Onko paikalla baari tai kahvila perustaneita? Haluako joku vaihdella omia kokemuksia:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Baarimikko
Minulla on hullut töissä:wave: ja me kaikki Virolaiset ja Venäläiset ovat hulluja, eikö se ole jo tullut selväksi jo kauan sitten, emmekää tajua yhtään mistään mitään. Mutta hei, ei minulle sun työvoima tarvitse, minulla jo on työntekijöitä ja se riitä minulle aluksi nyt hyvin:)
Mä en ole väittänyt virolaisia ja venäläisiä hulluiksi. Sä tässä olet ainoa hullu ja tyhmä. Mutta omapa on mokasi. Turha sitten tulla tänne itkemään kun firmat toisensa perään menee konkkaan.

Äläkä pelkää, että ikinä kysyisin sulta töitä. Mä haluan tehdä töitä paikoissa joissa toimitaan lain mukaan ja oikeasti osataan pitää sitä baaria eikä vain leikitä taas tietävänsä kaikki.
 
Venakko Milanna
Mä en ole väittänyt virolaisia ja venäläisiä hulluiksi. Sä tässä olet ainoa hullu ja tyhmä. Mutta omapa on mokasi. Turha sitten tulla tänne itkemään kun firmat toisensa perään menee konkkaan.

Äläkä pelkää, että ikinä kysyisin sulta töitä. Mä haluan tehdä töitä paikoissa joissa toimitaan lain mukaan ja oikeasti osataan pitää sitä baaria eikä vain leikitä taas tietävänsä kaikki.
:D mä en voi kun naura nyt... sorry vaan. Mua nauratta se että olen tyhmä, etten toimii lain mukaisesti, eli täysin tyhmää virolainen vai venäläinen, en itsekään tiedä, kun te ette osaa päättää? Taas jälleen kerran tunnen itseä nyt vielä paremmaksi, koska mun ei tarvi kenenkään taidot haukkua täällä ja en ole mikään yksinkertainen tyhmys ja olen nyt aivan sama mieltä minun yhteistyökumaneiden kanssa, etten ole perus setti, vaan jaksa oikein töitä tehdä, eikä valitta. Tee sinäkin työt enemmän, ehkä sun agressivinen asenne, pehmene, laita sen energian mielummin työhön...;)
Mutta joka tapauksessa hyvää päivän jatkoa, minä menen rentoutumaan, shoppaileman itselle vaatteet ja syömään ja punaviinilasille, lauantain kunniaksi
 
Baarimikko
:D mä en voi kun naura nyt... sorry vaan. Mua nauratta se että olen tyhmä, etten toimii lain mukaisesti, eli täysin tyhmää virolainen vai venäläinen, en itsekään tiedä, kun te ette osaa päättää? Taas jälleen kerran tunnen itseä nyt vielä paremmaksi, koska mun ei tarvi kenenkään taidot haukkua täällä ja en ole mikään yksinkertainen tyhmys ja olen nyt aivan sama mieltä minun yhteistyökumaneiden kanssa, etten ole perus setti, vaan jaksa oikein töitä tehdä, eikä valitta. Tee sinäkin työt enemmän, ehkä sun agressivinen asenne, pehmene, laita sen energian mielummin työhön...;)
Mutta joka tapauksessa hyvää päivän jatkoa, minä menen rentoutumaan, shoppaileman itselle vaatteet ja syömään ja punaviinilasille, lauantain kunniaksi
Mitä sä mun työnteosta tiedät yhtään mitään? Enhän mä kertonut kuin sen millä alalla teen töitä. En ole agressiivinen vaan aivot omistava ihminen toisin kuin sä joka olet aivan pihalla kaikesta todellisuudesta.
 
"kat"
siis tää meno ei oo sun kohdalla ei oo muuttunu muutamassa vuodessa miksikään,olet edelleen
se rikas tai rikasta esittävä joku jolla on kaikkea ja niin vitun mahtava mies,mikähä se sinäki
todella ees olet,kuka sut oikeesti ees tuntee..sori..
Ja sä uskot että suomesta ei voi löytyä rikasta naista jolla vitun mahtava mies,voi voi sulla menee varmasti tosi huonosti,kun oot jo alkanut uskomaan että kaikilla muillakin menee :(
 
Venakko Milanna
[QUOTE="kat";27628280]Ja sä uskot että suomesta ei voi löytyä rikasta naista jolla vitun mahtava mies,voi voi sulla menee varmasti tosi huonosti,kun oot jo alkanut uskomaan että kaikilla muillakin menee :([/QUOTE]

=)näin
 
Baarimikko
[QUOTE="vieras";27628333]Sama juttu täällä! Toki olen aina tiennyt olevani älykäs,mutta varsinkin nyt kun luen näiden palstalaisten juttuja,tunnen itseni ihan super fiksuksi naiseksi :) Jösses,mitä juttuja täällä on..[/QUOTE]

Ap:n jutut onkin aina niin huippuälykästä tasoa. :LOL: :LOL:
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27628333]Sama juttu täällä! Toki olen aina tiennyt olevani älykäs,mutta varsinkin nyt kun luen näiden palstalaisten juttuja,tunnen itseni ihan super fiksuksi naiseksi :) Jösses,mitä juttuja täällä on..[/QUOTE]

sama juttu, myös mietin onneks elämää on paljon erilaisempi, monipuolisempi ja hyvässä hallussa, eikä tarvi naura kelle kuin teini tai pahempi, enemmän jo näyttää päiväkodin touhulta, että hei katsokaa tätä, tää on tyhmää ja kaikki naura saman ääneen
 

Yhteistyössä