ONKO MUITA 1967 SYNTYNEITÄ?

Tässä on yksi kolmen lapsen opiskeleva äiti. Lapset 12 v., 4 v. ja 1.5 v. Mies on vm. 1973 ja töissä käy.

Tässä on vuosia mennyt etten ole törmäillyt useinkaan ikätovereihini mutta nyt heitä on alkanut ilmaantumaan ihan ihme paikoista. Siksi tässä kyselenkin että löytyisikö täältäkin vuohen vuonna syntyneitä.
 
Onpa mukava huomata kuinka paljon meitä upean vuosimallin omaavia onkaan täällä... mun mies muuten harrastaa vanhojen jenkkiautojen entisöintiä ja en itse ole kovin paljon perehtynyt asiaan mutta mun mielestä sattuu olemaan Chervolet Impala vm. 67 kaikista upein Impala.... enkä ole puolueellinen. Kaunis on - kuten mekin kaikki!!!
 
tuplamammalla 2v 3 kk poika ja 5 kk tyttö. Vähän on haikeutta mielessä kun toisaalta tekisi vielä kolmattakin mieli, mutta eiköhän ne meidän lapset ole tässä. Ollaan onnellisia kun ollaan saatu ihanat lapsukaiset vaikka äidillä jo ikää (joidenkin mittareiden mielesä, omasta mielestä ihan hyvässä iässä). ;)
 
Omenankukka
Täällä myöskin yks äiti vuosimallia -67.
Mies 8 vuotta vanhempi.
Meillä kaks ihanaa villiä poikaa. Toinen 5½ vuotias ja toinen 1 v 3 kk.
Olen vielä hoitovapaalla ja jatkan todennäköisesti kotiäitinä vielä jonkinaikaa.

Ihanaa alkukesää kaikille äideille ja nauttikaa lapsistanne!
=)

 

Yhteistyössä