Onko täällä ketään :Kenen Juhannukseen ei alkoholi kuulu?

Rollolainen
ei alkoholia. Limu ja mehulinjalla mennään.
Meillä on hauskaa ilmakin viinaa, kalastellen, grillaillen ( uiden ) saunoen, luetaan kirjoja, pelataan pelejä ja leikitään ulkoleikkejä. Näitä kaikkia voi tehdä ilman alkoholia :D
 
Vieras
Limulinjalla täälläkin. Olen tosin raskaana, mutta niin ovat menneet kaikki viimeisimmätkin juhannukset limulinjalla aina siitä alkaen kuin esikoinen syntyi. Mies saattaa muutaman oluen ottaa, mutta ei sen enempää.
 
äiti
joo ei kuulu meilläkään eikä oo tapana muutenkaan ottaa muutaku silloon tällön tölkki lonkkua tai viinilasi :) en perusta kännäämiselle,mut absolutisti en ole. ei vain kiinnosta humalanhakuinen juominen eikä muutenkaan alkoholi suurissa määrissä,hyi!!
 
leppis
Mulla kuuluu yhden kuohuviinilasin verran, mun mielestä sitä ei lasketa. Alkoholiton juhannus, koska olen yksin lasten kanssa kaupungissa, kaveri sanoi tulevansa kuoharipullon kanssa moikkaamaan illalla, kun lapset on menny nukkumaan.
 
Ofelia
Ei vielä tiiä. Kotona ollaan, vanhukset varmaan tulee meille grillaamaan, ja systeri. Jotain kaljaa/siideriä saattaa mennä, jos tuntuu siltä, mutta ei mitään suuria määriä, mikään pakkojuomisjuhla ei oo meillekään. Viiniä väkevämpiä ei lasten läsnäollessa juuri juoda, ja nekin on sit avec kahvin kanssa, jos on vähän hienommat ruokailut kyseessä.

 
liisa lapamato
Raskaana kun olen :) No, eipä sitä muutenkaan tulis otettua lonkeroa enempää kun lasten kanssa ollaan.
pakko ostaa kyllä greippilimua kun tekee niin mieli tuota lonkeroa...
 

Yhteistyössä