Onko tää teidän mielestä ihan ok?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pääsin uuteen työpaikkaan pari kuukautta sitten,ihan tavan logistiikan alan hommia kasvavassa yrityksessä.
Työntekijöitä on kourallinen,vuoden aikana hommat on kuulema vaan lisääntyneet.
Ennenkun menin tuonne töihin,oli siellä sellanen työntekijä joka joutui olemaan terveydellisistä syistä paljon sairaslomalla (oli ihan ymmärrettävä syy,ja lopettikin sitten kun ei enää kyennyt olemaan työelämässä)
Muut joutuivat tekemään parin kuukauden ajan hänen hommiaan,toisin sanoen juosta suoil väärällään.

no,minut sitten palkattiin siihen tilalle.Tilanne on se että KAIKKI joudutaan juoksemaan koko päivän ihan hulluna.Hiki virtaa,pomo vähättelee ja narisee mitä mitättömimmistä jutuista.suoraan sanottuna vittuilee "sähänkun et oo armeijaa käyny ni et voi tietää.." jne,sen mielestä hirveen hauskaa.
On paljon "talon tapoja" jotka tullaa v-mäisesti sitten kertomaan kun jotain on tehty " väärin"..nää aisat ei ole mitään sellasia jotka voisivat vaikuttaakkin asiakkaisiin tai myyntiin taikka mihinkään.

Tänään alkoi työkaveri sekä pomo veettuilemaan siitä kun olin tehnyt yhden merkinnän vatsaanottolomakkeeseen väärin.
Saapunutta tavaraa ei ollut tullut ja merkitsin sen rastilla,saapuneet oikein merkillä.Näitä on kuulema vaikea erottaa toisistaan (en vaan ymmärrä miten joku voiis ne toisiinsa sekottaa)
"voisit alottaa sen harjottelemisen vaikka siitä" (merkinnän opettelusta) oli työkaverini kommentti tähän asiaan.
Ja hommaa olen tehnyt jo aikasemmassa työsuhteessani 2vuotta eli ei ollut mulle uusi asia.

pitääkö tällasta katsoa?
Esimies ei korvaansa lotkauta jos sanoo ettei ensinnäkään pärjätä tällä porukalla..hänen mielestään pärjätään luvut näyttää niin.ei vaan ykmmärrä sitä että meillä kaikilla on "mol" auki.

Minua henk.koht inhottaa olla tollasessa paikassa töissä jossa esimies on tuollanen k*sipää..ja samoin osa työkavereistakin.Aukovat päätään ilman syytä,jos näkevät olevan kiire niin eivät auta (itse kyllä autan jos ei oo omaa hommaa)
 
...
Ite olin kanssa kolmisen vuotta yhdessä logistiikka-alan firmassa töissä. Toi on NIIN tuttu tunne. Ja kaikista suurin ongelma taisi todellakin olla se, että olin NAINEN tekemässä MIESTENtöitä... Pomo onneksi oli ymmärtäväinen, muttei voinut näille valopäille minkään. Onneksi sain toiselta alalta töitä ja mulla on ihanat työkaverit. Ja edelleen miesvaltasella alalla...
 
minä myös
Vaikka edellinen työ olikin vuorotyötä niin kadun syvästi sitä että lähdien sieltä,luulin pääseväni "parempaan" työhön jossa voi edetä :/


Täällä kadutaan myös ja paljon!!!
 
uuu
Jos sä sitten vaan olet hitaampi ja taitamattomampi kuin edeltäjäsi. Toiset vertaa sua häneen ja niitä harmittaa, kun joutuvat juoksemaan sun töitäsi.
Opettele homma nopeasti ja laita tossua toisen eteen reippaammin.
Ja sano työkavereille, että malttakaa odottaa, että opin homman.

Tulemattoman tavaran voisit merkata vaikka viivalla, tai jättää merkkaamatta.
Mä ainakin käsittäisin ruksinkin saapuneeksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja uuu:
Jos sä sitten vaan olet hitaampi ja taitamattomampi kuin edeltäjäsi. Toiset vertaa sua häneen ja niitä harmittaa, kun joutuvat juoksemaan sun töitäsi.
Opettele homma nopeasti ja laita tossua toisen eteen reippaammin.
Ja sano työkavereille, että malttakaa odottaa, että opin homman.

Tulemattoman tavaran voisit merkata vaikka viivalla, tai jättää merkkaamatta.
Mä ainakin käsittäisin ruksinkin saapuneeksi.
nokun tää on sitä samaa mitä olen ennenkin tehnyt..ja tiedän oelvani nopea ksoka tänään hoidin hommia yksin.
ja kaikk tulemattomat pitää YMPYRÖIDÄ tätä ei vaan kukaan mulle kertonut.ja se joka opasti niin veti ruksilla myös,oiekin merkillä sitten ne tulleet.
mua vaan turhauttaa tällanen et heti pitää vittuilla ja piikitellä..ja olen paikan ainoa nainen.
 

Yhteistyössä