onko tää nyt pettämistä vai mitä mies touhuaa?

  • Viestiketjun aloittaja marianne
  • Ensimmäinen viesti
marianne
alko heti esittään et ei tosissaan sormetus juttua laittanut et oli pelkkä vitsi, kun kerroin kuka oon! Kaveri tulee onneks kohta käymään kun sais ton tytön viä johki yöks, mutta kun on keskellä viikkoo niin kaikki menee hu töihin
 
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
alko heti esittään et ei tosissaan sormetus juttua laittanut et oli pelkkä vitsi, kun kerroin kuka oon! Kaveri tulee onneks kohta käymään kun sais ton tytön viä johki yöks, mutta kun on keskellä viikkoo niin kaikki menee hu töihin
Just joo..selittelee vaan.. Entäs miehes?Tietääkö vielä mitään et oot tietonen noista asioista vai meinaatko odottaa iltaan asti? :(
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
alko heti esittään et ei tosissaan sormetus juttua laittanut et oli pelkkä vitsi, kun kerroin kuka oon! Kaveri tulee onneks kohta käymään kun sais ton tytön viä johki yöks, mutta kun on keskellä viikkoo niin kaikki menee hu töihin
just joo...ei se mitään vitsiä oo. sun miehellä ja naisella ei oo puhtaat jauhot pussissa. :headwall: |O :(
 
marianne
mies ei tiedä et oon koneella saati huomannut sen "ystäviä".

tää nainen sanoo et mies ei oo ikinä siltä vongunnut vaan puhunut normi juttuja eivätkä ole nähneet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
mies ei tiedä et oon koneella saati huomannut sen "ystäviä".

tää nainen sanoo et mies ei oo ikinä siltä vongunnut vaan puhunut normi juttuja eivätkä ole nähneet!
Ehkä olisi kuitenkin syytä jutella miehesi kanssa asiasta. Kuuntelet hänen mielipiteensä,mutta jotakin tuossa kuitenkin on kun hän käy treffisivustoilla yms. Ikävä todeta,että miehesi todennäköisesti on jollain asteella pettänyt sinua. Vai missä pettämisen raja teillä menee?

Meillä menee siinä et toisen kanssa jos salaa tekee jotain tuommoista nii se on pettämistä. :(
 
morkkis
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
mies ei tiedä et oon koneella saati huomannut sen "ystäviä".

tää nainen sanoo et mies ei oo ikinä siltä vongunnut vaan puhunut normi juttuja eivätkä ole nähneet!
hehhe.. tottakai se sitä puolustelee, että voi jatkaa miehen kans hommia. Kuka uskoiskaa että normi juttuja puhuneet, jos ekkana laittaa että on sormella :D :D sitte että joo.. ihan vaan säästä on poristu. Voi että on tympiä kyllä.
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Tappura:
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
mies ei tiedä et oon koneella saati huomannut sen "ystäviä".

tää nainen sanoo et mies ei oo ikinä siltä vongunnut vaan puhunut normi juttuja eivätkä ole nähneet!
Ehkä olisi kuitenkin syytä jutella miehesi kanssa asiasta. Kuuntelet hänen mielipiteensä,mutta jotakin tuossa kuitenkin on kun hän käy treffisivustoilla yms. Ikävä todeta,että miehesi todennäköisesti on jollain asteella pettänyt sinua. Vai missä pettämisen raja teillä menee?

Meillä menee siinä et toisen kanssa jos salaa tekee jotain tuommoista nii se on pettämistä. :(
mulla sama linja. monen mielestä se on tosi tiukka. jos ei uskalla sanoo/näyttää tommosta mulle niin sit se on pettämistä. :/
 
Skeptikko
Miksi tällaisia aloituksia näkee nykyään päivittäin? Miksi aina kirjoittajat ovat harmaita?
Minä veikkaan, että täällä on joku provokilpailu päällä ja jotkut kilpailevat parhaan provoilijan-tittelistä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Skeptikko:
Miksi tällaisia aloituksia näkee nykyään päivittäin? Miksi aina kirjoittajat ovat harmaita?
Minä veikkaan, että täällä on joku provokilpailu päällä ja jotkut kilpailevat parhaan provoilijan-tittelistä!
Voipihan tuo olla totta. Mutta ei tuo aihe varmaan kauhean epätavallinen nykyään ole ... mutta sitten taas miksi se kiinnostaa meitäkin, sinua ja minua ? =)
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Skeptikko:
Miksi tällaisia aloituksia näkee nykyään päivittäin? Miksi aina kirjoittajat ovat harmaita?
Minä veikkaan, että täällä on joku provokilpailu päällä ja jotkut kilpailevat parhaan provoilijan-tittelistä!
Monella on tuttuja, jotka tietää nimimerkin. Sitä ei halua paljastaa tutuille, että epäilee miehen pettävän.
 
Ällikällälyöty
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
mies ei tiedä et oon koneella saati huomannut sen "ystäviä".

tää nainen sanoo et mies ei oo ikinä siltä vongunnut vaan puhunut normi juttuja eivätkä ole nähneet!
Siis oikeesti?? Uskot vai :O Älkää hyvät naiset olko niin jumalattoman sinisilmäsiä!!!
 
marianne
no se tässä onkin että uskonko vai en, kun on pää niin sekasin et ei tiedä mitä ajattelis.

Miehelle en halua antaa ennakko varotusta, kerkiäsi töissä miettiin jonkun fiksun vastauksen. Nyt kaipaisinkin hyviä ideoita miten miehelle asian esittäisin hänen kotiutuessa?
 
mä ainakin poistaisin ne kaikki naikkoset sielt mesestä ja oottelisin et miten ukko reagois. jos ei mitenkään sitten reagois ku menee eka kerran meseen niin aloittasin juttelun. tai nyt ainakin näin aattelen että tekisin. mutta en tiijä mitä tekisin jos omalle kohalle oikeesti noin sattuis. :hug:
 
joku vaan
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
tää sanoo olevansa vanha kirjekaveri, eikö ole ees nähnyt, mutta ei kai noi kaikki voi kirje kavereita olla?
ne on "kirjekavereita" eli sähköpostikavereita tai muuten vaan nettikavereita.. jostain chatista jne.

voi olla ihan viatontakin, siis viatonta NETTISEKSIÄ, mutta jos nimiä on noin paljon niin todellakin epäilisin jotain live-toimintaakin..
mun mielestä nettiseksi ei oo viatonta,se on tunnetasolla pettämistä.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meillä kaikki mese keskustelut tallentuu tiettyyn kansioon koneelle. Olisko imehellä samaa systeemiä? Löytäisit kaikki mesessä käydyt keskustelut. =)
mesen ikkuna auki, miehen nimen kohdalta klikatessa aukeaa valikko. sieltä asetukset ja sivusta sitten viestit. Sieltä näkyy jos viestit tallentuu koneelle ja minne sinne
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä:
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
tää sanoo olevansa vanha kirjekaveri, eikö ole ees nähnyt, mutta ei kai noi kaikki voi kirje kavereita olla?
ne on "kirjekavereita" eli sähköpostikavereita tai muuten vaan nettikavereita.. jostain chatista jne.

voi olla ihan viatontakin, siis viatonta NETTISEKSIÄ, mutta jos nimiä on noin paljon niin todellakin epäilisin jotain live-toimintaakin..
No onkos tämmönen aikuisten hommaa !
 
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
no se tässä onkin että uskonko vai en, kun on pää niin sekasin et ei tiedä mitä ajattelis.

Miehelle en halua antaa ennakko varotusta, kerkiäsi töissä miettiin jonkun fiksun vastauksen. Nyt kaipaisinkin hyviä ideoita miten miehelle asian esittäisin hänen kotiutuessa?
No provohälytin paukkuu tässä kohtaan. :D
 

Yhteistyössä