Onko muilla napa jäänyt ruskeaksi synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja =O
  • Ensimmäinen viesti
ap
Kun mua hävettää et ihmiset luulee et mun napa on likainen, jos se imettäessä jollekin joskus vilahtaa...

Yritän kyllä sitten aina sanoa että ei ole mutta kun en itekään tiennyt onko se normaalia vai ei. :D

Navan rapsuttaminen on niin ilkeetä, ei tunnu kivalle. Oon kyllä varovasti yrittänyt, jos vaan ottais suihkussa joku kerta ja raapis sen pois... =/
 
vieras
:D joo ihmettelin samaa ja mont kuukautta märällä siis märällä yritin hinkata ku luulin et se on likane vaik kyl pesul kävin :D mut sit se alko, menki melkei vuos ni häviämää ja loput rapsutin pois..
 
vieras
Mulla oli esikoisesta napa ruskea sisältä. En tiedä mistä johtui. Ei ollut rusketusta eikä se ollut ruskea ennen synnytystä, mutta kas kun oli ruskea sen jälkeen. Ihmettelin sitä silloinkin ja peseminen tms. siihen ei auttanut. Lopulta se katosi. Olen kuullut, että muillakin on ollut ja jotain pigmenttiä se kaiketi on. Mulla siis vain esikoisesta, kahdesta seuraavasta ei tuota ilmiötä.
 
minullakin
Mullakin oli napa ruskea toisen lapsen syntymän jälkeen. Topzypuikolla ja vauvaöljyllä sain osan lähtemään. Mutta silti sitä ruskeaa jäi. Unohdin koko asian, mutta tämän ketjun myötä asia palasi mieleen....ja kappas, 7kk vauvan syntymän jälkeen napa on niinkuin ennenkin .
 

Yhteistyössä