Onko muita joita ei huvita ollenkaan baarissa käyminen ja kännissä rypeminen?

olen nuori ja menevä, simpsakka äiti. ei minua siltikään huvita lähteä mihinkään baariin viikonloppunan örveltämään ei edes muuten vaan hengaamaan. ennemmin olen kotona tyttäreni ja mieheni kanssa.
ja jos joskus erehdyn menemään niin mietin sitten siellä baarissa että mitä ihmettä siellä teen, haluan kotiin =)
 
No täällä kans yks samanlainen. Huomennaki olis häihin meno ja mietin kokoajan jäänkö sinne viettään iltaa ku lapset lähtee sieltä kotia vai lähenkö lasten kanssa nukkumaan. Lapsenvahtiki on valmiina, mutkun mua ei kauheesti huvita kännäily :/
 
Minä en ole nuori enkä simpsakka, viihdyn silti parhaiten kotona, tai sitten todella tutussa kaveriporukassa.

Viihdyn perheen kanssa, mutta kaipaisin kyllä omaa aikaa, siis tykkäisin olla joskus kotona ihan rauhassa, siis paljon mieluummin kotona rauhassa kuin baarissa.
 
tuttavapiiristämme löytyy useita perheitä joilla tuntuu menojalka vipattavan ainakun vain mahdollista ja sitten ollaan täysin pellit seis. ennen lasta tykkäsin kyllä mennä ja tulla niinkuin mieli teki mutta kun sain lapsen niin menohalut hävisi. enkä olisi itseäni jokunen vuosi sitten voinut kuvitella tälläiseksi mut niin vaan kävi =) kotona on kiva olla.
 
Mua kiinnostaa ehkä kerran vuodessa mennä baariin ja vetää lärvät. Joten harrastan sitä sitten kerran vuodessa =)
Viimeisenä sinkkukesänäni 2001 kävin ulkona joka ikinen ilta. Ihan joka ilta. Silloin viimeistään sain yliannostuksen baarielämää.
 
Minua ei myöskään himoita kuppilat laisinkaan, enkä ole alkomaholia juonut noin seitsemään vuoteen eikä mieli tee. Mieluummin jos johonkin haluaa mennä niin menen syömään hyvin ja vaikka leffaan. Mutta baarit- ei kiitos. Enkä mikään dinosaurus sentään ole... :LOL:
 
Mä en "örvellä" tai "ryve kännissä", eikä nuo mun mielestä liity automaattisesti baareiluun. Kotona voi ottaa joskus enemmän jos huvittaa, tai baarissa olla vesilinjalla.
Mutta joo, aika harvakseltaan tulee nykyään käytyä kunnolla bilettämässä, paitsi joskus tulee sellaisia kausia että haluaa mennä enemmän. Enemmän kuitenkin kuppila/pubilinjalla. Baker´s :heart:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Tuota juu tuo baareissa ja viinassa rypeminen ei vaan jotenkin jaksa innostaa. Ei siinä ole mitään pahaa jos joku haluaa siellä käydä mutta minua varten se ei vaan ole.
Tähän peesi. Oon mie joskus käynytkin, mutta ei siinä vaan ollu mitään hauskaa. Kotiin sitten tulee väsyneenä, haisevana, kurkku kipeenä musiikin yli huutamisesta ja korvat soiden. Saatikka sitten jos on viel juonu ittensä kipeeksi.

Joku puhui saunomisesta, uimisesta... ai. Se on paaaaljon ihanampaa.
 
Mä en jaksa baareissa juosta enkä kyllä kännätäkään. Nuorempana baareilin kyllä ahkerasti, mutta silloinkin ihan vaan veden voimalla. No, en mä kyllä enää mikään nuori olekaan (just täytin 30v. ) . Ei näin vanhana enää jaksa eikä huvita. Kotona on mukava olla. =)
 
Mä taidan olla viimeksi vetässyt oikeen kännit joulukuussa -99. Ei jaksa kiinnostaa! Oon mä kavereiden mukana/houkuttelemana baareissa käyny aina välillä, mut sit mä olen lähdössä jo kotiin viimestään puoliltaöin.. Ja mun känni-iltani käsittää yleensä sen 2-3siideriä.

Mukavampaa on tosiaan se, että sais olla rauhassa kotona, syödä hyvin ravintolassa, kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, ja miten ihanalta kuulosti tuo mökillä saunominen ja uinti ja rauha+hiljaisuus.. *huokaa*
 
Ei muakaan kiinnostaa hiukkaakaan baareissa käyminen.. ja joskus kun sinne jollain ihmeen kaupalla eksyn niin olen ihan kyrpä ottassa koko ajan ja mietin koska kehtan lähteä kotiin.. :ashamed: ihan kännissäkään en tykkää olla.. muutaman siiderin voin joskus kaveriporukassa juoda mutta ei muuta.. nyt olis ens viikolla tarkotus mennä olutviestiin.. se on ihan kivaa kun siinä on kaikenlaista tekemistä koko ajan, eikä tarvii juoda hirveesti.. ja kotiinkin ehtii ennen kymmentä.. :D
 

Yhteistyössä