Onko päiväkodissa koskaan sanottu että...

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
Ei oo sanottu että pitäisi olla, mutta kun meidän pojalla on kosteussuojatut haalarit, niin asiasta on sadellut kyllä kiitosta pk-henkilökunnalta moneen otteeseen. Helpottaa heidän työtään, kun ei tarvii pukea niin montaa kerrosta, ja lapsen on näppärämpi liikkua.
 
ap
Ei mulle oo kukaan sanonu mutta aattelin vaan kun kaikki on niin reimateccia nykyään ettei köyhän tavallinen haalari+kurikset yhdistelmä enää sovi ollenkaan.

Tuli vaan mieleen kun tuo pieni kohtapuoliin varmaan alottelee päiväkodissa että pitääkö alkaa säästämään reimateccia varten kun kaapissa on vaan tavallisia halpishaalareita ja kuravaatteet:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mulle oo kukaan sanonu mutta aattelin vaan kun kaikki on niin reimateccia nykyään ettei köyhän tavallinen haalari+kurikset yhdistelmä enää sovi ollenkaan.

Tuli vaan mieleen kun tuo pieni kohtapuoliin varmaan alottelee päiväkodissa että pitääkö alkaa säästämään reimateccia varten kun kaapissa on vaan tavallisia halpishaalareita ja kuravaatteet:D
Vinkki. Osta Lassieteciä. On yhtä hyvät mutta puolta halvemmat.
 
malla
juuri vanhempain illassa saottiin että esim rasavillit on hyviä toisaalta, mutta sitten huonoja kun kastuuvat kokonaan...ei saa kuvuriin laittaa ja kuivuuvat hitaasti...siksi toivottiin kuravaatteita erikseen
 
näin meillä
eivät tunnu pitävän noista kosteussuojatuista ja coretexeista --aina ovat napisemassa kun ne eivät kuitenkaan pidä sitä vettä!!!Ja meijän muksuille oon ostanu jo vuosien ajan vain rasavilliä,kun ite niin inhoon noita kuriksia...ja hyvin ovat kuivina säilyneet =0)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Vaikkois mitä reimateckkiä lapsilla niin meidän päiväkotiin pitää olla kuravaatteet erikseen.
Meillä ei tarvitse tuoda. Mikäs järki siinä olisi jos ensin ostaa vettä kestävät hikoilemattomat vaatteet lapselle ja siihen päälle pitäisi pukea hiostavat kuravaatteet?

 
tytön entisessä päiväkodissa tytölle laitettiin kurikset puvun päälle vaikka puku on vedenpitävä. Sanoin hoitajalle ettei puvun päälle tarvi laittaa kuriksia niin hoitaja sanoi että oli sen vuoksi laittanut ettei puku sotkeentuisi. =)
 
höpsis
meille päinvastoin sanoivat, että kurahousut pitää ehdottomasti tuoda vaikka olisi mitkä tecit. eka viikolla meinas jo hoitajat hermostua täysin, pitivät mulle jo puhuttelua kun en ollut sadepäivänä vienyt kurahousuja päiväkotiin. -tosin olin vienyt, en vain ollut osannut laittaa niitä oikealle paikalle roikkumaan. tädit sen sijaan eivät osanneet katsoa reppuun ja muovipussiin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ei oo sanottu että pitäisi olla, mutta kun meidän pojalla on kosteussuojatut haalarit, niin asiasta on sadellut kyllä kiitosta pk-henkilökunnalta moneen otteeseen. Helpottaa heidän työtään, kun ei tarvii pukea niin montaa kerrosta, ja lapsen on näppärämpi liikkua.
Näin meilläkin.
 
vissiin
siinä on se, että teccejä ei saa kuivata kuivauskaapissa, ainakaan vanhoissa ei saa säädetyksi niin miedolle että sais ja toisaalta miedossa lämmössä eivät ehdi kuivua seuraavaan ulkoiluun. kun on ne kuitenkin ulkopuolelta märät ja inhottavat pukea päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Ei oo sanottu että pitäisi olla, mutta kun meidän pojalla on kosteussuojatut haalarit, niin asiasta on sadellut kyllä kiitosta pk-henkilökunnalta moneen otteeseen. Helpottaa heidän työtään, kun ei tarvii pukea niin montaa kerrosta, ja lapsen on näppärämpi liikkua.

Höh! Meillä puetaan vettäpitävien vermeitten päälle kurikset, kumisaappaat, sadetakki, kurahanskat ja sadetakin huppu päähän :D . Eipä pääse laps kastumaan ei.
 

Yhteistyössä