Onko muita piinailioita:)!!!

Kahteen ketjuun olen kirjoitellut. Olisi kuitenkin kiva saada vertaistukea. Elikkäs mulla pp6. Edellis yönä heräsin kolmen aikaan vasemman munasarjan tykytykseen. Viimeyönä heräsin siihen, että viilteli ilkeästi alavatsaa. Rinnat on sikakipeet!!! Mut varmaan johtuu lugeista. Kun ensimmäistä kertaa on hoidoissa niin en tiedä mitä kaikkia oireita hormonivalmisteet aiheuttaa. Elikkäs meillä ivf-hoito lyhyellä kaavalla.
 
Viimeksi muokattu:
täällä kans yksi piinailija, mulla pp 5 menossa joten hitusen perässä tulen, mulla kolmannen icsin toinen pas. siirrettiin kaksi non top alkiota. on tää todellista piinaa kyllä, viimeisiä viedään jos nyt ei ihmettä tapahdu :) kaikenmaailman tuntemuksia täälläkin, väsy, nälkä, finnit, vitutus ja alavatsakivut, mut kaiken tän kestän hyvän asian puolesta :)

toiveessa, jännät paikat sinullakin edessä, maltatko odottaa ihan viralliseen testipv, vai sorrutko testaileen aikaisemmin? :) itseä polttelis testailla jo vkl, maanantaina olis virallinen menkkojen alkamispv.niin ja mulla oli siirrettäessä 3 päiväset rupulat.

tuosta munasarja kivustasi vielä, kuulostaa siltä että keltarauhanen siellä tuikkii :)
 
No tyhmänä kysyn:) että mitä se meinaa kun se keltarauhanen tuikkii? No määhän tietenkin testasin jo pp4 :D Ja digi-testillä mikä näytti 1-2 viikkoa raskaana. Pregnyl vielä näkyy, annostus kun oli 10 000. Mut oli kyllä ihana nähdä toi tieto:) Jos nyt plussa lävähtää oikeesti, niin on kaiken kivun ja säryn arvoinen. Kivut ja piinailu ei oikein sovi mun kohdalla yksiin;) Toivon sinulle L@ura82 tarrasukkia sydämmeni pohjasta<3
 
Keltarauhasen solut erittävät estrogeeneja ja
progesteronia, jotka valmistavat kohdun
limakalvoa vastaanottamaan hedelmöittyneen
munasolun. Jos hedelmöitystä ei tapahdu
kahden viikon kuluessa ovulaatiosta,
keltarauhasen hormonituotanto lakkaa ja
keltarauhanen surkastuu valkorauhaseksi. se myös tukee alkanutta raskautta :)

voi kun saatais nyt plussat niin että pauke käy :)
 

Yhteistyössä