Onko muut huomannu, että ihmiset alkaa kadota netistä? :D

romantikko
taivaan tattis, en osaa muuta sanoa. jospa vaikka ihmiset viittisi ruveta oikein soittelemaan ja treffaamaankin taas. ja mä oikeestaan haluaisin joskus vielä ihan oikean kirjeenkin.
 
"vieras"
Mä olen huomannut, että ihmiset lopettavat netissä roikkumisen kun aloittavat parisuhteen. Siihen on loppunut melkein jokaisella ystävälläni mesen käyttö ja facebookissakin ollaan paljon vähemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28296440:
Huomattu on :) Tosin uskoisin, että moni vaihtaa netissäkin aika ajoin maisemaa. "Vanhaan" paikkaan tullaan joskus kurkistamaan, mutta ei jäädä enää.
Tää nykyinen palstasofta on hanurista, joka karkottaa täältä porukkaa. Edellinen oli parempi. Myös moderointi on menny syvemmälle suohon.
 
[QUOTE="vieras";28296445]Mä olen huomannut, että ihmiset lopettavat netissä roikkumisen kun aloittavat parisuhteen. Siihen on loppunut melkein jokaisella ystävälläni mesen käyttö ja facebookissakin ollaan paljon vähemmän.[/QUOTE]

Tää on totta monien kohdalla! Etenkin, jos on tuore parisuhde.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28296447:
Tää nykyinen palstasofta on hanurista, joka karkottaa täältä porukkaa. Edellinen oli parempi. Myös moderointi on menny syvemmälle suohon.
Mulla tää softa on toiminut ihan riittävän hyvin. Moderointiin en ota kantaa. Omalla kohdallani palstailun harveneminen johtuu ihan vaan irl-elämän uusista tuulista, palstan puhkikalutuista aiheista, kaikista sekopervoääliöprovoaloituksista, mitkä tuntuu olevan palstalla arkipäivää nykyisin, wanhojen siirtymisestä palstalta muualle sosiaaliseen mediaan jne. Mutta johan tämä yli kymmenen palstavuoden jälkeen oli odotettavissakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina ja Zucchini
vikaavikaa
Tällä palstalla yleisissä ketjuissa mustat vastaa vaan mustille ja kirjoittelee toisilleen siellä The Ketjussa pääasiassa.

Harmaat taas vittuilee toisilleen ja mustille, eikä sitä jaksa pidemmän päälle kukaan.

Kysymyksiin ei saa vastausta ja pitkiä keskusteluja syntyy harvoin. Väännetään vanhoista jutuista aina vaan uusissa ketjuissa ja ketjujen aloituksia kopioidaan sanasta sanaan uusiin aloituksiin, mikä on ärsyttävää. Nostelkaa vanhoja ketjuja, niin tietäis jo lukeneensa sen saman asian ja osansa antaneensa, eikä tartteis lukea sanasta sanaan lähes samoja juttuja aina vaan uusista ketjuista.

Mielenkiintoiset persoonat on savustettu ulos ja loput elää keskenään liian sopuisasti. Onko mikään parempaa, kuin keskenään tappelevat tutut mustat nimimerkit?

Tässäpä ainakin tämän palstan nykyisiä vikoja näin paljon seuranneena ja silloin tällöin osallistuvana.
 
Tällä palstalla yleisissä ketjuissa mustat vastaa vaan mustille ja kirjoittelee toisilleen siellä The Ketjussa pääasiassa.

Harmaat taas vittuilee toisilleen ja mustille, eikä sitä jaksa pidemmän päälle kukaan.

Kysymyksiin ei saa vastausta ja pitkiä keskusteluja syntyy harvoin. Väännetään vanhoista jutuista aina vaan uusissa ketjuissa ja ketjujen aloituksia kopioidaan sanasta sanaan uusiin aloituksiin, mikä on ärsyttävää. Nostelkaa vanhoja ketjuja, niin tietäis jo lukeneensa sen saman asian ja osansa antaneensa, eikä tartteis lukea sanasta sanaan lähes samoja juttuja aina vaan uusista ketjuista.

Mielenkiintoiset persoonat on savustettu ulos ja loput elää keskenään liian sopuisasti. Onko mikään parempaa, kuin keskenään tappelevat tutut mustat nimimerkit?

Tässäpä ainakin tämän palstan nykyisiä vikoja näin paljon seuranneena ja silloin tällöin osallistuvana.

Mustat on kyllästyny harmailijoihin, jota aukovat päätään bannitta ja surutta. (huomasitko pisteen virkkeeni lopussa)?
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina
"keski-ikäinen"
Ap, se johtuu siitä, että sinä ja tuttavapiirisi alatte olla aikuisia ja keski-ikäistyminen uhkaa. Odota vielä 10 vuotta, niin kukaan ei tunnu ehtivän koskaan mihinkään, edes nettiin. Facebookia onkin kutsuttu keski-ikäiseksi välineeksi, se kun mahdollistaa meidän keski-ikäisten satunnaisen yhteydenpidon vanhoihin tuttuihin, kun kaikki ovat niin kiireisiä, ettei kukaan oikeasti enää ehdi kehenkään pitämään yhteyttä, tapaamaan IRL kuin kerran kolmessa vuodessa ja tosiaan roikkumaan missään netissä kuin silloin tällöin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28296447:
Tää nykyinen palstasofta on hanurista, joka karkottaa täältä porukkaa. Edellinen oli parempi. Myös moderointi on menny syvemmälle suohon.
Minusta moderointi on parantunut, eli en ole piiitkään aikaan saanut bannia.
 
Lady Gardenea
Mä vaihdoin nikkiä jonkun aikaa sitten. Olen käynyt täällä useamman vuoden ajan.

Vastaan myös harmaille.

Vaikka olinkin parisuhteessa niin se vaikutti vain vähän netissä olemiseen.

Keski-ikä on lähellä mutta se nyt ei tule mitenkään vaikuttamaan netissä olemiseen.
 

Yhteistyössä