Onko täällä muita jotka on joskus ollut lihavia ja saanut laihdutettua?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
ärsytys
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä sulla on joku narsistinen ongelma, kun pitää olla jatkuvasti kuviaan täällä jakamassa? Ketä kiinnostaa (patsi sua)? Näänny vaikka hengiltä jos et muuta ideaa elämääsi keksi. Ps. nätti et ole, mieskin sanoi, että onpa koppavan näköinen wannabe jotain.
"mieskin sanoi", ihanaa, auktoriteettina oma mies, ihan totta, onko omia ajatuksia lainkaan?
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja .......:
kohtaa ap olet lihava tuossa 2004 kuvassa?
ihan joka kohdasta
Ei tsiisus, mee vaikka silmälääkäriin, kyllä lihava on erinäköinen, näytät 2004 kuvassa terveemmältä kropastas kun 2008.
mä en näe itse siinä kuvassa itseäni kyllä terveen näköiseksi,vaan onnettomaksi ylipainoiseksi ihmiseksi. :ashamed:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja .......:
kohtaa ap olet lihava tuossa 2004 kuvassa?
ihan joka kohdasta
Ei tsiisus, mee vaikka silmälääkäriin, kyllä lihava on erinäköinen, näytät 2004 kuvassa terveemmältä kropastas kun 2008.
mä en näe itse siinä kuvassa itseäni kyllä terveen näköiseksi,vaan onnettomaksi ylipainoiseksi ihmiseksi. :ashamed:
Et oo tainnu koskaan nähä esim ylipainosia ihmisiä, mut mikäs siinä jos haluaa näyttää 16 vuotiaalta ;)
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja .......:
kohtaa ap olet lihava tuossa 2004 kuvassa?
ihan joka kohdasta
Ei tsiisus, mee vaikka silmälääkäriin, kyllä lihava on erinäköinen, näytät 2004 kuvassa terveemmältä kropastas kun 2008.
mä en näe itse siinä kuvassa itseäni kyllä terveen näköiseksi,vaan onnettomaksi ylipainoiseksi ihmiseksi. :ashamed:
Et oo tainnu koskaan nähä esim ylipainosia ihmisiä, mut mikäs siinä jos haluaa näyttää 16 vuotiaalta ;)

kyllä mä olen kuule nähnyt ylipainoisia ihmisiä ja niin kuin sanoin olen katsonut ikäni vierestä omien vanhempien taistelua ylipainon kanssa.
 
PERHOINEN84..olihan se kokemus :/ aloitin aikas rajusti(avioero) liikunta,ulostelääke ja ruoan vähentäminen..loppu vaiheessa jouduin 7 viikoksi sairaalaan.kannattaa aina aloittaa laihduttamisen yhdessä(ei yksin)!
 
vieras
Oot ihan kivannäkönen molemmissa kuvissa, mut eikö sua itteä hairitse, kun sulla ei ole enää tissejä? Tämä ei ole millään pahalla, vaan kun sulla kuitenkin on ollut naisellisia muotoja ennen..?
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja viivi73:
PERHOINEN84..olihan se kokemus :/ aloitin aikas rajusti(avioero) liikunta,ulostelääke ja ruoan vähentäminen..loppu vaiheessa jouduin 7 viikoksi sairaalaan.kannattaa aina aloittaa laihduttamisen yhdessä(ei yksin)!
apua :ashamed: mutta tajusit itse sitten hakeutua hoitoon?
miten olet saanut painon pidettyä nyt samassa,vai onko vieläkin tarkoitus laihtua?
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oot ihan kivannäkönen molemmissa kuvissa, mut eikö sua itteä hairitse, kun sulla ei ole enää tissejä? Tämä ei ole millään pahalla, vaan kun sulla kuitenkin on ollut naisellisia muotoja ennen..?
Häiritsee kyllä!siis onhan mulla tissit vieläkin mutta ei noin isot kuitenkaan mitä joskus ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
vinkkejä kyllä otettaisiin vastaan mitä muuta voisi tehdä viikossa tuon 1h tunnin jumpan lisäksi?Jotain kevyttä liikuntaa mutta mitä ja kuinka monta kertaa vko ja kuinka kauan kerralla?
Älä ainakaan kato mistään lehdistä, ne ohjeet urheilumäärästä on nimenomaan laihduttamista varten. Tanssi tekee ainaki kropalle tosi hyvää! Siinä kehittyy sisäset lihaket, ryhti ja venyvyys; kropasta tulee sutjakka eikä sellanen patti. Arkiliikuntaa tietty; portaat hissin siaan jne.

Jos sulla on kerran toi jumppa, voisit kerran tai kaks käydä jossain esim salsa tai arfro (on muuten ihan TÖRKEEN hauskaa ku vaan heittäytyy mukaan, ja sika rankkaaki!) tunnilla. Kävelyllä kannattaa käydä vaikka joka päivä, ku siinä saa raitista ilmaa. Lihaksia voi ttreenata ihan kotona tai sit käyt vaik kerran viikos salilla.

Kaiken A ja O sulla on nyt kuitenki syödä tarpeeks, varsinki ennen treeniä. Jos et syö, et kuluta pois mitään löysää, koska kroppa pitää niistä entistä kovempaan kiinni ja kuluttaa sen siaan ne viimesetki lihakset. Kannattaa yrittää lukee netist kaikkia urheilufoorumeja (jos osat englantia) ym, sielt löytyy paljon käytännön vinkkejä. :)

Ja huomhuomhuom, älä koskaan ikinä milloinkaan juo normi ruokakaupan energia juomia (esim power aid), ne on pelkkää sokerilitkua. Mieluummin esim ½ litraa vettä jossa 1tl suolaa ja pikkiriikkisen hunajaa; maistuu törkeelle, mut niitä suoloja tarviit, ku hikoillessa ne häviää siinä nesteen mukana.

Tsemppiä sulle ja pidä itestäs nyt huolta! Älä näännytä ittees, muista kans levätä, löhötä ja mässätä ihan hyvällä omatunnolla välillä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SE vieras ilmeisesti...:
No joo. Älä sitten ihmettele, jos omat lapsesi jonain päivänä sairastuvat anoreksiaan, kun annat tuollaista mallia kotona.


:D Terveelliset elämäntavat=anoreksia? Olen todella huolestunut siitä, että ylipainoisia ihmisiä on aina vain enemmän ja enemmän. Katkeroituneita sellaisia. Selväähän se on, että ylipainoisella on ongelmia enemmän. Niin mielensä kuin kehonsa kanssa. Liikunta tuottaa hyvää oloa. On huolestuttavaa, että niin moni saa hyvänolon tunteen jostain rasvaisesta pizzasta ja samaan hengenvetoon selittää huonovointisuudesta.. (<-esimerkki vain).
 
Turkilmas
Katos, täällä on näemmä joku toinenkin katsellut vanhoja valokuvia. Hitto kun olis mullakin noinpäin että nykyään on itseensä tyytyväinen.

Mä katselin omia vanhoja kuviani ja ihmettelin olenko oikeesti joskus näyttänyt niin hyvältä :|
 
jäävi vastaamaan
Minä oon tiputtanut 36 kg joulusta 07 lähtien-ja pidän itseäni edelleen läskinä!Kaikki sellasta löysää,hyllyvää,inhottavaa...

Pituutta huimat 152 cm ja painoa nyt 58kg
 
SE vieras taas
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
Alkuperäinen kirjoittaja SE vieras ilmeisesti...:
No joo. Älä sitten ihmettele, jos omat lapsesi jonain päivänä sairastuvat anoreksiaan, kun annat tuollaista mallia kotona.


:D Terveelliset elämäntavat=anoreksia? Olen todella huolestunut siitä, että ylipainoisia ihmisiä on aina vain enemmän ja enemmän. Katkeroituneita sellaisia. Selväähän se on, että ylipainoisella on ongelmia enemmän. Niin mielensä kuin kehonsa kanssa. Liikunta tuottaa hyvää oloa. On huolestuttavaa, että niin moni saa hyvänolon tunteen jostain rasvaisesta pizzasta ja samaan hengenvetoon selittää huonovointisuudesta.. (<-esimerkki vain).
Ei mene jakeluun niin ei mene. Kyse oli ALIPAINOISESTA IHMISESTÄ. Tiedätkö, että on vartaloita, joita ei ikinä millään laihdutuksella (lue: terveellisisllä elämäntavoilla) saa noin laihaksi! Mulla on tutulla 11-vuotias tyttö, joka on sairastaa bulimiaa. Juuri siksi, että hänellä on käsitys, että jokaisen nuoren naisen pitäisi näyttää puoliluurangolta. Kaikki eivät terveelliset elämäntapojenkaan kera voi siltä näyttää! Minun mielestäni järkevämpää olisi ihastella ihmistä, joka on NORMAALISSA painossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja AhaVa:
Oho, minä olen samanpituinen kuin ap ja painoa on 13 kg enemmän. Vaatekoko on S-M ja vatsikset erottuu...näemmä ei ole mennyt hukkaan usean vuoden treenit salilla! ;)
Tässä miettimistä monelle siitä kuuluisasta BMI:sta. Hyllyvä rasva on pikkaisen eriasia kuin puhdas lihas.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Kipinäinensääri, sä oot tehny hienon urakan! Onnea! Tää Perhoinen sen sijaan...turhan huomion hakija, joka ei koskaan ole ollut oikeasti lihava.
se on kyllä kumma että olen huomion hakija aina,teen avauksen kuin avauksen :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja SE vieras taas:
Ei mene jakeluun niin ei mene. Kyse oli ALIPAINOISESTA IHMISESTÄ. Tiedätkö, että on vartaloita, joita ei ikinä millään laihdutuksella (lue: terveellisisllä elämäntavoilla) saa noin laihaksi! Mulla on tutulla 11-vuotias tyttö, joka on sairastaa bulimiaa. Juuri siksi, että hänellä on käsitys, että jokaisen nuoren naisen pitäisi näyttää puoliluurangolta. Kaikki eivät terveelliset elämäntapojenkaan kera voi siltä näyttää! Minun mielestäni järkevämpää olisi ihastella ihmistä, joka on NORMAALISSA painossa?
Olen pahoillani jos ei mene jakeluun.
 
viiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja SE vieras ilmeisesti...:
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
tää keittopäivässä on taas tätät yli överii.sanoin että jos olen syönyt jotain epäterveellistä saatan päivän tai pari syödä kevyemmin ,eli keiton päivässä.
kyllä mä ihan normaalisti syön mutta koitan katsoa mitä tungen suuhuni ja kuinka paljon. ja liikuntaakin aloitan.viikon päästä alkaa kiinteytys jumppa =)
Se oli tuolle vieraalle pieni pudotus maanpinnalle koetus kun luuli tietävänsä kaiken..

Vielä kerran, näytät hyvältä :flower: Onnea liikunnan aloittamiseen, fyysinen ja henkinen olo paranee kummasti :)
No joo. Älä sitten ihmettele, jos omat lapsesi jonain päivänä sairastuvat anoreksiaan, kun annat tuollaista mallia kotona.
Ei lapset saa mitään sairasta mallia jos äiti syö terveellisesti ja urheilee.
Pehoinen on nyt oikein kaunis ja kun vielä jumpan aloittaa niin a'vot.
 

Yhteistyössä