onko normaalia, että 31-vuotias mies on kiinnostunu 21-vuotiaasta naisesta?

  • Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti
IHANANUORUUS
Voi ei, 20 v. aloin seurustelemaan 32 v. miehen kanssa ja meillä oli ihana, pitkä suhde. Edelleenkin kaipaan häntä, mutta maailma ja elämä heittivät meidän erilleen... rakastin häntä NIIIN valtavan paljon <3 Rakastan edelleen.

Anteeksi tunteellinen purkaus, mutta tuli vaan mieleen.
 
On normaalia. Mä en olisi parikymppisenä edes vilkaissut kahta kertaa kenenkään 30-vuotiaan perään, mutta en ollut vielä siinä vaiheessa kovin paljon 'elämää nähnyt'. Jos olisin vaikkapa käyttänyt ikävuodet 15...17 bailaten, tilanne olisi voinut olla eri.
 
janna
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis mitä tuossa nyt on ihmeellistä.
siis ettei mies yritä hyväksi käyttää mua vai haluaako olla vain pelkkä ystävä?
Jos se iästä on kiinni, niin mun isä on käyttänyt mun äitiä hyväkseen 40 vuotta. Ne on menny tuon ikäisinä naimisiin.
 
:)
Mun mielestä tuo ei oo outoa :) Mulla on kaveripariskunta jossa mies on 30v ja nainen 22v. Melkein samaa ikäluokkaa kuin tässä tapauksessa :)

Tietty oli ikä mikä tahansa, jos toinen ei ole kiinnostunut, niin pitäis antaa olla.
 
elli
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis mitä tuossa nyt on ihmeellistä.
siis ettei mies yritä hyväksi käyttää mua vai haluaako olla vain pelkkä ystävä?
Mistä niin päättelet, että yrittääs käyttää hyväksi? Ikäeronko takia?

Mun mielestä 10 vuotta ei kyllä ole kovin paha ikäero. :whistle:
koska ne miehet, joiden kanssa olen ollut ystävä ovat käyttäneet minua hyväksi. :(
 
Non compos mentis
Jos hän on sinusta kiinnostunut, olisi väärin lähteä ystävyyteen. Tokihan siinä on väärinkäytöksen mahdollisuus molemmilta suunnilta, jos tavoitteet ja tunteet ovat pahasti ristiriidassa. Kysyin tänään miespuoliselta tuttavaltani eräästä probleemista erääseen mieheen liittyen ja tämä tuttavani muistutti, että kaikki miehet haluavat vain yhtä asiaa. Ollessani yhtä kysymysmerkkiä, hän jatkoi "nimittäin rakkautta". Hän saattaa olla liikaakin idealisti.
 
jees
Silleenhän niitä naisia isketään että piiritetään ja puhutaan höpjä, sitten kun nainen säälistä alkaa hengaan miehen kanssa niin mies panee paksuksi ja perhe on valmis.
 

Yhteistyössä