Onko sinulla paljon elämänkokemusta?

"vieras"
Omasta mielestäni on. Monen muun mielestä ei ole, sillä olen "kultalusikka suussa syntynyt". Monelle kun se elämänkokemus tuntuu olevan sama asia kuin vaikeudet. Mulla on elämänkokemusta ulkomailta, töistä, opiskeluista, harrastuksista, parisuhteista, ystävyysuhteista.
 
"vieras"
No sanoisin niin kyllä. Olen asunut ulkomailla, hankkinut lapsia, läpikäynyt avioeron ja vanhempien kuoleman. Melkein nelikymppisenä sitä alkaa olla. Haluaisin matkustella lisää, mahdollisimman laajalti. Haaveilen myös sijaisperheeksi ryhtymisestä, luulisin, että minulla olisi paljon rakkautta antaa, ja nöyryyttä oppia.
 
Mep
Ööööh. Olen jo niin keski-ikäinen että elämä itsessään on tuonut kaikenlaisia kokemuksia, hyviä ja huonoja. Itse "hankittuja" on varmaan matkat ja muu hauskanpito ;-)

Haluaisin matkustaa vielä lisää ainakin...ja vaihtaa työpaikkaa.
 
"vieras"
Elämänkokemuksen oleellinen osa on ikä. Joskus tuntuu, että 25-vuotias. luulee ymmärtävänsä elämästä jotain, kun ei ole enää mielestään nuori ja on ollut viisi keskeytettyä opiskelua ja kuusi katkennutta seurustelusuhdetta ja kolme aviotonta lasta.
 
"nyt harmaana"
Mielestäni mulla on aika paljon elämänkokemusta, vaikka on vain yksi avioliitto ja samaa elän vieläkin ja vain kaksi lasta saman miehen kanssa. Toisaalta olen kokenut monen läheisen kuoleman, oman vakavan sairauden ja miehen masennuksen. Töissä olen ollut muutamassa eri paikassa, nuorena talvisin urheiluseuran ohjaajana ja valmentajana, SM-tason kilpailuissa kilpailemassa joukkueeni kanssa ja olin myös joukkueen kapteeni. Matkustellut en ole kovin paljon, mutta yksi reili on takana ja häämatka Lofooteille, Huippuvuorilla on tullu käytyä. ja koko ajan sitä kokemusta tulee lisää.
 

Yhteistyössä