Onko täällä ketään joka polttaa sähkötupakkaa..

  • Viestiketjun aloittaja nananannaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mira";29406326]Oikeasti melkä säälittävää touhua. Kuka on niin tyhmä, että vetää jotain sähkötupakkaa, oikeasta tupakasta nyt puhumattakaan.

Kaikenlaiset tupakoijat ovat säälittävä näky. Ja jotenkin sen sähkötupakan vetäminen posket lommolla on jo kaiken säälittävyyden huippu. Kuinka tyhmiä ihmiset voi olla ja sitten vielä väittävät sen olevan "terveellistä" tai ainakin "terveellisempää"...ei voi ku nauraa. Ja mahtavaa esimerkkiä näytätte lapsillekin sillä tupakan/sähkötupakan vetämisellä. Ja vielä jopa sisällä laiskuuttaan sitä sähkötupakkaa vedätte...hohhoijaa![/QUOTE]

Älä jaksa :LOL:
 
[QUOTE="Mira";29406326]Oikeasti melkä säälittävää touhua. Kuka on niin tyhmä, että vetää jotain sähkötupakkaa, oikeasta tupakasta nyt puhumattakaan.

Kaikenlaiset tupakoijat ovat säälittävä näky. Ja jotenkin sen sähkötupakan vetäminen posket lommolla on jo kaiken säälittävyyden huippu. Kuinka tyhmiä ihmiset voi olla ja sitten vielä väittävät sen olevan "terveellistä" tai ainakin "terveellisempää"...ei voi ku nauraa. Ja mahtavaa esimerkkiä näytätte lapsillekin sillä tupakan/sähkötupakan vetämisellä. Ja vielä jopa sisällä laiskuuttaan sitä sähkötupakkaa vedätte...hohhoijaa![/QUOTE]

Esimerkiksi minä olen niin tyhmä, mutta onhan se hyvä, jos sinä olet viisas. Puntit ovat tasan.
 
  • Tykkää
Reactions: hipsterström
kfkfkf
Olen tietoinen base nesteistä ja makunesteistä kyllä :)

Tilaan silti tietynmakuisia valmiiksi tehtynä "isommissa" erissä kuin mitä nuo normaalisti, kun tiedän mistä tilata eikä ole kovin suuri hinta.
Nämä tulee vieläkin edullisemmaksi. Meillä tosin ihan perus menthol makuna, joten sitä nyt saa tiivisteenä niin monesta paikasta.

Red Astaire

tuo oli myös hyvää, maistuu lähinnä sille punaiselle finrexinille :p mustaviinimarja/eucalyptus
 
"Opa"
Voit itse pikkuhiljaa vähentää nikotiinin määrää, lopulta se on 0. Kun et ole enää niksasta riippuvainen, pelkkä höyryttely on ihan turhaa ja jää lopulta sekin pois tai on ainakin paljon helpompi lopettaa se höyryttely, koska siinä ei ole enää mitään riippuvuutta
Kyllä juuri näin, mutta se ei automaattisesti toimi noin. Hyvin moni tuttavistani jotka sähkökessua imuttelevat eivät ole vieroittamassa itseään. Niinhän se kannattaisi tehdä, mutta aika monelle se on vain tupakka sähköisessä muodossa. Nikotiinipurkkaa taas tuskin kukaan jauhaa viihdekäyttönä. Mutta joo, tottakai sähkiksellä voi vieroittua niksasta JOS on motivaatiota.
 
Nämä tulee vieläkin edullisemmaksi. Meillä tosin ihan perus menthol makuna, joten sitä nyt saa tiivisteenä niin monesta paikasta.

Red Astaire

tuo oli myös hyvää, maistuu lähinnä sille punaiselle finrexinille :p mustaviinimarja/eucalyptus
Mjoo, ei olis ihan minun makuun sopivaa :D

T-Juicen nesteet ei oikein sisällä sellaisia makuja mitkä minulle maistuisi. Noiden merkkien kesken on eroja selkeästi :)

Ja pitää olla varovainen kun tilaa enemmän jotain pelkkää makua kun jos ei ole koskaan sitä maistanut, niin on iso mahdollisuus että se onkin jotain kauheaa kuraa omille makunystyröille :D
 
kfkfkf
Mjoo, ei olis ihan minun makuun sopivaa :D

T-Juicen nesteet ei oikein sisällä sellaisia makuja mitkä minulle maistuisi. Noiden merkkien kesken on eroja selkeästi :)

Ja pitää olla varovainen kun tilaa enemmän jotain pelkkää makua kun jos ei ole koskaan sitä maistanut, niin on iso mahdollisuus että se onkin jotain kauheaa kuraa omille makunystyröille :D
En mäkään oo tykännyt, mut toi oli kyllä tosi hyvää.

Mut nää on ihan makuasioita, toisen mielestä huippuhyvä on toisen mielestä sairaan pahaa :D

Sen takia kannattaa tilata niksaa paljon ja sitten niitä makutiivisteitä, ei tartte tehdä koko pullollista jos haluu maistaa. Ne tiivisteet ei montaa euroa maksa/kpl
 
En mäkään oo tykännyt, mut toi oli kyllä tosi hyvää.

Mut nää on ihan makuasioita, toisen mielestä huippuhyvä on toisen mielestä sairaan pahaa :D

Sen takia kannattaa tilata niksaa paljon ja sitten niitä makutiivisteitä, ei tartte tehdä koko pullollista jos haluu maistaa. Ne tiivisteet ei montaa euroa maksa/kpl
Juu makuasioitahan ne on ihan täysin.

Joskus vielä pitää tilata setti.
 
Korgi
Sähkötupakan huono puoli on se ettei Suomessa saa myydä nikotiinipitoisia nesteitä. Vaiva tilata rojut briteistä ei ole nyt mikään ylitsepääsemätön, mutta on tullut useammankin kerran tilanne että sähkötupakka on loppunut. Lähettele siinä sitten niksatuskissasi tilausta britanniaan sunnuntai-iltana :D Tebikan kautta on joutunut menemään ja askin chasteriä ostamaan.

Ja tämä huono puoli on varmasti ainoastaan mun kaltaisilla säheltäjillä...
 
kfkfkf
Sähkötupakan huono puoli on se ettei Suomessa saa myydä nikotiinipitoisia nesteitä. Vaiva tilata rojut briteistä ei ole nyt mikään ylitsepääsemätön, mutta on tullut useammankin kerran tilanne että sähkötupakka on loppunut. Lähettele siinä sitten niksatuskissasi tilausta britanniaan sunnuntai-iltana :D Tebikan kautta on joutunut menemään ja askin chasteriä ostamaan.

Ja tämä huono puoli on varmasti ainoastaan mun kaltaisilla säheltäjillä...
On käynyt meillekkin joskus :D ensin loppui hyvät nesteet, sit tehtiin uus tilaus ja alettiin höyryttelemään niitä ihan yrjön makuisia nesteitä, lopulta nekin loppuivat ja meni monta päivää, että se tilaus tuli kotiin :D

Onneks on paljon tuttuja jotka polttaa myös, niin niiltä on aina joskus saanut jotain nestettä :)
Nykyään miehellä ihan älytön jemma noita nesteitä ja makutiivisteitä, ite polttelen vaan nikotiinitonta joten ei oo juur väliä :D jos ei oo mitään huippuhyvää niin olen ilman
 
Sähkötupakan huono puoli on se ettei Suomessa saa myydä nikotiinipitoisia nesteitä. Vaiva tilata rojut briteistä ei ole nyt mikään ylitsepääsemätön, mutta on tullut useammankin kerran tilanne että sähkötupakka on loppunut. Lähettele siinä sitten niksatuskissasi tilausta britanniaan sunnuntai-iltana :D Tebikan kautta on joutunut menemään ja askin chasteriä ostamaan.

Ja tämä huono puoli on varmasti ainoastaan mun kaltaisilla säheltäjillä...
Tuo huono puoli vaivaa lähinnä ihmisiä jotka ei jaksa huolehtia tilauksiaan ajoissa :D

Toivottavasti EU nyt hyväksyisi tuon direktiivi ehdotuksen sähkötupakka myönteisenä mikä kiertää elimiä siellä nyt.
 
nopeettoimitukset
Sähkötupakan huono puoli on se ettei Suomessa saa myydä nikotiinipitoisia nesteitä. Vaiva tilata rojut briteistä ei ole nyt mikään ylitsepääsemätön, mutta on tullut useammankin kerran tilanne että sähkötupakka on loppunut. Lähettele siinä sitten niksatuskissasi tilausta britanniaan sunnuntai-iltana :D Tebikan kautta on joutunut menemään ja askin chasteriä ostamaan.

Ja tämä huono puoli on varmasti ainoastaan mun kaltaisilla säheltäjillä...
Höpö höpö.
tuolta inaweraflavoursilta tulee tilaus alle viikossa.
20egel saa nesteet moneksi kuukaudeksi eteenpäin.
 
nananannaa
Juu, miehen kanssa päätettiin seuraavaksi tilata sitä nikotiini nestettä ja jotain makua, voi sitten sekoittaa. Mulla meinaa itsellä vaan olla se että kun joku muu vetää oikeaa tupakkaa niin tekisi niin hirveästi mieli sitä oikeaa tupakkaa, vielä olen saanut pidettyä itseni kurissa, viimeisen tupakan poltin uudenvuoden aattona, tein sellaisen lupauksen jota en halua rikkoa, ne rahat mitkä säästän tässä nyt kun en polta sitä oikeaa tupakkaa niin menee lasten tileille ja se oma terveys.
En itse keksinyt huonoja puolia sähkö tupakassa, nyt näin tulee mieleen että ehkä ainoa miinuspuoli on se että sitä on kokoajan imemässä, turvallisuuden tunne? :D Ihmeen hyvin olen pysynyt tuossa sähkötupakassa, koskaan aiemmin en ole 2 päivää pitempään pystynyt olla polttamatta. Mies osti täältä nuo tarvikkeet http://www.finnvape.com/
 
kfkfkf
Juu, miehen kanssa päätettiin seuraavaksi tilata sitä nikotiini nestettä ja jotain makua, voi sitten sekoittaa. Mulla meinaa itsellä vaan olla se että kun joku muu vetää oikeaa tupakkaa niin tekisi niin hirveästi mieli sitä oikeaa tupakkaa, vielä olen saanut pidettyä itseni kurissa, viimeisen tupakan poltin uudenvuoden aattona, tein sellaisen lupauksen jota en halua rikkoa, ne rahat mitkä säästän tässä nyt kun en polta sitä oikeaa tupakkaa niin menee lasten tileille ja se oma terveys.
En itse keksinyt huonoja puolia sähkö tupakassa, nyt näin tulee mieleen että ehkä ainoa miinuspuoli on se että sitä on kokoajan imemässä, turvallisuuden tunne? :D Ihmeen hyvin olen pysynyt tuossa sähkötupakassa, koskaan aiemmin en ole 2 päivää pitempään pystynyt olla polttamatta. Mies osti täältä nuo tarvikkeet S
Tuo menee kohta ohi :) Sit sun tekee mieli sähkötupakkaa, ei sitä oikeaa tupakkaa :D

Mä joskus maistoin tupakkaa kun olin jo varmaan vuoden polttanut sähkistä, hyi v***u se maistui pahalle, aivan kamala maku jäi suuhun ja siitä ei tullut tarpeeks savua :LOL: sähkötupakasta tulee paljon enemmän "savua" kuin tupakasta, jos on vain oikeat vehkeet
 
Juu, miehen kanssa päätettiin seuraavaksi tilata sitä nikotiini nestettä ja jotain makua, voi sitten sekoittaa. Mulla meinaa itsellä vaan olla se että kun joku muu vetää oikeaa tupakkaa niin tekisi niin hirveästi mieli sitä oikeaa tupakkaa, vielä olen saanut pidettyä itseni kurissa, viimeisen tupakan poltin uudenvuoden aattona, tein sellaisen lupauksen jota en halua rikkoa, ne rahat mitkä säästän tässä nyt kun en polta sitä oikeaa tupakkaa niin menee lasten tileille ja se oma terveys.
En itse keksinyt huonoja puolia sähkö tupakassa, nyt näin tulee mieleen että ehkä ainoa miinuspuoli on se että sitä on kokoajan imemässä, turvallisuuden tunne? :D Ihmeen hyvin olen pysynyt tuossa sähkötupakassa, koskaan aiemmin en ole 2 päivää pitempään pystynyt olla polttamatta. Mies osti täältä nuo tarvikkeet S
Minä olen aloittanut elokuussa ja olen maistanut sen jälkeen, mutta ei se nappaa. Sehän on ihan karmeeta.
 
tiinatiikeri
Tässä juuri imuttelen sähkötupakkaa. Puolitoista vuotta on mennyt ilman oikeaa tupakkaa, eikä tee mieli enää yhtään. Pelkkä tupakan haju kuvottaa nykyään. Poltin kauan ja olin vetänyt röökiä yläasteikäisestä lähtien. Aluksi tilasin pehmeänä laskuna tupakan makuisia nesteitä, nykyään en enää halua niitä vaan kokeilen erilaisia. Juuri tänään tuli postista kolan ja vaniljan makuista litkua. Henki kulkee paljon paremmin eikä tarvitse hävetä sitä että lemuaa röökiltä. Suosittelen ehdottomasti!
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Kokeiltu on
Toimii pahasti riippuvaisilla, se on tosiaankin nähtävä vaivaa, sitten kun on opetellut ja tutustunut asioihin / erilaisiin nesteisiin, kokeillut jne se vaivan näkökin on pientä.

Laitteet on yksilöllisiä ja todella paljon polttava ei hyödy liian pienitehoisista. Se myöskään ei ole hyvä että satsaa vaan nikotiinin suuruuteen, monasti se väkevöittää makua ja tekee vaikeammaksi jatkamisen. Pitää jaksaa sekoitella ja etsiä ne omat jutut.

Perus juttu on se, että tilaa laimennusnestettä joka jelppaa hieman sen suhteen jos tulee tilattua liian väkeviä nesteitä itselle.
Mies kokeili ensin laimeampaa, ja poltti sitten normaalia kessua siinä ohessa. Vahvempi e-neste sai hänet hetkeksi lopettamaan, löydettiin suht hyvä neste. Tehot on hyvät, sähkötupakka jonka ostin on laadukas.

Joku sanoi ettei tarvitse puhdistaa, no ainakin tuo Joyetech ainakin kehoittaa että välillä putsata atomisaattoria juoksevalla vedellä. Joku sanoi ettei nesteitä tarvitse lisäillä usein, mun mies toi aina päivän päätyttyä tyhjän tankin kotiin, eli kyllä se aika reippaasti sitä tupakkia vetää.

Joku mainitsi myös että kun muut polttaa vieressä niin himottaa oikea tupakka. Miehellä kaatui homma juuri tuohon, kun kaverit vit*uili sille lelusta ja veti malboroa sen vieressä.

Olen yrittänyt saada miestä lopettamaan tai edes vähentämään tupakanpolton. Lisäksi en tule raskaaksi vaikka yritystä takana nyt 1,5 vuotta. Olen melko varma että tuo raju polttaminen vaikuttaa hänen siittiöiden tuotantoon. Hänen veljellä esim. todettu alhainen siittiömäärä. Olen jopa uhannut erolla jos ei ala vähentämään, sanoin että pitää löytää kohta toinen mies joka suhtautuu vakavasti lapsen tekoon. Muut on mulle sanoneet ettei se kessu vaikuta raskautumiseen, kyllä se vaan vaikuttaa kun minusta ei mitään fyysistä vikaa ole löytynyt.

Jos joku tietää miten saisi miehen lopettamaan tai edes vähentämään, niin maksaisin sellaisesta tuotteesta vaikka tonnin samantien. Mutta ei tuo vatipää näytä tajuavan. Sen lisäksi vit*ttaa kun suu maistuu pas*alle kun suutelee ja muutenkin haisee pahalle sängyssä.
 
Mies kokeili ensin laimeampaa, ja poltti sitten normaalia kessua siinä ohessa. Vahvempi e-neste sai hänet hetkeksi lopettamaan, löydettiin suht hyvä neste. Tehot on hyvät, sähkötupakka jonka ostin on laadukas.
Pitää aloittaa tarpeeksi vahvoilla aineilla ja riittävän kauan käyttää sitä ja sitten siirtyä miedompiin.
Joku sanoi ettei tarvitse puhdistaa, no ainakin tuo Joyetech ainakin kehoittaa että välillä putsata atomisaattoria juoksevalla vedellä. Joku sanoi ettei nesteitä tarvitse lisäillä usein, mun mies toi aina päivän päätyttyä tyhjän tankin kotiin, eli kyllä se aika reippaasti sitä tupakkia vetää.
Mikähän Joyetech? Riippuu ihan takista, minkä kokoinen se on ja niitähän saa olla ja pitääkin, useampikin ja nestepulloakin voi pitää mukana.

Joku mainitsi myös että kun muut polttaa vieressä niin himottaa oikea tupakka. Miehellä kaatui homma juuri tuohon, kun kaverit vit*uili sille lelusta ja veti malboroa sen vieressä.

Olen yrittänyt saada miestä lopettamaan tai edes vähentämään tupakanpolton. Lisäksi en tule raskaaksi vaikka yritystä takana nyt 1,5 vuotta. Olen melko varma että tuo raju polttaminen vaikuttaa hänen siittiöiden tuotantoon. Hänen veljellä esim. todettu alhainen siittiömäärä. Olen jopa uhannut erolla jos ei ala vähentämään, sanoin että pitää löytää kohta toinen mies joka suhtautuu vakavasti lapsen tekoon. Muut on mulle sanoneet ettei se kessu vaikuta raskautumiseen, kyllä se vaan vaikuttaa kun minusta ei mitään fyysistä vikaa ole löytynyt.

Jos joku tietää miten saisi miehen lopettamaan tai edes vähentämään, niin maksaisin sellaisesta tuotteesta vaikka tonnin samantien. Mutta ei tuo vatipää näytä tajuavan. Sen lisäksi vit*ttaa kun suu maistuu pas*alle kun suutelee ja muutenkin haisee pahalle sängyssä.
En tiedä, enkä ota kantaa kenenkään siittiöihin.
Kyllä se loppuu sillä sähköisellä. Voin laittaa tilinumeroni.
Tuolla on keskustelufoorumi, kannattaa tutustua ja vaikka rekkautua.
 
kfkfkf
Mä en tiedä ainuttakaan ihmistä, joka ei olis lopettanut tupakointia sähkötupakan avulla. Aikast monelle kuitenkin sellaista suositeltu ja kaikki ovat lopettaneet.

Se on vaan omaa tyhmyyttä, jos ei ota tarpeeksi nestettä töihin mukaan... :whistle:
Itse otin aina vara-akun mukaan kun lähdin kotoa ja täytin tankin. Mun tankkiin mahtuu niin paljon nestettä, että sillä höyryttelee kovakin käyttäjä koko päivän
 
thl
Älä jaksa :LOL:
Tässä faktaa THL:n sivuilta, enemmän uskon tätä kuin käyttäjien mutu-kokemuksia... :

Turvallisuudesta ja vaikutuksista ei tieteellistä näyttöä

Tieteellistä näyttöä sähkösavukkeiden terveysvaikutuksista ja tehosta tupakasta vieroituksessa on toistaiseksi saatavilla vähän. Valtaosassa sähkötupakkatutkimuksista on lisäksi menetelmällisiä puutteita, ja ne perustuvat vastaajien käsityksiin siitä, miten ja miksi he käyttävät sähkötupakkaa.

Saatavilla olevien luotettavien toksikologisten tutkimusten mukaan sähkötupakat sisältävät terveydelle haitallisia ainesosia, mutta pitoisuudet ovat pienempiä kuin tavallisissa tehdasvalmisteisissa savukkeissa. Muun muassa Yhdysvaltain lääkeviranomaisen FDA:n (Food and Drug Administration) tutkimuksissa on käynyt ilmi, että sähkötupakat tuottavat hengityskaasuun pieniä määriä syöpää aiheuttavia nitrosamiineja ja jäänestoaineessa käytettävää myrkyllistä dietyleeniglykolia (Westenberger 2009). Eräässä tutkimuksessa havaittiin, että jo lyhytaikainen sähkötupakan käyttö vaikuttaa kielteisesti keuhkojen toimintakykyyn, mutta pidempiaikaisen käytön vaikutuksista ei ole varmuutta (Vardavas ym. 2011).

Sähkösavuketuotteita markkinoivat tahot esittävät, että sähkösavuke on tehokas apuväline tupakoinnin lopettamiseen. Tämän väitteen tueksi ei kuitenkaan tällä hetkellä ole olemassa tieteellistä, systemaattiseen tutkimukseen perustuvaa näyttöä. Tutkimusnäytön puutteen vuoksi sähkötupakkaa ei toistaiseksi voi suositella tupakasta vieroitukseen. Tästä syystä Maailman terveysjärjestö WHO (World Health Organization) on kehottanut tuotteiden valmistajia lopettamaan väitteet tuotteen terapeuttisista vaikutuksista. WHO ei kuitenkaan sulje pois mahdollisuutta, että sähkösavuketta voitaisiin käyttää tulevaisuudessa tupakoinnin lopettamisen apuvälineenä, jos tuotteen väitetyt hyödyt voidaan todistaa luotettavissa tieteellisissä tutkimuksissa.

Tutkimuksissa on lisäksi havaittu, että sähkösavukelaitteiden ja niissä käytettävien nesteiden laatu on hyvin epätasaista. Laitteet voivat erota rakenteellisesti toisistaan, niiden toimintavarmuudessa on löytynyt puutteellisuuksia, eikä nesteiden ilmoitettu koostumus ole aina vastannut tuotteen todellista koostumusta. Joissakin nikotiinittomissa tuotteissa on havaittu nikotiinia, kun taas joissakin tuotteissa joiden olisi tullut sisältää nikotiinia, nikotiinia ei ole löytynyt. Lisäksi tuotteiden koostumus ja laatu ovat vaihdelleet myös nimellisesti samanlaisten tuotteiden välillä. Koska tuotteiden terveysvaikutuksista on toistaiseksi vähän tietoa ja tuotteiden laadussa on huomattavaa vaihtelua, kuluttajia kehotetaan asiassa varovaisuuteen. (Trehy ym. 2011, Hadwiger ym. 2010, Williams & Talbott 2011.)

THL:n ja Työterveyslaitoksen tiedote sähkösavukkeesta
 
Mä en tiedä ainuttakaan ihmistä, joka ei olis lopettanut tupakointia sähkötupakan avulla. Aikast monelle kuitenkin sellaista suositeltu ja kaikki ovat lopettaneet.

Se on vaan omaa tyhmyyttä, jos ei ota tarpeeksi nestettä töihin mukaan... :whistle:
Itse otin aina vara-akun mukaan kun lähdin kotoa ja täytin tankin. Mun tankkiin mahtuu niin paljon nestettä, että sillä höyryttelee kovakin käyttäjä koko päivän
Jos minä, joka olen tupakoinut yli 40 vuotta saan tupakoinnin loppumaan tuolla, niin miksi ei toiset saa? Se valehtelee, joka muuta väittää.
Mullakin on niitä isoja tankkeja. 6 ml?
 

Yhteistyössä