ONKO MIEHEN PITUUDELLA VÄLIÄ?*siis varpaista päähän-pituus*

huoh! Kun Mä lupauduin vihdoin ja viimein erään miehen kanssa kahville, mukava mies, mutta mä oon sitten varmaan niin läpeensä paha tai pinnallinen mutta en voi missään tapauksessa kuvitella mitään sen vakavampaa miehen kanssa joka on muo lähes päätä lyhempi... Miehen kuuluu olla pitkä... tai ainakin muo pidempi..

mietiskelen vaan tässä ääneen....... B)
 
mä tässä sitä vaan mietin että mullehan tulee ihan jätti kastemato fiilis....
pimeellä kujalla mä suojelisin sitä, eikä se muo.... :whistle:
naulaa seinään lyödessä se ottais ylettyäkseen penkin avuksi ja vasta sen penkin päällä olisi yhtä pitkä ku mä..

*ja mielikuvitus ei laukkaa ei sitten yhtään *
 
Tumpula
Ihanaa kun teitä pinnallisia on niin paljon. =) Kaltaistenne ansiosta tuo mun 160-senttinen lähes täydellinen mies pysyi vapaana niin pitkään että mä ehdin napata sen itselleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
ei ole väliä..kunhan ei ole mua lyhempi :D (minä 167)
ja enemmän karvaa pitää olla ku mulla mut vähemmän ku apinalla (nää oli sit vaan lisäbonus kysymykseen.. :D )
tästä tulikin mieleen että musta taasen kauhiat rintakarvat on todella kuvottavia :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja KASTEMATO:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
ei ole väliä..kunhan ei ole mua lyhempi :D (minä 167)
ja enemmän karvaa pitää olla ku mulla mut vähemmän ku apinalla (nää oli sit vaan lisäbonus kysymykseen.. :D )
tästä tulikin mieleen että musta taasen kauhiat rintakarvat on todella kuvottavia :x
Niin mustakin mut mä en halua olla suhteessa karvasin.. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Alkuperäinen kirjoittaja KASTEMATO:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
ei ole väliä..kunhan ei ole mua lyhempi :D (minä 167)
ja enemmän karvaa pitää olla ku mulla mut vähemmän ku apinalla (nää oli sit vaan lisäbonus kysymykseen.. :D )
tästä tulikin mieleen että musta taasen kauhiat rintakarvat on todella kuvottavia :x
Niin mustakin mut mä en halua olla suhteessa karvasin.. :D
:LOL: peesi!

 
Joo kyllä ois hienoa jos mies pitkä,lyhyempää en vois ottaa.
oma mies aika lyhyt,mutta ei lyhyempi.
mä 171cm ja mies 174cm.

joo ja kunon karvat pitää löytyä ja missään nimessä ei saa ajella vartalokarvoja :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
joo ja kunon karvat pitää löytyä ja missään nimessä ei saa ajella vartalokarvoja :x
Tätä mä just pelkään miehessä et se jaksais ajaa säärensä/kainalonsa useemmin kuin minä ja sit mä oisin kuin lumimies silosäären rinnalla..huih mikä ajatus :D

 
väliä on
Kyllä on todellakin väliä! Musta tosi lyhyet miehet on ihan huvittavan näköisiä. Varsinki jos niillä on vielä kaljamaha ja kaljupää. Tulee väkisinki mieleen kääpiöt. *hih*
 
Riikka
ei ole miehen pituudella niin väliä. Oma mies on 178 cm ja mä oon 185 cm, ihan hyvin voisin seukata 170 cm miehenkin kanssa, mutta edellyttäis sitä että se on lihaksikas eikä kuivan kesän orava
 

Yhteistyössä