Onko mikään ns. virallinen taho tutkinut noita verkostomarkkinointi luontaistuotteita esim. GNLD?? Kun ovat muka niin erinomaisia ja ainutlaatuisia.

Muutama tuttava hurahtanut ko. verkostomarkkinoinnin bisneksiin. He puhuvat tuotteista kuin ne olisivat suorastaan ihmelääkkeitä. Heidän verkostossaan on ihmeparantumisen kokeneita jne, jne.
Ravintolisät ovat suorastaan sellaisia, että ilman niitä ei voi ihminen suunnileen elää.
Mikä niistä oikeasti tekee niin erinomaisia vrt. normi multitabsiin tms.?? Onko heillä vaikutus korvien välissä vai onko teho todellakin niin erinomainen. Eräskin tuttu sanoo, että virtaa riittää ja jaksaa vaikka ja mitä ja kuitenkin nukkuu todella hyvin ja kaikki vaivat yms. ovat poissa.
Itse olen niin kyyninen ja varauksellinen kaikkeen tuollaiseen "hallelujaa" meininkiin ja hehkutukseen, että en voi uskoa niiden nyt mitään ihmekapseleita olevan. Kaikki muut tuotteet he haukkuvat ja muut eivät ole mitään.
Tuli mieleen, että onko elintarvikevirasto tai joku muu tehnyt niiden tehosta mitään tutkimusta? Yritin googlettaakin, mutta en löytänyt mitään.
Olisi kiva joskus sanoa ihan faktaa kun niin hehkuttavat. Mutta jos todella ovat niin hyviä niin sitten en väitä vastaan ja voin jopa tilata niitä ;)
 
niinpä niin
Jos teho olisi sitä mitä ne väittävät niin taatusti tuotteita käytettäisiin terveydenhuollossa ihmisten parantamiseen. Juu väittäväthän ne, että lääkärit ja terveydenhuolto ovat niin tyhmiä ja tietämättömiä kun eivät usko heidän tuotteisiinsa;). Kyllä ihminen voi tahdon ja uskonvoimallakin saada aika paljon aikaan eli kun tarpeeksi uskot ja olet vakuuttunut niin tuleehan sitä virtaa ja energiaa esim. lisää kun niin kuvittelet ja monta muuta.
Itse olen ollut kuuntelemassa heidän herättäjäjuhlansa ja suorastaan naurettavaa hurmosta.
Ja muuten, vaikka vaan suostuisit ostamaan niitten vitamiineja niin ei se käykään niille pidemmän päälle vaan sinulle suositellaan rekisteröitymistä ja sitä jäsenmaksua niin saat huomattavasti edullisemmin tuotteet vaikka et jälleenmyyjäksi ryhtyisikään vaan ostaisit vaan omaan käyttöön. Ja niinpä olet gnld ansassa...
 

Yhteistyössä