Onko miehesi nyt reissussa? Jonkun mies on 17v salarakkaan luona, joka pitää asiasta vieläpä julkista blogia.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kolmas pyörä

"Vaimolleen Mikko sano lähtevänsä metsästysreissulle pikkuserkkujen luo kauemmaks. Vai sanoko? ;) Nii-in, sitä, mitä Mikko oikeesti vaimolleen sano, te ette voikaan tietää. Tiedän, että fanaattiset vaimot lukee mun blogia, joten edelleenkin joudun vielä tarkemmin muuntelemaan tiettyjä asioita toisiksi tunnistamisen vaikeuttamiseks.

Oon kyllä niin innoissani tästä reissusta! Ei sillä että pääsen baariin juomaan ihania erilaisia drinksuja, (oon ollu paristi ennenkin baareissa), vaan sillä että pääsen viettämään kunnolla aikaa ja nukkumaan Mikkoseni viekkuun <3 Se on ihan parhainta, kun saa yöllä käpertyä toisen viereen ja aamulla herätä toisen tuhisevan vierestä edelleen"
 
ploploplo
toi teiniämmä ja "mikko" on kaameeeta paskaa, toivottavasti se VAIMO nyt heräis!!!! on sekin outoo jos mies ei ennen matkustele ja yhtäkkiä rupee matkustelemaan niin pitäis vaimoillakin kellot soida. sääliks käy...
 
lasipää
Höh. Lakaisukone kerkis varastamaan ideani...(palstatelepatiaa?! :O )

vastaus kuitenkin: on kolmen tunnin reissulla, höyhensaarilla. Toivottavasti uni nyt maistuisi tosiaan, ja tiedä vaikka uneksii jostain nuoresta, hyväsydemellisestä blondista ...
 
sadsad
Pelkkää provoa. Joku nuori kirjoittaa omia fantasioitaan. Kuullostaa, joltain alle 16-vuotiaalta, varmaan aika huomaamaton henkilö,eli ei saa huomiota ja hakee sitä negatiivisena vaikka. Teksti tuntuu pökkelöltä, yhtä sujuvaa kerrontaa kuin...hiiri paskomassa golfpalloa.
Naiivi pieni tyttö ja aikuisuuden jännään maailmaan astumassa? Puratko pelkosi ja fantasiasi blogissasi?
Kasva tyttöpieni rauhassa, fantasiat kuuluvat elämään, mutta niitä kaikkia ei nettiin tarvitse pistää? Kuka on henkilö johon olet tulisesti ihastunut? Opettaja?
 
Kas kummaa, taas tätä blogia mainostetaan täällä. Esiintyyköhän ap tässäkin ketjussa monella eri nimellä kertomassa että "mä ainakin uskon että se on totta", "joo ja mäkin uskon", "niin mäkin, missä pullossa te elätte jotka ette usko?", "on se totta koska tunnen tuon kirjoittajan", jne...kuten aikaisemmassa ketjussa kävi? :xmas:
 
"diu"
Kas kummaa, taas tätä blogia mainostetaan täällä. Esiintyyköhän ap tässäkin ketjussa monella eri nimellä kertomassa että "mä ainakin uskon että se on totta", "joo ja mäkin uskon", "niin mäkin, missä pullossa te elätte jotka ette usko?", "on se totta koska tunnen tuon kirjoittajan", jne...kuten aikaisemmassa ketjussa kävi? :xmas:
Juuri näin ja on se kumma kun joka päivä ja välillä monesti päivässä tulee tätä blogia koskevia aloituksia... hmm.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä