Onko sellaset perinteiset kotisynttärit ilman ohjelmaa jo ihan out 6-7 -v lapsilla ?

Tuntuu, että pitäs keksii hirveetä elämyshulabaloota ja ilotulitusta vaan.

Miehen kanssa kun muisteltiin, että ei sitä omassa lapsuudessa menty HopLoppeihin tai PizzaRaxeihin tai sellasiin synttäreinä. Ihan vaan kaverille leikkimään.
 
se joku
Nykyajan pennut eivät pysty olemaan kunnolla, vaikka pitäisit kotisynttärit kannattaa keksiä ohjelmaa, koska muuten tenavat hyppivät pitkin seiniä kirjaimellisesti.
 
4 äiti
en tiiä onko out,mutta meillä vietetään ihan perinteisiä synttäreitä,neljät synttärit aika lyhyellä aikavälillä nii menis ihan hirveenä rahaa jos jokaiselle pitäs järjestää jotkut hoplop synttärit,ja hyvin o lapsivieraat viihtyneet vaikka ihan perinteiset synttärit ollut.
 
Leppis
Kyllä meillä ainakin oli viime vuonna pojan 6v syndet ihan kotona vaan, eskarikaverit tulivat kylään ja illalla sukulaiset. Eikä mitään ongintaa, pelejä tms. ollut, sai lapset leikkiä keskenään ja tietty sit herkuteltiin. Erittäin hyvin kelpasi kaikille tälläiset juhlat.
Eikä kavereidenkaan juhlissa olla mitään erityisen speciaalia tehty, itse synttärithän lahjoineen ja herkkuineen on erityistä lapselle. Ei edelleenkään meille mitään jenkkimeininkiä kiitos!
 
minä
mä en ainakaan ton ikäselle aio järjestää mitään hoppiloppi synttäreitä. kotisynttärit ja voihan sitä pientä ohjelmaa kehitellä... avaimen piilotuskin on yksi ihan hyvä, ei sen tarvi kummosta olla.
 
vieras
Mä en ole järjestänyt ohjelmaa kuin kerran ja hulabaloo lähti lapasesta. En järjestä ohjelmaa, keksikööt itse.

Sitä mä ihmettelen että joillain penskoilla ei ole ilmeisesti alkeellisintakaan käsitystä tavoista. Kotona ei taideta paljon ohjeistaa miten sopii käyttäytyä, mitä tehdä ja mitä ei.

Miksi sille lapselle ei anneta käytöstapoja jotta se pärjäis muuallakin kuin kotiläävässä?
 
Sen ohjelman ei tosiaan tarvii olla mitään kovin kummoista tai kallista! Onginta, avaimen piilotus, aasin hännen laittaminen yms. Tuohon hännän kiinnitys hommaan riittää ihan kartongista itse leikattu kuvio ja nasta ja nauha.
 

Yhteistyössä