Onko muita jotka joutuvat aina menemään lasten kanssa yksin jokapaikkaan?

mie
Mies kyllä ulkoilee mielellään lasten kanssa, mutta muuten häntä ei saa mukaan mihinkään. Esim. juhliin, sukulaisvierailuille, hoploppiin, lintsille.tms Kotiympyröissä viihtyy lasten kanssa, mutta reissaamaan ei lähde, joten menen aina yksi lasten kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hookoon Blöö:
Lasten isä ei vaivaudu koskaan ulkoilemaan tms, ehkä kaksi_kolme kertaa vuodess käy heidän kanssaan ulkona, ja silloinkin pakotettuna. Yksin käy lasten kanssa varmaan sen kerran vuodessa |O
Minäkin käyn yksin, vkonloppuisin kun miehelläkin olisi mahdollisuus lähteä meidän kanssa ulos, ei häntä kiinnosta.
Eipä se minua haittaa. Toki olisihan se helpompaa kun toinenkin olisi mukana, mutta oma mokansa ettei halua viettää aikaa lastensa kanssa.
 
Meillä mies on kyllä kaikilla reissuilla mukana ja mielellään lähtee, mutta ulkoilu lasten kans on kyllä jääny mun vastuulle, just tultiin Messilästä laskettelemasta. Mutta annettakoon anteeksi, töissä juuri tälläkin hetkellä. :D
 
No ei meilläkään mies ulkoile pojan kanssa. Kahdestaan kyllä lähtevät usein liikkeelle, mutta määränpää on 95%:sti miehen lapsuudenkoti. Joskus käyvät kaupoilla.

Perhejuhliin mennään yleensä kaikki, paitsi jos kyse on mun suvun juhlista. Ne voivat myös jäädä mieheltä väliin. Tosin mua ei se haittaa yhtään. Muutoin kuljen pojan kanssa aika paljon kaksistaan. Onneksi mulla on ihana poika, joka tulee mielellään ihan minne vaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mies kyllä ulkoilee mielellään lasten kanssa, mutta muuten häntä ei saa mukaan mihinkään. Esim. juhliin, sukulaisvierailuille, hoploppiin, lintsille.tms Kotiympyröissä viihtyy lasten kanssa, mutta reissaamaan ei lähde, joten menen aina yksi lasten kanssa.
meilläki yleensä näin, nyt oon vähän koittanu kouluttaa ja alkaa vähitellen onnistua.
 
:wave: Meillä mies hyvin harvoin kulkee lasten kanssa ja yleensä yksin käytän muksut luistelemassa yms. Viime vuosina onneksi on innostunut tulemaan mm. uimahalliin mukaan silloin tällöin ainakin. Viikonloput menevät muutenkin niin vauhdikkaasti, joten paljon touhuan lasten kanssa arkisin, kun mies on poissa.
 
atsii
kyllä, eikä mua vaivaa lainkaan. paljon helpompi kun olen ainut aikuinen niin saa päättää mihin mennään ja koska tullaan. 3 lasta on.
niin ja meillä on mies aina töissä eli ei ehdi mukaan.
 
vieras
Siis ette kaikki lähde yhdessä ulkoilemaanko? Ei mekään tyyliin koskaan. Vuorotellen ulkoillaan, koska en itekää nauti jostain perus puistossa seisomisesta juurikaan niin jos voin nakittaa sen miehelle ni jään itse ihan ilomielin tekemään jotain muuta :D

Ja kyllä nää ulkoilut on paljolti mun vastuulla... mut muuten mies kyllä on mukana kun touhuillaan asioita. :)
 
shihtzu
Meillä mies ei todellakaan ole mikään ulkoilmaihminen, enkä kyllä ole minäkään. Kesäisin saattaa olla tuolla pihalla pojan kanssa, mutta en usko että koskaan vie poitsua luistelemaan tai hiihtämään tai tekemään mitään muutakaan pihaleikkejä, ei ole itse yhtään kiinnostunut kyseisistä lajeista. Sisällä saattaa vähän leikkiä pojan kanssa, mutta lähes kaikki poitsun kanssa tehtävät jutut on mun harteilla. Toisaalta eihän se ole multa pois, vaan mieheltä.
Meillä tosin myös mies on todella paljon töissä, että harvoin se kotona edes on ja kun on, niin suuri osa siitäkin ajasta menee nukkumiseen.
 
No ulkona ollaan yhdessa TAI mies kesällä mielummin, mä en oo ulkoihmisiä silleen :whistle:

MUTTA kylään saan aina MÄ raahautua lasten kanssa yksin ja toi saa olla yksin kotona tosi useesti, mistä on suoraan sanoen aika kade :kieh: :ashamed:

No tietty ne lähinnä ON mun kavereita, mutta menis kerrankin toi omille kavereilleen lasten kanssa tai jotain. :xmas:
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mies kyllä ulkoilee mielellään lasten kanssa, mutta muuten häntä ei saa mukaan mihinkään. Esim. juhliin, sukulaisvierailuille, hoploppiin, lintsille.tms Kotiympyröissä viihtyy lasten kanssa, mutta reissaamaan ei lähde, joten menen aina yksi lasten kanssa.
Meillä myös näin mutta vaihdan miehesi tilalle itseni. Mä ahdistun muualla kuin töissä ja kotiympyröissä, enkä kyllä tiedä mistä se johtuu. Kaikki kyläilyt, hoplopit ym. on mulle sellaista pakkopullaa ettei tosikaan. Mä suorastaan vihaan paikkoja joissa ihmisiä.

Kai mä oon aika "erakkoluonne".
 
viiru
Minä taas en äitinä juuri ikinä ulkoile poikani kanssa. Kyllä se mies on joka sen tekee.
Arkena harvemmin talvella mennään ulos. Viikonloppuna mies kyllä menee.
Itse menen pakosta, jos mies on matkoilla tai isovanhemmat eivät vie.
Eikä ukko ole sen takia mua laittanut vielä vaihtoon.
 

Yhteistyössä