onko syytä huolestua?

Olen raskaana ja viikkoja kasassa tänään 6+5...Kävin keskiviikkona ultrassa jossa pikkuisen syke jo näkyi. HUolen aiheena on siis se kun koko alkuraskauden aikana rinnat ovat olleen aivan älyttömän kipeät. Sitten tänä aamuna herätessäni ne eivät oleet enään ollenkaan kipeät, turvoksissa kyllä ovat edelleen. Onko siis normaalia että oireet voivat näin tulla ja mennä?!
 
On normaalia!! :) minulla oli pari viikkoa pahoinvointia, jonka jälkeen pahoinvointi katosi kokonaan melkeen kuukaudeksi. Yhtenä aamuna kunnon aamupalan jälkeen tuli pahoinvointi oikeen korkojen kera takaisin vielä muutaman päivän ajaksi! Ei hätää siis :) Rinnat oli alkuraskaudesta arat ja kosketusherkät, alavatsaan sattui yskiessä ja aivastaessa alavatsa "kramppasi" ja kävi tosi kipeää mutta sekin oli ihan normaalia kun kohtu kasvaa ja kehittyy. Väsymys oli varsinkin alkuraskaudesta jotain ihan järkyttävää! tosin väsymystä on minulla ainakin jatkunut edelleen.. On ollut myös sellaista outoa pistävää kipua takana lonkassa mutta nekin vain ajoittaisia.. Tällähetkellä ainoa "oire/ongelma" on mielialavaihtelut; välillä itkettää koko ajan ja välillä on taas ihan tosi onnellinen! Tunteet on koko ajan tosi herkässä ja pieniinkin asioihin saattaa reagoida tosi voimakkaasti mutta sekin kuuluu asiaan!

Tsemppiä odotukseen!

-Mims ja pikkunen rv 22+1 :heart:
 

Yhteistyössä