Onko täällä muita, jotka haaveilee 7:stä lapsesta?

Meillä siis lapsia kuusi ja vauvakuume on ihan hirmuinen!:)
En tiedä kuinka normaalia tai epänormaalia tää kuumeilu on, mutta minkäs teet. :ashamed:
No, jos Luoja suo, katsotaan nyt miten käy tässä kierrossa, oviksen aikaan ainakin peitot heilui ahkerasti ja nyt vaan odotellaan...... :whistle:

Kertoilkaahan ihmiset, mikä on teidän tilanteenne!
 
ette ole kummallisia =)

Minusta on ihanaa että jotkut ihan oikeasti haluavat paljon lapsia, suuren perheen ja elämää ympärilleen.

Minä olen aina haaveillut isosta perheestä. Pienenä katselin pieni talo preerialla-sarjaa ja haaveilin että joskus itsekin saisin olla äiti niin monelle lapselle. Olikohan niitä siinä sarjassa juuri 7 vai jopa 8? =)

Mutta käytännön syistä ja oman jaksamisen takia olen "laskenut" lapsiluvun viiteen =) Tällä hetkellä meillä on 4 lasta ja salaa ja ehkä vähän vähemmän salaa olen haaveillut siitä viitosesta.Meidän perheen viimeisestä lapsesta. Tosin jos luku jää tähän neljään niin olen onnellinen tästäkin! :heart: Miehestäni kun en niinkään tiedä haluaako hän yhtään enempää..

Mutta sinulle Onnea ja hyvää jatkoa! :wave:
 
Ihanaa kun on muitakin!!!! :flower:
Eikä taida nykyään taas ihan tavatonta olla,suurperheet nousseet muotiin =)

Itselläni 6 lasta ja oma ikä 31.
Nuorin vasta kuukauden päivät,vanhin täyttää 10,mutta jo raskausaikana höpisin siitä seiskasta :whistle: :whistle:
Ja nytkin pyörii mielessä eikä jätä rauhaan ajatus.
Nyt ei vielä ole toteutuksen aika mutta 2v ikäero olisi ok!Mieskään ei ihan täysillä vastusta ajatusta ja saan vapaasti puhella hänelle seiskasta,vaikka onkin jo monta kertaa luullut että nyt syntyi viimeinen...

Hiukan tässä laimentaa "kuumetta"päällä oleva rintatulehdus.Kuume taas nousussa ja kuuri päällä :/

Onko mitään "pinoa" meille joilla jo monta lasta ja vauvakuume päällä taas,vaikkei välttämättä yritystä vielä??
Olisi mukava vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa!!!!
 
KesäTuuli72
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 17:52 Mahdoton mama kirjoitti:
Ihanaa kun on muitakin!!!! :flower:
Eikä taida nykyään taas ihan tavatonta olla,suurperheet nousseet muotiin =)

Itselläni 6 lasta ja oma ikä 31.
Nuorin vasta kuukauden päivät,vanhin täyttää 10,mutta jo raskausaikana höpisin siitä seiskasta :whistle: :whistle:
Ja nytkin pyörii mielessä eikä jätä rauhaan ajatus.
Nyt ei vielä ole toteutuksen aika mutta 2v ikäero olisi ok!Mieskään ei ihan täysillä vastusta ajatusta ja saan vapaasti puhella hänelle seiskasta,vaikka onkin jo monta kertaa luullut että nyt syntyi viimeinen...

Hiukan tässä laimentaa "kuumetta"päällä oleva rintatulehdus.Kuume taas nousussa ja kuuri päällä :/

Onko mitään "pinoa" meille joilla jo monta lasta ja vauvakuume päällä taas,vaikkei välttämättä yritystä vielä??
Olisi mukava vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa!!!!
Onhan meitä täällä muitakin, kiva!
Miten sinulla jo nyt vauvakuume =) ? Olisko krooninen,hih?
Mutta mukavaa, kun voit puhua ukolles avoimesti! Mua vähän nolottaa, vaikka nuorin on jo 3½v....
 
Täällä kanssa yksi hupsu joka voisi vaaveja maailmaan saattaa ties kuinka monta. Mut tuo ukko ei taida olla kanssani aivan samoilla linjoilla. :(
No, "lupa" on kyl annettu kuudennelle ja hän on nyt alulle yritelty jo reilut puolitoista vuotta. :( Mut ei vaan viel mul viel sitä kuudetta vaavia sylissä ole.
Tosin pieni pilkahdus meille jo näytetiin vaavista reilu vuosi sitten, silloin emme kuitenkaan pienokaista syliimme asti saaneet sillä luonto päätti toisin kuin me. (=keskenmeno viikolla 12:sta. rytiini ultrassa todettiin jotta ei sydän syki. :'( )

Minä siis kuudetta vaavia syliini kaipaan ja ukko on "luvan" antanut toiselle vaaville syliinsä hypätä. :heart:

Meneillään on kierron puuha-päivät ja äitienpäivänä toiveet ovat korkealla. Jotta iloinen lahja olisi sylissämme ensi vuoden alku puolella. Mutta odotellaan mitä on luonto meille suunitellut. :headwall:

Juu vaan kummajaisena on oma sukuni minua pitänyt jo kolmatta odotellessani, niin et nyt en kyllä edes uskalla haaveistamme kellekään mainita mitään.
Tosin siskoni on tietoinen tuosta keskenmenosta ja vaavi-toiveestamme, sillä hän taitaa olla sukuni ainut joka ajtuksiani ymmärtää.
Ukon suvussa tosin on mseampia lapsia perheissä. Hänkin kun on lähtösin kymmen lapsisesta perheestä. (Tosin heillä äiti kaikilla yhteinen ja isä on vaihtunut puolivälissä katrasta.) ;) :D
 
Ihanaa, löytyyhän teitä muitakin "vaavihöperöitä" kuin minä! :)
Mieheni kyllä rakastaa lapsia ihan hirveästi, osallistuu kotitöihin, lasten hoitoon, käy töissä ja opiskeleekin vielä. Näin meillä. ;)
Ja perheen eläimetkin hoidellaan ihan yhteisvoimin, koko perhe.

Olemme asian puhuneet niin, että kyllä lapsia vielä tulla saa, sylit ovat vastaanottavina, mikäli niin on tarkoitettu.Ja lapsi saa tulla sellaisena kun on tarkoitettu, olkoonpa terve tai ei!
Eihän sitä koskaan tiedä, mutta nyt meillä kummallakin on mennyt ajatukset kuumeilun puolelle, nuorin tyttö täyttää kesäkuussa 3.
Mieheni kanssa puhumme paljon, todella paljon aina kaikista asioista ja olemme niin yhteensopivia kaikin puolin, että kaipa se siksi on niin helppo tulla toimeen ja puhua ihan mistä vaan.
Kyllähän me kinastellaankin joskus, se raikastaa ilmapiiriä, lähinnä se olen kyllä minä joka marisee! :ashamed:

Mutta ihanaa kun meitä on näinkin monia, jotka haluaa enemmän lapsia, ollaan yhteyksissä, kiva vaihtaa ajatuksia! ;)
 
Anteeksi tuppaantumine reviirille...täs haaveillaa tiuksti nelosesta ja viimusesta jos se on miehestä kii.

Ajattelin vaa onnitella teitä suurperheellisiä ja kertoo jotta teil sit on ihunat miehet...haluuvat vielä enemmän ku sen perinteisen 2-3 lasta.

Mie oon aina halunnu ison perheen jopa 8 lasta,mut jää haaveeksi.
 
Onhan täällä meitä :flower: =)
Testaaville onnea plussan puolesta!!!
Mulla ei tosiaan ole nyt ajankohtaista mutta haave on ja pysyy ja toteutus takuulla edessäpäin! =)
Onko mitään suurperhe pinoa jossa vois jakaa ajatuksia muiden isojen perheiden kanssa,arjen iloista ja suruista ja vauvakuumeesta :heart:
 
suurperheellinen
Meillä on juuri alettu odottamaan viitosta,mutta ei varmaankaan siihen lapsiluku jää mikäli kaikki menee hyvin(mulla KU juuri maaliskuulla ja ikääkin 'jo' 30v).Olihan meillä pinokin tuolla pitkään,nimikkeellä Krooninen Vauvakuume mutta kaikki Kroonikot on sittemmin kadonneet :/
Joten jos joku saa vielä sen nostettua ja pengottua niin ehkäpä ois aika alkaa lämmittelemään ketjua taas...KASSUUUU apuun ;)
Iloista kevättä kaikille mahtimammoille
 
No mutta hei, kiva että teitä on tullut lisää tänne, jatketaan vaikka täällä keskustelua näistä suurperheen jutuista, ihan mistä vaan, ilot, surut ja murheet. =)
Sopiiko kaikille?

Itsekin jännäilen vapun jälkeisiä aikoja, onko meille tulossa lisäystä vai ei, olemme tosin jo niin kauan haaveilleet, että pidän hyvin epätodennäköisenä. :ashamed:
Mutta niinpä nämä kaksi nuorintakin olivat toivottuja yllätyksiä..... :whistle:
Jospa niitä yllätyksiä olisi meille vielä luonto suunnitellut!!!!
Kaikkein parasta tietty olisi, ettei ajattelis koko asiaa, ni ehkä sitten voisi tärpit tulla, mutta minkäs sitä luonteelleen voi?!

Eipä muuta kuin niitä hyviä vapun toivotteluja kaikille, toivottavasti keskustelut voi jatkua täällä!!!! :heart:
 
Mukavaa vappua minäkin kaikille toivottelen. :D :wave:

Täällä testaillaan mahdollista pienokaista tulevaksi äitienpäivän tienoilla tai ehkäpä äitienpäivänä (ellei vuotoa kuulu). :whistle: :p
Joten kyllä olisi mukava jos luonto tuon ihanan "lahjan" silloin "toimitaisi" perille. ;) :heart:

:( Vaan empä tiedä onko mitään odoteltavissa kun jäi nuo kammari-touhut hyvin vähille juuri otollisimpina aikoina. :(
No, mut eihän sitä koskaan teidä......... :headwall: mitä luonto on meidän kaikkien varalle suunitellut.
 
No, meillä ei ainakaan vielä lisäystä ole luvassa, ollaan taas kierron alussa. :'(
Mutta toisaalta, se on aina uusi mahdollisuus tulevaan....... ;)

Kyllä näiden kuuden kanssakin riittää tätä ohjelmaa, mutta nuo kolme vanhinta on jo niin isoja, että kyllä tässä kaipaa taas sitä vauvan tuoksua ja vaippasirkustakin. :saint:

Plussaonnea muille, kirjoitellaan taas kun siltä tuntuu!
 
Moi.täällä ois kuudennesta vaavista kuumeileva.Nuorin on vuoden.Kylhän tässäkin katraassa olisi jo tekemistä mutta taitaa olla krooninen kuume minullakin :hug: . En olisi kyllä uskonut että näin äkkiä taas kuumeilen uutta vauvaa :whistle: .

Kiva kun on muitakin suurperhe kuumeilijoita :)
 
Kiva että löytyy teitä muitakin kroonisia kuumeilijoita! =)
Olen kuullut haukkuja monelta taholta, ihan tuntemattomiltakin, että ei tätä lapsentekotehtävää ole yksin teille annettu ja että ootteko kuulleet ehkäisystä koskaan, ihan kun se muille kuuluis. Tuollaisesta tulee paha mieli! :'(
Mitenkäs teillä muilla, onko sattunut mitään saman kaltaista ja jos on, miten olette suhtautuneet?
Elämme juuri niin kuin haluamme, mutta kyllähän se silti jää mieleen kun puhutaan asiattomia tuohon sävyyn. :ashamed:

 

Yhteistyössä