Onko muiden lapsilla ollu tällasta?

Tyttö 7v on ollu kaks päivää nyt korkeessa kuumeessa, 38.5-39.5. Viime yönä heräs painajaisiin. Näkee aina painajaisia ku on korkea kuume. Sen jälkeen alkoi puhua ihan mitä sattuu. Halusi oksennusvadin vaikka ei edes oksettanu, sanoi mulle että älä äiti tuo sitä peittoa mä en halua sitä vaikka en ollu edes tuomassa mitään peittoa. Yöllä väitti että mulla on hänen peittonsa ja tyynynsä vaikka itse nukkui oman peittonsa alla...

Pitäiskö tästä jo huolestua vai onko normaalia korkeassa kuumeessa? Koskaan ennen ei ole tällaista ollu.
 
katsottu kans
Siis normia kuumehourailua, ei vakavaa, tosin aika hurjaa seurattavaa. Meillä tyttä 8 v tekee ihan samaa, ja alkoi just ton ikäisenä, ei siis tehnyt tuota nuorempana. Kuumelääkettä vaan kehiin :) Paranemisia!
 
äiti
Meidän 3 v oli kuume yli 39. Hän näki juoksevia hahmoja ja pelkäsi niitä niin paljon, että siirtyi toiseen huoneeseen nukkumaan. Kun siellä taas hetken päästä heräsi niin taas näki samoja pelottavia hahmoja. näin siis yhtenä yönä, kun ei kuumelääke kunnolla laskenut lämpöä.
 

Yhteistyössä