Onko täällä muita jotka on joskus ollut lihavia ja saanut laihdutettua?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
huoh
Alkuperäinen kirjoittaja kuka tykkää kuka ei:
minusta hoikkuus ei ole yhtä kuin kauneus edelleenkään. Myöskään lihaksiton kroppa ei ole kaunis. Ap:sta näkee että on syntymälaiha, ei lihaksia, paitsi nenässä.. (sori.)
Tässä taas joku kateellinen plösö... Nostaisit sen ahterisi penkistä niin voisit itsekin laihtua niin ei tarvitsisi muita haukkua.

Ihan kuin yläasteella olisi. Eikös tämä ole aikuisille tarkoitettu palsta vaikka lapsia pääasiassa käsitteleekin?
 
viiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oot ihan kivannäkönen molemmissa kuvissa, mut eikö sua itteä hairitse, kun sulla ei ole enää tissejä? Tämä ei ole millään pahalla, vaan kun sulla kuitenkin on ollut naisellisia muotoja ennen..?
Hah, ihan on tissit!
 
Toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja kuka tykkää kuka ei:
minusta hoikkuus ei ole yhtä kuin kauneus edelleenkään. Myöskään lihaksiton kroppa ei ole kaunis. Ap:sta näkee että on syntymälaiha, ei lihaksia, paitsi nenässä.. (sori.)
Tässä taas joku kateellinen plösö... Nostaisit sen ahterisi penkistä niin voisit itsekin laihtua niin ei tarvitsisi muita haukkua.

Ihan kuin yläasteella olisi. Eikös tämä ole aikuisille tarkoitettu palsta vaikka lapsia pääasiassa käsitteleekin?
Kommentoin sen verta että tarviiko aina toisen olla plösö jos jotain sanoo toisesta, oli sit laiha tai lihava. Kyllä munkin mielestä ap on liian laiha, tai siis ei sellasia naisellisia muotoja, mut ei silti lihava. Niinkun joku mainitsikin tuolla että ihan teini pissiksen näköinen.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja kuka tykkää kuka ei:
minusta hoikkuus ei ole yhtä kuin kauneus edelleenkään. Myöskään lihaksiton kroppa ei ole kaunis. Ap:sta näkee että on syntymälaiha, ei lihaksia, paitsi nenässä.. (sori.)
Tässä taas joku kateellinen plösö... Nostaisit sen ahterisi penkistä niin voisit itsekin laihtua niin ei tarvitsisi muita haukkua.

Ihan kuin yläasteella olisi. Eikös tämä ole aikuisille tarkoitettu palsta vaikka lapsia pääasiassa käsitteleekin?
Kommentoin sen verta että tarviiko aina toisen olla plösö jos jotain sanoo toisesta, oli sit laiha tai lihava. Kyllä munkin mielestä ap on liian laiha, tai siis ei sellasia naisellisia muotoja, mut ei silti lihava. Niinkun joku mainitsikin tuolla että ihan teini pissiksen näköinen.
Teini pissis,kiitosta vaan :D
 
viiden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja jäävi vastaamaan:
Minä oon tiputtanut 36 kg joulusta 07 lähtien-ja pidän itseäni edelleen läskinä!Kaikki sellasta löysää,hyllyvää,inhottavaa...

Pituutta huimat 152 cm ja painoa nyt 58kg
Hieno saavutus mutta vieläkin varaa vähän tiputtaa ja sitten jumppaa niin kiinteytyy. Tosi paljon on 36kg, huh! Olet varmasti ylpee ja työtä tehnyt.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
ja ap on levitellyt kuviaan vähintään 2-3kertaa täällä, normaalia?
no enpä kyllä taida olla ainut joka näyttää kuviansa täällä ;) oot kyllä osunut juuri sopiville viikoille kun olen avannut galleria pinon ja tämän kun on ihan omat kuvat näytillä :D
 
Turkilmas
Hei oikeesti!!! Perhoinen on nätti tyttö ja vaikka ei oliskaan niin aloituksen pointti ei ollut siinä!!! Ja hurjan ikäviä kommentteja ja arvostelua tulee nyt roppakaupalla!

Laittaa tänne muutkin kuvia usein itsestään, kuten vaikkapa minä. Ei tarvi janota huomiota sillä. Ja yhä edelleen: keskittykää kysymykseen. Eli onko täällä muita jotka ovat ennen olleet lihavia ja pystyneet laihduttamaan?? Ap itse on sitä mieltä että hän on ennen ollut lihava. Joku toinen taas ei tunne olevansa lihava vaikka ylipainoa olisi paljonkin. MITÄ SITTEN???
 
vieras
Minusta oli tosi vetävän näköinen toisessa kuvassa(hoikkis) Tosi nätti ja seksikäs.

Itse olen tosi lihava, ja haluan laihtua. Sinä puutuit tilanteeseen, ennen kuin oli liian myöhäistä. Hienoa.
 
huoh
olympiamitalisti tekisi avauksen: ne jotka ovat epäonnistuneet tavoitteissaan-aloituksen
Ja sitten tilitystä. Naurettavan huomionhakuista minustakin ap:lta. Terpia voisi auttaa jos omakuva on noin hakusessa.. ps. milloin menet nenäleikkaukseen?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
olympiamitalisti tekisi avauksen: ne jotka ovat epäonnistuneet tavoitteissaan-aloituksen
Ja sitten tilitystä. Naurettavan huomionhakuista minustakin ap:lta. Terpia voisi auttaa jos omakuva on noin hakusessa.. ps. milloin menet nenäleikkaukseen?
Oletpa ilkeä!!!!
 
SE vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
Alkuperäinen kirjoittaja SE vieras taas:
Ei mene jakeluun niin ei mene. Kyse oli ALIPAINOISESTA IHMISESTÄ. Tiedätkö, että on vartaloita, joita ei ikinä millään laihdutuksella (lue: terveellisisllä elämäntavoilla) saa noin laihaksi! Mulla on tutulla 11-vuotias tyttö, joka on sairastaa bulimiaa. Juuri siksi, että hänellä on käsitys, että jokaisen nuoren naisen pitäisi näyttää puoliluurangolta. Kaikki eivät terveelliset elämäntapojenkaan kera voi siltä näyttää! Minun mielestäni järkevämpää olisi ihastella ihmistä, joka on NORMAALISSA painossa?
Olen pahoillani jos ei mene jakeluun.
No syytä onkin pahoitella... Ehkä sitten jonain päivänä menee :D
 
huoh
saa saadakin vähän nenilleen (jota riittää).. KUKA käski laittaa kuviaan tänne arvosteltavaksi. Minä en ainakaan ala huokailemaan, että "oih onpa kaunis, kun minusta EI ole".
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
olympiamitalisti tekisi avauksen: ne jotka ovat epäonnistuneet tavoitteissaan-aloituksen
Ja sitten tilitystä. Naurettavan huomionhakuista minustakin ap:lta. Terpia voisi auttaa jos omakuva on noin hakusessa.. ps. milloin menet nenäleikkaukseen?
Oletpa ilkeä!!!!
mulla on kiva nenä ja olen ylpeä siitä. Äitilläni ja hänen isällään samanlainen nenä ja olen eri ylpeä että saan myös kantaa hienoa nenääni.
=) jokainen ihminen on edelleen erilainen.erilaisuus kunniaan
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
saa saadakin vähän nenilleen (jota riittää).. KUKA käski laittaa kuviaan tänne arvosteltavaksi. Minä en ainakaan ala huokailemaan, että "oih onpa kaunis, kun minusta EI ole".
mä en kysynyt olenko mä nätti!!! lueppa mun aloitus uudestaan,kiitos :flower:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
saa saadakin vähän nenilleen (jota riittää).. KUKA käski laittaa kuviaan tänne arvosteltavaksi. Minä en ainakaan ala huokailemaan, että "oih onpa kaunis, kun minusta EI ole".
Ei muuten edes laittanut kuviaan arvosteltavaksi!!! Ei kysynyt sun tai kenenkään muunkaan mielipidettä siitä onko kaunis vai ei.

Mutta sulla näemmä on tarve haukkua ja latistaa. Hyi hitto että mä inhoan kaltaisiasi :x
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
ketjua lukematta... niin mikäköhän on ap:n pointti, saada huomiota? varmasti itsekin tietää ettei tossa ekassa kuvassa mikään lihava ole
no en nähtävästi tiedä koska todellakin koen että olen lihava siinä vanhassa kuvassa.
 
Mä olin vielä 2001 noin 20kg painavampi ku nykyään ja ne vanhat valokuvat kyllä hätkähdyttää aina ku niitä sattuu näkemään... ei sitä tosiaan sillon ajatellu olevansa tosi tukevassa kunnossa, mutta nyt huomaa kyllä eron... en kyllä ole tuollasissa mallimitoissa ku ap, mutta erittäin tyytyväinen olotilaani kyllä :)
 

Yhteistyössä