Onko päivystävässä päiväkodissa aina samat hoitajat heinäkuun?

  • Viestiketjun aloittaja loma elokuussa
  • Ensimmäinen viesti
loma elokuussa
Eli onko yleensä päivystävässä päiväkodissa sitten sen koko kuun yleensä kuitenkin se sama hoitajaporukka? vai vaihtuuko ne päivittäin vai miten ne menee?
 
No ei ainakaan päivittäin vaihdu. Ite olin yhtenä kesänä kesätöissä päiväkodissa, jossa oli päivystys. Sinä aikana meidän ryhmästä vaihtoi yksi toiseen ryhmään, yksi lähti kokonaan pois ja yksi tuli tilalle. Muuten pysyi ainakin meidän ryhmän hoitajat samoina, ja niin pysyi aikalailla muuallakin.

Paitsi sitte tietysti minä lähin, ja paikalle tuli taas joku toinen kesätyöläinen.
 
"Elma"
Viikottain vaihtuu. Hyvällä tuurilla joku on koko heinäkuun hommissa. On todella vuosi ja päiväkotikohtaista miten sattuu menemään.
Onko teillä lapsille ennestään tuttuja hoitajia tulossa päivystykseen? Meillä kävi tuuri ja lapsen vanhasta ryhmästä tuttu hoitaja on ekat kaksi viikkoa päivystyksestä.
 
"vieras"
Kuukauden sisällä todennäköisesti ainakin pari hoitajaa vaihtuu, mutta tosiaan ei kaikki samaan aikaan. Mä olen ollut kuukauden pätkiä päiväkodissa kesäaikaan töissä ja esimerkiksi keskellä kuukautta joku saattoi lähteä lomalle ja toinen tuli tilalle jne.
 

Yhteistyössä