Onko mies kiinnostunut, jos hän:

  • Viestiketjun aloittaja "Irina"
  • Ensimmäinen viesti
"Irina"
-ei ole kyennyt tapaamaan työnsä takia, kun kahdesti olen ehdottanut
-kohteliaasti antaa ymmärtää että haluaisi jatkossa tavata
-mutta ei itse tee aloitetta

Emme tunne toisiamme kuin etäisesti. Törmätessämme sattumalta vaikutti flirtiltä, mutta en ole varma..
 
"vieras"
Mistäpä sen tietää, voi olla saamaton ja oikeasti työkiireinen. Yritä vielä kerran jos kiinnostaa ja jos vastaa ettei käy niin ehdota, että ehdottaa jotain itselleen sopivaa ajankohtaa.
 
"vieras"
Mies joka kahdesti antaa sulle pakit vedoten työkiireisiin eikä ole sen jälkeen ottanut yhteyttä sopiakseen treffit....

Ihanko oikeasti joku on sitä mieltä että tällainen voisi olla kiinnostunut?
 
  • Tykkää
Reactions: Wandii
"Irina"
[QUOTE="vieras";25557309]Mistäpä sen tietää, voi olla saamaton ja oikeasti työkiireinen. Yritä vielä kerran jos kiinnostaa ja jos vastaa ettei käy niin ehdota, että ehdottaa jotain itselleen sopivaa ajankohtaa.[/QUOTE]

En kehtaa enää ehdottaa, pelkään että menetän "kasvoni".
Uskon kyllä että on kiinnostunut..
 
"Irina"
[QUOTE="vieras";25557322]Mies joka kahdesti antaa sulle pakit vedoten työkiireisiin eikä ole sen jälkeen ottanut yhteyttä sopiakseen treffit....

Ihanko oikeasti joku on sitä mieltä että tällainen voisi olla kiinnostunut?[/QUOTE]

Hyvin kiireinen mies, vapaa aikaa ei lähes ollenkaa.
Ei minusta ole antanut pakkeja vedoten mihinkää, vaan on aidosti kiireinen.
Se että tavataan, ei minusta ole treffit, kun ei vielä tunne ihmistä.
 
"vieras"
[QUOTE="Irina";25557327]En kehtaa enää ehdottaa, pelkään että menetän "kasvoni".
Uskon kyllä että on kiinnostunut..[/QUOTE]

No sitten vain odottelet ja katselet ympärillesi sillä aikaa....
 
plaah
No enpä usko noiden perusteella.

Mutta entä jos sinä olet ollut aktiivisempi ja mies vastannut sinulle kohteliaasti vaikkakin viiveellä. Tietää että olet varattu mutta sitten kun pommitat sähköpostilla ja hän vastaa kohteliaasti niin pyytääkin ulos treffeille tai ei treffeille mutta syömään ym. sitten taas sanoo kaarrellen että ei ole sillä tavalla kiinnostunut.
Kuitenkin sitten myöhemmin on ohiajomatkalla tulossa samaan kaupunkiin ja pyytää sinut silloin yhdelle ulos. Tapaatte ja hän haluaa nähdä kaupunkiasi ja sitten sinun pitää lähteä ja mies sanoo pikaiset heit ja sanoo lopuksi että kait me voidaan halata sentään. Myöhemmin laittaa jotain sähköpostia ja sinä vastaat loukkaantuneena takaisin. Heh....tälläistä mulla. Niin ja mitään suhdetta ei ollut vaan lähinnä kavereita varmaan miehenkin mielestä.
 
"Irina"
Vaikka ois miten kiireinen, niin ei se estä häntäkin lähestymästä ja yrittämästä ainakin sopia. Jotkut ei vain näemmä huomaa, kun miestä ei niin kovasti kiinnostaisi...
No ehkä sitten ei ole kiinnostunut...mutta aika tylysti sanottu.
Eihän kaikki suhteet ala selkeästi täysillä heti? Vaan sellaista pientä kyräilyä ja ujosteluakin...
nooh,en tiedä. Ette taida ymmärtää...
 
"Irina"
No enpä usko noiden perusteella.

Mutta entä jos sinä olet ollut aktiivisempi ja mies vastannut sinulle kohteliaasti vaikkakin viiveellä. Tietää että olet varattu mutta sitten kun pommitat sähköpostilla ja hän vastaa kohteliaasti niin pyytääkin ulos treffeille tai ei treffeille mutta syömään ym. sitten taas sanoo kaarrellen että ei ole sillä tavalla kiinnostunut.
Kuitenkin sitten myöhemmin on ohiajomatkalla tulossa samaan kaupunkiin ja pyytää sinut silloin yhdelle ulos. Tapaatte ja hän haluaa nähdä kaupunkiasi ja sitten sinun pitää lähteä ja mies sanoo pikaiset heit ja sanoo lopuksi että kait me voidaan halata sentään. Myöhemmin laittaa jotain sähköpostia ja sinä vastaat loukkaantuneena takaisin. Heh....tälläistä mulla. Niin ja mitään suhdetta ei ollut vaan lähinnä kavereita varmaan miehenkin mielestä.
Sinä taidat ymmärtää mitä ajan takaa! Tuollaista meilläkin..epäselvää.
 
"sisko"
No enpä usko noiden perusteella.

Mutta entä jos sinä olet ollut aktiivisempi ja mies vastannut sinulle kohteliaasti vaikkakin viiveellä. Tietää että olet varattu mutta sitten kun pommitat sähköpostilla ja hän vastaa kohteliaasti niin pyytääkin ulos treffeille tai ei treffeille mutta syömään ym. sitten taas sanoo kaarrellen että ei ole sillä tavalla kiinnostunut.
Kuitenkin sitten myöhemmin on ohiajomatkalla tulossa samaan kaupunkiin ja pyytää sinut silloin yhdelle ulos. Tapaatte ja hän haluaa nähdä kaupunkiasi ja sitten sinun pitää lähteä ja mies sanoo pikaiset heit ja sanoo lopuksi että kait me voidaan halata sentään. Myöhemmin laittaa jotain sähköpostia ja sinä vastaat loukkaantuneena takaisin. Heh....tälläistä mulla. Niin ja mitään suhdetta ei ollut vaan lähinnä kavereita varmaan miehenkin mielestä.
Jos mies sanoo kaarrellen ettei ole "sillä tavalla" kiinnostunut = hän haluaa vain seksiä. Ja mitäpä muuta hän haluaisi varatulta naiselta?!

ap:lle: Ihmiset ja tilanteet eivät ole niin yksinkertaisia, tunteista puhumattakaan. Aika näyttää.

Muttaälkää nyt hyvät kanssasisaret lähestykö miehiä jos olette vielä suhteessa, eihän sellaista kukaan mies hyvällä katso, ellei etsi seuraa sitä yhtä tarkoitusta varten...
 
"Irina"
[QUOTE="sisko";25557466]Jos mies sanoo kaarrellen ettei ole "sillä tavalla" kiinnostunut = hän haluaa vain seksiä. Ja mitäpä muuta hän haluaisi varatulta naiselta?!

ap:lle: Ihmiset ja tilanteet eivät ole niin yksinkertaisia, tunteista puhumattakaan. Aika näyttää.

Muttaälkää nyt hyvät kanssasisaret lähestykö miehiä jos olette vielä suhteessa, eihän sellaista kukaan mies hyvällä katso, ellei etsi seuraa sitä yhtä tarkoitusta varten...[/QUOTE]

Hmm, jäi mainitsematta että mies ei tiedä olenko eronnut vai en. Saattaa luulla että olen varattu..(tuttujen kautta).
 
[QUOTE="Irina";25557475]Eli täytyypä unohtaa...:([/QUOTE]

No jos vaihtoehto on tuo niin eikö mielummin kannata ehdottaa vielä kerran ja tehdä selväksi että olet tosissasi? Muuten joku vähemmän pelokas nappaa hänet sun nenän edestä..
 
"sisko"
Flirttihän on vain flirttiä, ja piristävää kun ei mene överiksi :) ;) Mutta toisen tunteilla ei saa alkaa leikkimään, eikä tykätä niin paljon toisen ihailusta että vedättää toista luulemaan kyseessä olevan jotain erityistä...

Kuunnelkaa vaistoanne, se tuppaa olemaan oikeassa näissä asioissa :)
 
"Irina"
[QUOTE="sisko";25557532]Flirttihän on vain flirttiä, ja piristävää kun ei mene överiksi :) ;) Mutta toisen tunteilla ei saa alkaa leikkimään, eikä tykätä niin paljon toisen ihailusta että vedättää toista luulemaan kyseessä olevan jotain erityistä...

Kuunnelkaa vaistoanne, se tuppaa olemaan oikeassa näissä asioissa :)[/QUOTE]

Vaisto sanoo : on kiinnostunut, on ujo, on varovainen...
Vai miten itse muka kuvittelin tilanteesta aivan väärin? Kyllähän sen kemioiden kohtaamisen molemmat huomaa..
 
"sisko"
[QUOTE="Irina";25557566]Vaisto sanoo : on kiinnostunut, on ujo, on varovainen...
Vai miten itse muka kuvittelin tilanteesta aivan väärin? Kyllähän sen kemioiden kohtaamisen molemmat huomaa..[/QUOTE]

Tunnut olevan kovin ihastunut mieheen, siinä tapauksessa tilanne kyllä kannattaa selvittää :)

Toki on työkiireisiä miehiä, ja miehiä jotka ovat ujoja näissä asioissa. Ja todellakin jos mies ei tiedä oletko varattu vai ei! Saattaa miettiä myös jos olet juuri eronnut ja jos sinulla on lapsia...

Ehkä ulos ei kannata pyytää nyt hetkeen ainakaan, voihan olla ettei halua vielä lähjteä ulos... voisiko tutustua vaikka facebookissa kirjoittelemalla?
 
"Irina"
[QUOTE="sisko";25557630]Tunnut olevan kovin ihastunut mieheen, siinä tapauksessa tilanne kyllä kannattaa selvittää :)

Toki on työkiireisiä miehiä, ja miehiä jotka ovat ujoja näissä asioissa. Ja todellakin jos mies ei tiedä oletko varattu vai ei! Saattaa miettiä myös jos olet juuri eronnut ja jos sinulla on lapsia...

Ehkä ulos ei kannata pyytää nyt hetkeen ainakaan, voihan olla ettei halua vielä lähjteä ulos... voisiko tutustua vaikka facebookissa kirjoittelemalla?[/QUOTE]

Kiitos tästä vastauksesta, sait minut ymmärtämään jotain uutta...
 
plaah
[QUOTE="sisko";25557466]Jos mies sanoo kaarrellen ettei ole "sillä tavalla" kiinnostunut = hän haluaa vain seksiä. Ja mitäpä muuta hän haluaisi varatulta naiselta?!

ap:lle: Ihmiset ja tilanteet eivät ole niin yksinkertaisia, tunteista puhumattakaan. Aika näyttää.

Muttaälkää nyt hyvät kanssasisaret lähestykö miehiä jos olette vielä suhteessa, eihän sellaista kukaan mies hyvällä katso, ellei etsi seuraa sitä yhtä tarkoitusta varten...[/QUOTE]

Voipi olla. Sanoi kyllä parikin kertaa, että kunnioittaa perhettä ja ei voisi rikkoa sitä. Hmm..eikä sanonut ettei ole sillä tavalla kiinnostunut vaan että olen liian epävakaa hänelle??? Tämä tuntui pahalta itselleni...
Niin kun tavattiin niin seksiin olisi ollut mahdollisuus mutta ei halunnut ja sitten kuitenkin seuraavana päivänä olisi vienyt minua ostoksille kanssaan. Siis tämän liian epävakaa kommentin jälkeen.
Ja naisetko on vaikeita...kyllä ne miehet on vaikeempia. =/

No nyt laitoin 1v sitten facebookissa 2v jälkeen viestin ja kyselin kuulumisia. Oli varattu nykyään itse mutta vastasi pitkästi minulle kaikenlaista elämästään.....ja kyseli kuulumisiani. Vastasin pitkästi hänelle kertoen tilanteestani mutta ei sitten vastannut enään mitään. Tosin en kysynyt erityisesti enää mitään koska hän oli varattu. Pitäisikö laittaa viestiä vaikkakin on varattu. Ihan kaveripohjalta vaan...ja sanoa että jos on ohiajomatkalla joskus niin laittaa viestiä mulle. ;)
 

Yhteistyössä