onko tää teistä ok???

  • Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti
anna
kävin äsken muksut hakee mummoltaan. tämä syöttää näille keksejä oikeen urakalla... sanoin ,että ei,kun nämä on koko viime viikon syönyt niin paljon makeaa. seuraavaksi vasta la,kun on karkkipv,niin ei mee jakeluun,kun vaan ,että ei tää nyt pahaa oo....

voi perkele. mikä siinä on ,että ei voi "uskoa" jos mä sanon että ei keksejä!!!!!!!!!!!
 
Meillä on ihan sama ongelma anopin kanssa. Katsoo ihmeissään meitä, kun sanotaan ettei karkkia tai keksejä nyt. Yrittää selitellä ettei eihän nyt yksi keksi tai karkki mitään haittaa. Etukäteen jo tiedän ettei se kuitenkaan jää siihen yhteen. Varsinkin ennen ruoka aikaa se haittaa.
 
mm
Meillä mummolavierailut ovat niin harvinaita herkkua, molemmat isovanhemmat asuvat kaukana, joten syöttäköön pullaa ja piparia ihan mielinmäärin, ei minua haittaa, mummojen tehtävä on helliä lapset pilalle, meidän vanhempien on kasvattaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Meillä mummolavierailut ovat niin harvinaita herkkua, molemmat isovanhemmat asuvat kaukana, joten syöttäköön pullaa ja piparia ihan mielinmäärin, ei minua haittaa, mummojen tehtävä on helliä lapset pilalle, meidän vanhempien on kasvattaa. :)
Peesi. Ja lisäys vielä että mitäpäs tuppaa muksut mummolaan jos ei hyväksy mummon hemmottelua :whistle:
 
mie
Sama ongelma täällä. Mun äiti lahjoo pojat herkuilla. Ymmärtäisin jos nähtäs harvoin mutta kun tavataan 3-5kertaa viikossa. Inhottavaa kun pitää rajoittaa tapaamisia sen takia ettei pojat söis kokoajan herkkuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Meillä mummolavierailut ovat niin harvinaita herkkua, molemmat isovanhemmat asuvat kaukana, joten syöttäköön pullaa ja piparia ihan mielinmäärin, ei minua haittaa, mummojen tehtävä on helliä lapset pilalle, meidän vanhempien on kasvattaa. :)
Peesi. Ja lisäys vielä että mitäpäs tuppaa muksut mummolaan jos ei hyväksy mummon hemmottelua :whistle:
Peesailen.
 
Asian ymmärrän jos näkee harvoin isovanhempia. Mutta jos isovanhempia näkee usein, niin minusta olisi kyllä kohteliasta, että kunnioitettaisiin vanhempien kasvatusperiaatteita eikä toimittaisi ihan oman pään mukaan.

Itseäni ainakin kyrsisi, jos omat ohjeeni sivuutettaisiin täysin.. :headwall: Tyttö kuitenkin vasta 6kk, niin vielähän tässä ehtii vaikka mitä tapahtua.. :kieh: :LOL: :headwall:
 
vieras emo
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
kävin äsken muksut hakee mummoltaan. tämä syöttää näille keksejä oikeen urakalla... sanoin ,että ei,kun nämä on koko viime viikon syönyt niin paljon makeaa. seuraavaksi vasta la,kun on karkkipv,niin ei mee jakeluun,kun vaan ,että ei tää nyt pahaa oo....

voi perkele. mikä siinä on ,että ei voi "uskoa" jos mä sanon että ei keksejä!!!!!!!!!!!
Ja minusta on kyllä ihan ok sanoa ettei herkkuja anneta jatkuvasti! Seuraavaksi mummo sitten tietysti mätkättää viiden vuoden päästä kun se meidän pikku-"Matti" on niin lihonut! Minua anoppi uskoo kun olen paikalla, mutta mitä tapahtuu selän takana... Ja ihan asiasta rajoitan meidän lapsen syömisiä kun lapsihan syö herkkuja niin paljon kuin sille antaa.
 

Yhteistyössä