Onko muilla leveä lantio?

:wave: mulla kans leveä lantio ja kapea vyötärö (tosin nyt kahden synnytyksen jälkeen ei ole toi vyötärökään enään niin kapoinen....). Mutta ennen raskauksia oli paidan koko 38 ja housut taas 42 :D Ja jos en ihan väärin muista, niin laintomitta taitaa mennä siinä 109-110cm....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
:wave: :wave:
Mulla ollut aina ongelmia istuvia farkkujakaan löytää kun lantiolta jos sopivat niin vyöllä joutuu kuromaan vyötäröltä kurttuun rumasti pöksyt :/ Eikä syy ole mullakaan tosiaan ylipainossa :whistle:
Mulla sama ongelma kun vyötäröni on vielä todella hoikka. Eli en toivo lantiomallisten housujen katoamista kaupoista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kuikelo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
:wave: :wave:
Mulla ollut aina ongelmia istuvia farkkujakaan löytää kun lantiolta jos sopivat niin vyöllä joutuu kuromaan vyötäröltä kurttuun rumasti pöksyt :/ Eikä syy ole mullakaan tosiaan ylipainossa :whistle:
Mulla sama ongelma kun vyötäröni on vielä todella hoikka. Eli en toivo lantiomallisten housujen katoamista kaupoista :)
Mä en oikein tykkää lantiomallisista housuista
 
Juu leveä lantio löytyy ja kapea vyötärö. Mua ärsyttää, kun hameet ei meinaa mennä päälle,mut kun saan sen kiskottua päälle niin vyötäröltä on sit melkein kaks numeroo liian iso.....no riippuu hameesta,mut aina vyötärö on liian iso ja joskus ois helpompaa ottaa se hame yläkautta pois. ;)
 
vieras
Mulla on aika leveä lantio kans, mutta kyllä se laihduttamisen myötä kapenee vaikka tuntuiskin ettei luut voi "pienentyä"... Mulla on nyt kolmessa kuukaudessa laihdutuksen myötä lantio pienentyny 112cm->96cm ja ihan selkeästi huomaa, että peppu on kapeampi nykyään.
 
juu itelläki lantiolt lähtenyt sellanen kaheksan senttiä, kun laihduttanu, nythän se on 82 cm, eli varsin hyvä siihennähden että omaan todella pienen vyötärön. Kauneushan on katsojan silmässä, ja itseäni ainakin vaivasi muhkea takapuoleni verrattuna muuhun olemukseeni.. Paidat olivat kokoa xs, ja alaosa poikkeuksetta se m/l. ja kun ero on suuri, niin se on silmäänpistävä.. Minulle neuvottiin että pitäisi suosia löysiä yläosia mutta silloin näytän juuri paljon itseäni suuremmalta muutenkin. ja onhan se lantio naisella nätti, poikamainen vartalo on aina poikamainen.
 
Mulla :wave: Ennen oli sellanen sporttisempi kroppa, leveät hartiat ja suoraa linjaa, mutta ekassa raskaudessa kroppa muuttui ihan täysin ja lantio leveni todella paljon. Eikä vaan läskistä vaan ihan luita myöten. Ihan kivahan se on kun nyt ensin tottui uusiin muotoihinsa. Vaatteiden kanssa on välillä ongelmia, alaosat aina joko kiristää lantiosta tai on löysiä vyötäröltä. Joskus molempia :/
 
äksä
On :(. Aina saanut kärsiä siitä. Leveä lantio kun ei ikinä ole muodissa, eikä sitä edes pidetä kauniina joitakin harvinaisia poikkeuksia lukuun ottamatta (JLo). Istuvia vaatteita on hankala löytää ja housut näyttää kammottavilta päällä, kun perse on leveä ku ladon ovi. Lantiota kapeammasta vyötäröstäkään ei ole iloa, kun läskiä on sen verran paljon ympäriinsä, että joutuu käyttämään peittävämpiä vaatteita.

Lapsi tuli ulos suht vaivattomasti, mutta siinäkään ei tainnut lantion ulkomitoilla olla mitään tekemistä. Ottaisin poikamaisen vartalon anytime tämän tiimalasihirvityksen sijaan :(.
 
ö
Siis mitä ihmettä. Kyllähän tiimalasivartalo on juuri se joka ainakin miehiä miellyttää eniten. Itselläni melkein metrinen lantionympärys ja vyötärö n. 70 cm. Takapuolesta en ottaisi mitään pois, mutta vyötärö saisi mieluusti kaventua. Itsellä on isot rinnat ja niistä en sitten taas tykkää.
 
äksä
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Siis mitä ihmettä. Kyllähän tiimalasivartalo on juuri se joka ainakin miehiä miellyttää eniten. Itselläni melkein metrinen lantionympärys ja vyötärö n. 70 cm. Takapuolesta en ottaisi mitään pois, mutta vyötärö saisi mieluusti kaventua. Itsellä on isot rinnat ja niistä en sitten taas tykkää.
No ehkä silloin, jos se tiimalasi on riittävän kapea. Oikeasti leveä lantio miellyttää tuskin ketään. Kyllä varmemmin miesten mieleen on tasaisen kapea vartalo kuin ainakaan leveälanteinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äksä:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Siis mitä ihmettä. Kyllähän tiimalasivartalo on juuri se joka ainakin miehiä miellyttää eniten. Itselläni melkein metrinen lantionympärys ja vyötärö n. 70 cm. Takapuolesta en ottaisi mitään pois, mutta vyötärö saisi mieluusti kaventua. Itsellä on isot rinnat ja niistä en sitten taas tykkää.
No ehkä silloin, jos se tiimalasi on riittävän kapea. Oikeasti leveä lantio miellyttää tuskin ketään. Kyllä varmemmin miesten mieleen on tasaisen kapea vartalo kuin ainakaan leveälanteinen.
En oo tosta kyllä ihan varma. Tai itse tunnen ainakin itseni viehättävämmäksi nyt kun on vähän muotojakin.
 

Yhteistyössä