Onko täällä muita jotka on joskus ollut lihavia ja saanut laihdutettua?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
(vierailija)
Minä olen kateellinen ap:n ensimmäiselle kuvalle. Miksi se on ok haukkua ylipainoisia ja valittaa siitä, millaisia terveysriskejä niillä on? Vaan auta armias, jos menet haukkumaan jotain alipainoista niin sen on oltava KATEUTTA, koska kaikkienhan pitäisi olla vaan luuta ja nahkaa? Eikö se mene jakeluun, että terveyden kannalta se alipaino on ihan yhtä paha kuin ylipaino? Vaikkakin alipainoinen ihminen näyttää (joidenkin mielestä) paremmalta? Ap on selvästi sairas siinä missä, joku sairaalloisesti lihavakin.... Ja kaunis tyttö on jne, mutta kyse nyt olikin painosta ja TERVEYDESTÄ. En voi ja pysty ihailemaan saavutusta, joka tehdään terveyden kustannuksella, eikä kenenkään muunkaan pitäisi sellasita ihailla!
 
viiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulla oli täällä jossain ketjussa mun ennen ja jälkeen kuvat, -20kg tänä vuonna, ja mä olin alkujani OIKEESTI lihava, edelleen olen, -10kg matkaa vielä mut hiljaa hyvä tulee.

Voin etsiä ne kuvat jos joku haluaa nähdä?
Mielenkiinnosta haluaisin nähdä noin hyvän laihdutustuloksen, onnea:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mulla oli täällä jossain ketjussa mun ennen ja jälkeen kuvat, -20kg tänä vuonna, ja mä olin alkujani OIKEESTI lihava, edelleen olen, -10kg matkaa vielä mut hiljaa hyvä tulee.

Voin etsiä ne kuvat jos joku haluaa nähdä?
Mielenkiinnosta haluaisin nähdä noin hyvän laihdutustuloksen, onnea:)
Tuollahan ne on esiteltynä :wave:
 
IhanaValo
:eek:
Siis tuossa ekassa kuvassa käytit vaatekokoa 40?Mitoilla 167cm/n.70kg?

Voi kun mulla ois ees tuon ekan kuvan vartalo, kiloja ei ole kuin pari enemmän ja pituutta 1cm enemmän, mutta mites miulla tuo peilikuva on "pikkisen" erilainen kuin siul..Nii ja vaatekokokin vähän eri..

Hoikka oot tuossa jälkimmäisessä kuvassa, mut jos ite tykkäät niin mitäs muut on siihen sanomaan..
mut sen verran, syö kuitenkin kunnolla joka päivä, jos on tullut enempi "mässättyä" niin sit kasvikset tms. ei lihota ja on terveellisempiä kuin joku yks keitto vai mitä tuol lukikaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Minä olen kateellinen ap:n ensimmäiselle kuvalle. Miksi se on ok haukkua ylipainoisia ja valittaa siitä, millaisia terveysriskejä niillä on? Vaan auta armias, jos menet haukkumaan jotain alipainoista niin sen on oltava KATEUTTA, koska kaikkienhan pitäisi olla vaan luuta ja nahkaa? Eikö se mene jakeluun, että terveyden kannalta se alipaino on ihan yhtä paha kuin ylipaino? Vaikkakin alipainoinen ihminen näyttää (joidenkin mielestä) paremmalta? Ap on selvästi sairas siinä missä, joku sairaalloisesti lihavakin.... Ja kaunis tyttö on jne, mutta kyse nyt olikin painosta ja TERVEYDESTÄ. En voi ja pysty ihailemaan saavutusta, joka tehdään terveyden kustannuksella, eikä kenenkään muunkaan pitäisi sellasita ihailla!
En minä sellaista ihailekaan. Ääripäät ovat pahoja: sekä sairaalloinen lihavuus että laihuus. Mut ei ap mun mielestä vielä hälyyttävän laihalta näyttänyt, tarttisi tietysti nähdä ihminen livenä että saisi oikean kuvan. Missään nimessä ei tietenkään saisi tuosta laihtua. Eikä muutama lisäkilokaan olisi pahitteeksi :), ap on kuitenkin melko pitkä, tuo 50kg kuulostaa hyvin vähältä pituuteen nähden.

 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
:eek:
Siis tuossa ekassa kuvassa käytit vaatekokoa 40?Mitoilla 167cm/n.70kg?

Voi kun mulla ois ees tuon ekan kuvan vartalo, kiloja ei ole kuin pari enemmän ja pituutta 1cm enemmän, mutta mites miulla tuo peilikuva on "pikkisen" erilainen kuin siul..Nii ja vaatekokokin vähän eri..

Hoikka oot tuossa jälkimmäisessä kuvassa, mut jos ite tykkäät niin mitäs muut on siihen sanomaan..
mut sen verran, syö kuitenkin kunnolla joka päivä, jos on tullut enempi "mässättyä" niin sit kasvikset tms. ei lihota ja on terveellisempiä kuin joku yks keitto vai mitä tuol lukikaan..
kyllä nuo housut ovat kokoa 40 ja samoin tuo paita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Minä olen kateellinen ap:n ensimmäiselle kuvalle. Miksi se on ok haukkua ylipainoisia ja valittaa siitä, millaisia terveysriskejä niillä on? Vaan auta armias, jos menet haukkumaan jotain alipainoista niin sen on oltava KATEUTTA, koska kaikkienhan pitäisi olla vaan luuta ja nahkaa? Eikö se mene jakeluun, että terveyden kannalta se alipaino on ihan yhtä paha kuin ylipaino? Vaikkakin alipainoinen ihminen näyttää (joidenkin mielestä) paremmalta? Ap on selvästi sairas siinä missä, joku sairaalloisesti lihavakin.... Ja kaunis tyttö on jne, mutta kyse nyt olikin painosta ja TERVEYDESTÄ. En voi ja pysty ihailemaan saavutusta, joka tehdään terveyden kustannuksella, eikä kenenkään muunkaan pitäisi sellasita ihailla!
:eek: Tuota noin.. Ei ap ole alipainoinen vaan hyvässä kunnossa. Ja jos sulla on enemmän painoa kuin mitä ap:n ensimmäisessä kuvassa niin lahduta ihmeessä! Oman terveytesi ja "itsetuntosi" vuoksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Minä olen kateellinen ap:n ensimmäiselle kuvalle. Miksi se on ok haukkua ylipainoisia ja valittaa siitä, millaisia terveysriskejä niillä on? Vaan auta armias, jos menet haukkumaan jotain alipainoista niin sen on oltava KATEUTTA, koska kaikkienhan pitäisi olla vaan luuta ja nahkaa? Eikö se mene jakeluun, että terveyden kannalta se alipaino on ihan yhtä paha kuin ylipaino? Vaikkakin alipainoinen ihminen näyttää (joidenkin mielestä) paremmalta? Ap on selvästi sairas siinä missä, joku sairaalloisesti lihavakin.... Ja kaunis tyttö on jne, mutta kyse nyt olikin painosta ja TERVEYDESTÄ. En voi ja pysty ihailemaan saavutusta, joka tehdään terveyden kustannuksella, eikä kenenkään muunkaan pitäisi sellasita ihailla!
:eek: Tuota noin.. Ei ap ole alipainoinen vaan hyvässä kunnossa. Ja jos sulla on enemmän painoa kuin mitä ap:n ensimmäisessä kuvassa niin lahduta ihmeessä! Oman terveytesi ja "omantuntosi" vuoksi.
ööh? Mikähän on "omantunto"? Ja ap on alipainoinen. Ja myönsihän itsekin, että hänellä on ongelmia painonsa ja itsensä hyväksymisen kanssa. Sitä kannattaakin rohkaista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ööh? Mikähän on "omantunto"? Ja ap on alipainoinen. Ja myönsihän itsekin, että hänellä on ongelmia painonsa ja itsensä hyväksymisen kanssa. Sitä kannattaakin rohkaista!
Millä tavalla olen rohkaissut? Sanoin, että hän on hyvässä kunnossa nyt. Aika monella muulla vaan näyttää olevan hitusen enemmän ongelmia itsensä kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ööh? Mikähän on "omantunto"? Ja ap on alipainoinen. Ja myönsihän itsekin, että hänellä on ongelmia painonsa ja itsensä hyväksymisen kanssa. Sitä kannattaakin rohkaista!
Millä tavalla olen rohkaissut? Sanoin, että hän on hyvässä kunnossa nyt. Aika monella muulla vaan näyttää olevan hitusen enemmän ongelmia itsensä kanssa.
No jos bmi on 17 niin ei se ihan tervettä enää ole. Miksihän nykyteineillä kaikilla on se käsitys, että tarvitsee olla langanlaiha ennenkuin on kaunis? Miksi pitää ihailla tuollaista sairaanloista laihuutta? Miten voi olla hyvässä kunnossa, jos on liian laiha? Eli SAIRAS? Mikä siinä on, että sellaista pitää ihailla? En vain tajua. Anteeksi. Itse en ainakaan halua lapsilleni sellaista opettaa. Tai näyttää esimerkkiä, että syön lautasellisen keittoa pelkästään etten vaan liho normaalipainoon asti...
 
Mä oon ollut tosi LAIHA ELÄMÄNI ENSIMMÄISET 30V JA LASTEN SAAMISEN JÄLKEEN OON NYT LIIAN PYÖREE, JOTEN IMETTÄMISEN JÄlkeen alkaa sit laihdutus sinne 60kg, kun oon yli 170cm pitkä. Ainakin lähelle sitä olis tarkoitus päästä.
 
Lähempänä painondeksin mukaista ihannepainoa ap on tuossa "lihavammassa" kuvassa.

Itekin taistelen alipainoin kanssa. Tosin niin päin, että haluaisin lihota. Nyt painondeksi 18,1, että ei nyt sinällään maailma kaadu, vaikken lihoaisikaan.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nenästä lähtenyt silti grammaakaan.. Kaunis voi olla lihavanakin, mutta jos on ruma on sitä myös laihana.. : )
taitaa tää vieras olla yks ja sama jolla ongelma mun nenän kanssa,anna osoittees niin pistän sulle joulukortin tulee ihan ison kuvan kera,varmaan jo arvaat minkä kuvan saat ;)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
:eek:
Siis tuossa ekassa kuvassa käytit vaatekokoa 40?Mitoilla 167cm/n.70kg?

Voi kun mulla ois ees tuon ekan kuvan vartalo, kiloja ei ole kuin pari enemmän ja pituutta 1cm enemmän, mutta mites miulla tuo peilikuva on "pikkisen" erilainen kuin siul..Nii ja vaatekokokin vähän eri..

Hoikka oot tuossa jälkimmäisessä kuvassa, mut jos ite tykkäät niin mitäs muut on siihen sanomaan..
mut sen verran, syö kuitenkin kunnolla joka päivä, jos on tullut enempi "mässättyä" niin sit kasvikset tms. ei lihota ja on terveellisempiä kuin joku yks keitto vai mitä tuol lukikaan..
kyllä nuo housut ovat kokoa 40 ja samoin tuo paita!
Siis en sillä sanonut, että epäilisin, vertasin vaan itteeni, kun on ne pari kiloa ja vaatekokoakin enemmän..
 
Ai no sitten jos ap syö vain keiton päivässä..

Mutta kannattaako näyttää ensimmäisen kuvan kaltaiselta, tulokseen pääsee aika nopeasti syöden rasvaa ja sokeria yli tarpeensa. Syöden muutenkin yli tarpeensa.

Hyllyvä kroppa ei ole kaunis. Ap:n kroppa on nyt kaunis. Ap ei näytä alipainoiselta. Kannustan kaikkia hoikempaan ja terveellisempään elämään kera liikunnan ja raikkaan, terveellisen sekä tuoreen ruuan avulla.
 
viiden äiti
Kipinäinensääri, hienoa. Nyt vain vähän vatsajumppaa niin sekin asettuu, onnea suorituksestasi ja pitkäjänteisyydestä.
Varmaan vuosia karissut ulkonäöstä jo tuolla laihdutuksella.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
Ai no sitten jos ap syö vain keiton päivässä..

Mutta kannattaako näyttää ensimmäisen kuvan kaltaiselta, tulokseen pääsee aika nopeasti syöden rasvaa ja sokeria yli tarpeensa. Syöden muutenkin yli tarpeensa.

Hyllyvä kroppa ei ole kaunis. Ap:n kroppa on nyt kaunis. Ap ei näytä alipainoiselta. Kannustan kaikkia hoikempaan ja terveellisempään elämään kera liikunnan ja raikkaan, terveellisen sekä tuoreen ruuan avulla.
tää keittopäivässä on taas tätät yli överii.sanoin että jos olen syönyt jotain epäterveellistä saatan päivän tai pari syödä kevyemmin ,eli keiton päivässä.
kyllä mä ihan normaalisti syön mutta koitan katsoa mitä tungen suuhuni ja kuinka paljon. ja liikuntaakin aloitan.viikon päästä alkaa kiinteytys jumppa =)
mä olen katsonut koko ikäni mun vanhempien taistelua ylipainoa vastaan :| r Joten todellakaan ole itse sellainen että arvostelisin toisia painon mukaan. Mua vähän harmittaa se jos joku ajattelee että mä olen joku hemmetin diiva joka vaan nirsoilee asioiden kanssa,kun asiat ei ole niin.Jokainen kokee asiat eri tavalla.
 
Voi herranjumala, aikuset ihmiset! Puhuisitteks te koskaan ikinä noin "oikeessa elämässä"?! Ei oo sakki käytöstavoilla pilattu! :headwall:

Ap! Sun paino nyt on alipainon puolella, jos oot siitä vajaasta 70 laihtunu parikytä kiloo. Et kuitenkaan näytä sairaalta, mut kohta saatat. Yritä syödä kunnolla! Jos jätät aterioita väliin, sun ruuansulatus kärsii ja jos saat liian vähän kaloreita sun kroppa menee hyvin äkkiä säästöliekille. Kokemusta on; tietyn aikaa laihtuu, sit tulee stoppi ja on vaan väsyny ja masentunu. Sun kandeis mieluummin treenata kiinteyttä ihan puhtalla urheilulla nyt, eikä enää kytätä sitä syömistä. Siis ellet oo vielä tyytyväinen. Sun paino voi nousta jokusen kilon ku saat lihasmassaa, mut yritä muistaa, et lihas painaa enemmän. Ja jos alat treenata, muista syödä paljon proteiinej ja hyviä hiilihydraatteja; esim pastaa, kanaa ja vihanneksia! :hug:
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Voi herranjumala, aikuset ihmiset! Puhuisitteks te koskaan ikinä noin "oikeessa elämässä"?! Ei oo sakki käytöstavoilla pilattu! :headwall:

Ap! Sun paino nyt on alipainon puolella, jos oot siitä vajaasta 70 laihtunu parikytä kiloo. Et kuitenkaan näytä sairaalta, mut kohta saatat. Yritä syödä kunnolla! Jos jätät aterioita väliin, sun ruuansulatus kärsii ja jos saat liian vähän kaloreita sun kroppa menee hyvin äkkiä säästöliekille. Kokemusta on; tietyn aikaa laihtuu, sit tulee stoppi ja on vaan väsyny ja masentunu. Sun kandeis mieluummin treenata kiinteyttä ihan puhtalla urheilulla nyt, eikä enää kytätä sitä syömistä. Siis ellet oo vielä tyytyväinen. Sun paino voi nousta jokusen kilon ku saat lihasmassaa, mut yritä muistaa, et lihas painaa enemmän. Ja jos alat treenata, muista syödä paljon proteiinej ja hyviä hiilihydraatteja; esim pastaa, kanaa ja vihanneksia! :hug:
vinkkejä kyllä otettaisiin vastaan mitä muuta voisi tehdä viikossa tuon 1h tunnin jumpan lisäksi?Jotain kevyttä liikuntaa mutta mitä ja kuinka monta kertaa vko ja kuinka kauan kerralla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
tää keittopäivässä on taas tätät yli överii.sanoin että jos olen syönyt jotain epäterveellistä saatan päivän tai pari syödä kevyemmin ,eli keiton päivässä.
kyllä mä ihan normaalisti syön mutta koitan katsoa mitä tungen suuhuni ja kuinka paljon. ja liikuntaakin aloitan.viikon päästä alkaa kiinteytys jumppa =)
Se oli tuolle vieraalle pieni pudotus maanpinnalle koetus kun luuli tietävänsä kaiken..

Vielä kerran, näytät hyvältä :flower: Onnea liikunnan aloittamiseen, fyysinen ja henkinen olo paranee kummasti :)
 
SE vieras ilmeisesti...
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
tää keittopäivässä on taas tätät yli överii.sanoin että jos olen syönyt jotain epäterveellistä saatan päivän tai pari syödä kevyemmin ,eli keiton päivässä.
kyllä mä ihan normaalisti syön mutta koitan katsoa mitä tungen suuhuni ja kuinka paljon. ja liikuntaakin aloitan.viikon päästä alkaa kiinteytys jumppa =)
Se oli tuolle vieraalle pieni pudotus maanpinnalle koetus kun luuli tietävänsä kaiken..

Vielä kerran, näytät hyvältä :flower: Onnea liikunnan aloittamiseen, fyysinen ja henkinen olo paranee kummasti :)
No joo. Älä sitten ihmettele, jos omat lapsesi jonain päivänä sairastuvat anoreksiaan, kun annat tuollaista mallia kotona.
 

Yhteistyössä