Onko naisten mieleen vai liian homon näkönen ?

  • Viestiketjun aloittaja miestenmies
  • Ensimmäinen viesti
Määäh
Kyllä se vaan niin on että se kauneus on katsojan silmässä, toisen mielestä mitäänsanomaton on kiehtova toisen mielestä ja vastenmielinen kolmannelle, että turha on huudella että millaisia akankuvatuksia täällä mahtaa vastailla. Itselläkin löytyy niitä silmää miellyttäviä ihannemiehiä jos minkälaisia, eivätkä varmaan montaa muuta sykähdytä. Ja saattavatpa olla hyvinkin homomaisen näköisiä sinun mielestäsi.
Se on vain joku ihan pikkuseikka mikä tekee jostakusta viehättävän, ja toisesta sitten ei niin kivannäköisen.
Että jos ap ajattelet olevasi samannäköinen kuin tuo mies ja kalastelet mielipiteitä, niin minun mielestäni et ehkä näyttäisikään ollenkaan samalta, etkä kenties yhtään vastenmieliseltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nuri ja Pinki
Hmm minkähän näkösiä nää kommentoijat on itse :) Et olis varaa niinku antaa pakit ton näköselle :) Suomalaiset perus pulliaisethan on kaikki paremman näkösiä kun toi :D No tietty jos on liiiian hyvännäkönen tai liian "hunksmainen" mut et joku sanoo et on mitäänsanomattoman näkönen nii :)
Eihän se pahan näköinen ole, mutta itse tykkään vähän eri tyylisistä. En silti varmaan antaisi ulkonäön perusteella pakkejakaan, vaan voisin kyllä jutella ja katsoa, synkkaisiko ja oltaisiinko samalla aaltopituudella - mutta jos vaan näkisin tuon näköisen miehen jossain, niin en varmaan kiinnittäisi kauheasti huomiota. Ehkä sitten, jos kasvattaisi vähän hiuksia ja muuttaisi tyyliään vähän vähemmän bisneshenkiseksi.
 
Ei näytä homolta, mutta en tykkää tuon tyyppisestä miehestä. Liian siloisen ja sliipatun näköinen.
 

Yhteistyössä