Onko se Jyskin laatu ihan p**kaa?

  • Viestiketjun aloittaja mauili
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Jyskistä ja Ikeasta ei voi puhua edes samassa lauseessa :O

Opiskeluaikoina kun muutin omilleni, oli pakko hakea Jyskistä tavaraa. Ihan hirveää sontaa. Nykyään yhdistän Ikeaa esim. Artekiin ja kaikki Ikeasta ostetut huonekalut ovat kestäneet vuosia hyvänä. En nyt niitä ihan halvimpia häkkyröitä ostaisi kyllä Ikeastakaan.
 
Meillä hoitopöytä ja pinnis Jyskistä ostettu. Toisella lapsella nyt käytössä, ei valittamista. Molemmat tuntuvat olevan tukevaa tekoa, mutta johtuneeko sitten siitä, että ovat lasten kalusteita... Mä en myöskään ymmärrä tuota väitettä, että Jysk, Ikea, Sotka ja Masku myyvät vain huonolaatuista lastulevykamaa. Kyllä niistä muutakin saa, kun vaan osaa etsiä.
 
Ikeassa on kyllä ihan laadukasta kamaa ja kokoamisohjeet on selkeät. Juurikin kokosin yhden lipaston ja totesin, että koko systeemi on suorastaan nerokas! Toimii erittäin hyvin,on tukeva ja kiinnitysmenetelmät on piilossa katseilta, mutta tukevat.
Jyskin ja Sotkan kamat on kyllä ihan todella paskaa niihin verrattuna.
 
Rollolainen
[QUOTE="Vieras";27858872]Mdf:ssäkin tuntuu nykyisin olevan paljonkin laadullisia eroja.[/QUOTE]

Kylläaito pu on kestävämpää, Kestä monta sukupolvea. Mdf ei ole hyvää.
 
mjoo
Oon ihmetellyt kun kalusteiden nimet vaihtuu jatkuvasti. Eri liikkeessä myydään samaa peiliä eri nimillä, varastosaldot ei täsmää eivätkä myyjät toisen kaupungin putiikissa ole kuulleetkaan jostain tietyn nimisestä kalusteesta, kun heillä se sama rähjä onkin myynnissä eri nimellä...
 
ameliea-aa
Jyskista en ostaisi enää mitään huonekaluja! Puu halvimmissa tuotteissa, tv-taso valkoinen 30e niin huonoa, että kootessa puu halkeilee ja ruuvit repivät puun auki. Siis mä sanon että en suosittelisi kenellekään jyskin paska kamaa, myös kokemusta varmaan jo kymmenen vuoden takaa kun itsellä hajosi heti ruokapöydän tuolit ja siskolla kanssa, oli siinä kiva sitten viettää juhlia kun kolmesta/4 tuolista luki lappu rikki älä istu Myös entiset työntekijät ovat kirjoittaneet nettiin siitä että ovat sanoneet sukulaisilleen ja tutuille ett muuta sieltä voi ostaa mutta ei huonekaluja.
Luulin että kaikki sen jo tietää mitä siellä myydään, mutta ei sitten vissin. Halvimmat huonekalut on kun heittäis rahat kaivoon!
 
Puutarhakalustot
jyskin lasinen keittiönpöytä, tuolit rikki 6kk, lasitason kannattimet rikki 2kk.
jysk lipasto 5kk vedin repesi.

Ja itse kun olen köyhä on tullut netistä tilattua paljon huonekaluja esim lähdesmäki on hyvä paikka halpa ja kestävää tavaraa.
Jos Lähdesmäen kalusteiden kanssa tulee ongelmia tuotteen palauttaminen ja reklamointi onkin sitten tosi vaikeaa ja asiakasta haukutaan :(
 
vierailija
Jos Lähdesmäen kalusteiden kanssa tulee ongelmia tuotteen palauttaminen ja reklamointi onkin sitten tosi vaikeaa ja asiakasta haukutaan :(
Niin totta! Kuluttajariitalautakuntaan meni juttu ja sieltä pitäisi vielä käräjille mennä! Täysin epäluotettava yritys! Kiertäkää kaukaa! Valehtelevat ja jättävät vastaamatta. Kaikenliksi kotiinkuljetuksessa pitää olla kantoapua omasta takaa'
 
vierailija
Jos Lähdesmäen kalusteiden kanssa tulee ongelmia tuotteen palauttaminen ja reklamointi onkin sitten tosi vaikeaa ja asiakasta haukutaan :(
Niin totta! Kuluttajariitalautakuntaan meni juttu ja sieltä pitäisi vielä käräjille mennä! Täysin epäluotettava yritys! Kiertäkää kaukaa! Valehtelevat ja jättävät vastaamatta. Kaikenliksi kotiinkuljetuksessa pitää olla kantoapua omasta takaa'
 
vierailija
Meillä hoitopöytä ja pinnis Jyskistä ostettu. Toisella lapsella nyt käytössä, ei valittamista. Molemmat tuntuvat olevan tukevaa tekoa, mutta johtuneeko sitten siitä, että ovat lasten kalusteita... Mä en myöskään ymmärrä tuota väitettä, että Jysk, Ikea, Sotka ja Masku myyvät vain huonolaatuista lastulevykamaa. Kyllä niistä muutakin saa, kun vaan osaa etsiä.
Jyskin laatu oli ja on edelleen kuraa.Herätkää jo pahvit.Mieluummin ikeasta jos pakko ostaa halbaa
 
Riippuu, mitä ostaa.


Jos pussilakanasetin saa halvimmillaan alle kympillä (mikrokuitupolyesteriä) ja kallein maksaa viitisen kybää ni eikö ole selvä, että kalliimpi on parempi.


Siellä sentäs on reilusti jo jaoteltu ne basic, plus ja gold-laatuihin.


Tosin vaikka sänkyä ostaessaan ei kannata hassahtaa gold-version houkutukseen jos se joissain tapauksissa tarkoittaa plus-tason runkopatjaa mutta päällä on kalliimpi petari mitä plus-tasossa.


Mulla on ollut useampikin Jyskin tyyny ja ne ovat -toistaiseksi- parhaita ikinä!
 
vierailija
Noiden laatu on täyttä paskaa. Ostin sieltä sängyn joka maksoi yli tonnin ja haisi uutuuttaan jollekin ummehtuneelle muovinkatkulle koko makuuhuone vielä viikkojen päästä. Ilmeisesti tekevät tuotteet mahdollisimman halvalla jostain jätemateriaaleista hällä-väliä periaatteella, eli täysin käyttökelvotonta roskaa.
 
vierailija
Jyskin laatu erityisesti huonekaluissa on oikeasti täyttä kuraa. Mitään huonekaluja sieltä ei kannata todellakaan ostaa. Huomaat itsekin, jos menet kauppaan katsomaan niitä huonekaluja ja esim vetolaatikoita vetämään ja sulkemaan kiinni niin huomaat heti, että tuote hajoaa käsiisi muutamassa viikossa, jos vähänkin enemmän on käyttöä. Eli kannattaa varautua siihen, että joudut korjaamaan huonekaluja tulevaisuudessa, jos niihin sijoitat. Ikeasta esimerkiksi saa ehdottomasti parempaa laatua huonekaluissa, vaikka nekään ei mitään huippulaatua ole, mutta huippulaatua jo verrattuna Jyskin kalusteisiin.
 

Yhteistyössä