onko tää joku kausi?

Siis neiti 1v4kk on nyt viikon verran yön tehnyt niin ett käy yö unille klo20 aikaan, mutta herää klo22 ja alkaa valvomaan, nukkumaan saat joskus puolen yön jälkeen. Aamu herää pirteenä klo7 aikaan.
Alkaa oleen äite jo vähän väsy. Onko muilla tällästä? kuuluuko tää jotenkin ikään?
 
ANU24
Jaksaisko valvoa 21 asti jos laittaisi vasta sitten nukkumaan?
Tuli vain mieleen että jos se ottaa "päikkärit" omasta mielestään silloin klo 20 ja siks ivalvoo vielä myöhään..
meillä taisi tyttö tehdä tuota samaa joskus ja laitoin myöhemmin nukkumaan
 
Olen yrittänyt valvottaa, mutt neiti nukahtaa vaikka lattialle :D
sinne klo20 valvottaminenkin on yhtä kitkuttelua ja känkkäämistä. Tänään taa yritän valvottaa, vien suihkuun seitsemän aikaan jos vaikka piristyisi.
 
ANU24
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 18:25 babysmile kirjoitti:
Olen yrittänyt valvottaa, mutt neiti nukahtaa vaikka lattialle :D
sinne klo20 valvottaminenkin on yhtä kitkuttelua ja känkkäämistä. Tänään taa yritän valvottaa, vien suihkuun seitsemän aikaan jos vaikka piristyisi.
meillä myös tepsiny tuo suihkuhomma jos tuntuu että tyttö menee tosi aikaisin nukkumaan! =)
 
Jeps
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 18:25 babysmile kirjoitti:
Olen yrittänyt valvottaa, mutt neiti nukahtaa vaikka lattialle :D
sinne klo20 valvottaminenkin on yhtä kitkuttelua ja känkkäämistä. Tänään taa yritän valvottaa, vien suihkuun seitsemän aikaan jos vaikka piristyisi.
Ton perusteella sanoisin,että muksu on yliväsyny yöunille mennessään ja siksi herää kotvasen nukuttuaan...
 
vieeras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 18:25 babysmile kirjoitti:
Olen yrittänyt valvottaa, mutt neiti nukahtaa vaikka lattialle :D
sinne klo20 valvottaminenkin on yhtä kitkuttelua ja känkkäämistä. Tänään taa yritän valvottaa, vien suihkuun seitsemän aikaan jos vaikka piristyisi.
voisko toisaalta koittaa tällasta että aiemmin päivällä nukkuis pikku päikkärit niin jaksais illalla pitempään. siis jos toi valvotus homma ei toimi :hug:
 
Eilen sain kitkuteltua klo21 nukkumaan menon kanssa, ei herännyt yöllä leikkimään, mutt kolme kertaa syömään. Aamulla heräs kahdeksan aikoihin. Jospa tää yöleikkimis juttu nyt jäis pois =)
Tosin neiti suostui nukkumaan vaan tunnin päikkäreitä, joten on varmaan taas ajoissa väsynyt :/
 

Yhteistyössä