Onko täällä muita jotka on joskus ollut lihavia ja saanut laihdutettua?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä en jaksa muuta tähän nyt sanoa, mutta turha ap:n ainakaan on väittää itseään lihavaksi tuossa toisessa kuvassa, kun kuitenkin on ihan normaalipainoinen siinäkin. Eli ei kannata kyllä puhua MUISTA LIHAVISTA.

Mutta hieno homma heille, jotka ovat oikeasti olleet ylipainoisia ja saaneet painon putoamaan. Sitä tosin en ymmärrä, että normaalipainoinen laihduttaa itsensä alipainoiseksi, vaikka ihan hyvältä näyttääkin sellaisena.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KuusiSolmua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en jaksa muuta tähän nyt sanoa, mutta turha ap:n ainakaan on väittää itseään lihavaksi tuossa toisessa kuvassa, kun kuitenkin on ihan normaalipainoinen siinäkin. Eli ei kannata kyllä puhua MUISTA LIHAVISTA.

Mutta hieno homma heille, jotka ovat oikeasti olleet ylipainoisia ja saaneet painon putoamaan. Sitä tosin en ymmärrä, että normaalipainoinen laihduttaa itsensä alipainoiseksi, vaikka ihan hyvältä näyttääkin sellaisena.
Tervetuloa urheilun maailmaan. Miltä tuntuukaan painaa 70kg ja olla täyttä lihasta kun vaihtoehtona on olla rasvan peitossa painaessaan sen 70kg.
Ja miten nyt urheilu liittyy siihen, että on vääristynyt kuva siitä, milloin ihminen on normaalipainoinen ja milloin ei?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja miten nyt urheilu liittyy siihen, että on vääristynyt kuva siitä, milloin ihminen on normaalipainoinen ja milloin ei?
Väärä lainaus. Tarkoitus oli vastata ensimmäisen kommentoijan viestiin. Mutta täällä ei monikaan tajua aiheen päälle yhtään mitään joten lopetan seinille puhumisen. Kiitos ja hei. Onnea muillekkin pudottaneille! :) :flower: Hienoja tuloksia!
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Löysin itestäni 4vuotta vanhan kuvan ja meinas kyllä tipahtaa silmät.Kuinka sitä ei itse ole tajunnut että on ollut Niin pyöreä :ashamed: Ei mulla mitään siis ole lihavia vastaan vaan se on jotenkin niin hullua kun ei itse välttämättä Huomaa että on lihava.
sulla lähti sit tisiitki samlla kun laihduit:=
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Löysin itestäni 4vuotta vanhan kuvan ja meinas kyllä tipahtaa silmät.Kuinka sitä ei itse ole tajunnut että on ollut Niin pyöreä :ashamed: Ei mulla mitään siis ole lihavia vastaan vaan se on jotenkin niin hullua kun ei itse välttämättä Huomaa että on lihava.
sulla lähti sit tisiitki samlla kun laihduit:=
kyllä ne tissit vielä löytyy mutta ei noin isoina mitä on ollut joskus :whistle:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sinulle jos kenelle olen toivonut aivojen elinluovuttajaa! Ennen sitä pidätkö yli-ikäisen teinipissis-pääsi vaikka kiinni? Kaikki ei pidä isonenäisistä lautakasoista kun voi olla naimisissa naisellisen, tumman ja lihaksikkaan naisen kanssa.
Sä olet sisäisesti NIIIIIN ruma etkä edes mitään voi sille! Ei kukaan terveellä itsetunnolla varustettu ihminen puhu toiselle noin. Annas kun arvaan, olit koulukiusaaja? Ja nyt varmaan työpaikkakiusaajakin?
Tämä yksi ja sama jauhaa tisseistä ja nenästä.

Ap: Minusta olet nätti ja niin olit aiemminkin. Itse olen läski ja olen laihduttanut ja taas lihonut mutta silti ymmärrän oikein hyvin jos et ole tuntenut olevasi sinut kun on ollut löysää.
 
vieras
mutten päähän taputtajakaan niille jotka ei sitä tarvitse.. Säästän empatiani niille jotka sitä tarvitseen (afrikassa on paljon laihoja ja niitä joiden aivot on huonossa jamassa koska ravintoa ei ole, meillä länsimaissa on..). T. sh joka on vuosia ollut afrikassa töissä, ap ja moni muu voisi kaivaa päänsä pyllystään ja avata silmänsä oikealle maailmalla! Kuvottaa tuollainen itsekeskeisyys!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mutten päähän taputtajakaan niille jotka ei sitä tarvitse.. Säästän empatiani niille jotka sitä tarvitseen (afrikassa on paljon laihoja ja niitä joiden aivot on huonossa jamassa koska ravintoa ei ole, meillä länsimaissa on..). T. sh joka on vuosia ollut afrikassa töissä, ap ja moni muu voisi kaivaa päänsä pyllystään ja avata silmänsä oikealle maailmalla! Kuvottaa tuollainen itsekeskeisyys!
Toivottavasti en ikinä joudu sun hoidettavaksi! Tosi empaattinen hoitaja varmaan olet kun noin ajattelet potilaittesi "vähäpätöisistä" vaivoista.
 
Eipä voi ymmärtää että aina ihmisen ulkonäkö saa aikaseksi kauhean vimman haukkumista!!Oli laiha tai vähemmän laiha.mikään ei ikinä passaa...

Mitä ketään häirittee vaikka perhonen tunkis joka ikinen päivä oman kuvansa näytille...kuka sitä käskee kattoa!

Onnea vaan ap:lle jos koet itsesi onnelliseksi mitoissasi!! :flower: =)
 
Syitä ja seurauksia
Arvaan mistä nämä aggressiiviset kirjoitukset juontavat. Minäkiin avasin tämän aloituksen karvat jo valmiina pystyssä, että mitä helkkaria NYT TAAS. Nimittäin tällä viikolla on ollut ankarassa arvostelussa ylipainoiset naiset, monen monta aloitusta aiheesta, ihan mieletöntä kivitystä :(

Ap on ollut ja on edelleen nätti nainen, kyllä minäkin tuollaisia kuvia mielelläni näyttäisin :)
 
sh
termit on vähän hukassa sulla, eiks niin? Se tässä kai monia ärsyttää (minuakin). Et ole koskaan ollut lihava, lievästi ylipainoinen, 25-29bmi 30-35 on merkittävästi ylipainoinen ja sitten tulee lihavuus. Moni ehkä koki avatessaan ketju saavansa vertaistukea ja mitä sai? Kasvavan nuoren naisen kropan muutoksen nähdäkseen? Ehkä avauksesi ole monia kohtaan aika julma, oikeasti on niin monia lihavia, sinä et ole etkä ole koskaan ollutkaan. Avauksesi ole sikäli typerä vaikka et olisi sitä tarkoittanutkaan. Ja ps. olen oikea sh, minun ei tarvitse keskustelupalstalla kenellekään idioottimaisesti hymyillä ja lässyttää. Minulla on aivot joita käytän, suosittelen muillekin.
 
Kaikki paljon laihtuneet jotka tiedän ovat muuttuneet myös luonteeltaan täysin, eikä voi kyllä sanoa että hyvään suuntaan. Niin pinnallisia ihmisiä on vaikea löytää kuin parikymmentä kiloa laihtunut ihminen ja sitten kun ne ajatuksetkin ovat muuttuneet sellaisiksi että ihmetellään miten joku pyöreämpi nainen voi saada jonkun miehen tai että miten lihava ihminen voi edes elää itsensä kanssa ja samalla unohdetaan että itsekin on eletty ja saatu miehiä isompanakin. Minua laihdutus pelottaa, mitä jos minustakin tulisi laihduttua sellainen pinnallinen idiootti jolla ei ole enää mitään muuta mielessä kuin oman ja muiden vartaloiden kyttäily :whistle: Luulisi että laihtunut ihminen on onnellinen ja hyvän itsetunnon omaava mutta ainakin omassa lähipiirissä juuri he ovat niitä lihavien julmimpia arvostelijoita. Ei saisi yleistää, mutta.....
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Ja ps. olen oikea sh, minun ei tarvitse keskustelupalstalla kenellekään idioottimaisesti hymyillä ja lässyttää. Minulla on aivot joita käytän, suosittelen muillekin.
Hyi kun oikein puistattaa. Sääli sun asiakkaita. Sitä voi katsos ilmaista itseään ihan ystävällisestikin ja silti pointtinsa saa tuotua esille. Sitä sinä et näytä osaavan tekevän. Aivoistasi huolimatta.
Ja läskeistäni huolimatta ymmärrän oikein hyvin että ap tunsi itsensä "lihavaksi" löysänä ollessaan koska on noissa kuvissa iso ero.
 
Heidi
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kaikki paljon laihtuneet jotka tiedän ovat muuttuneet myös luonteeltaan täysin, eikä voi kyllä sanoa että hyvään suuntaan. Niin pinnallisia ihmisiä on vaikea löytää kuin parikymmentä kiloa laihtunut ihminen ja sitten kun ne ajatuksetkin ovat muuttuneet sellaisiksi että ihmetellään miten joku pyöreämpi nainen voi saada jonkun miehen tai että miten lihava ihminen voi edes elää itsensä kanssa ja samalla unohdetaan että itsekin on eletty ja saatu miehiä isompanakin. Minua laihdutus pelottaa, mitä jos minustakin tulisi laihduttua sellainen pinnallinen idiootti jolla ei ole enää mitään muuta mielessä kuin oman ja muiden vartaloiden kyttäily :whistle: Luulisi että laihtunut ihminen on onnellinen ja hyvän itsetunnon omaava mutta ainakin omassa lähipiirissä juuri he ovat niitä lihavien julmimpia arvostelijoita. Ei saisi yleistää, mutta.....
Mä olen ihan samaa mieltä! Se kuulostaa NIIN uskomattomalta, että aiemmin lihava ihminen muuttuu tyranniksi yhä lihavia kohtaan. Luulisi, että hän juuri olisi kaikkein empaattisin maailmassa toista lihavaa kohtaan! Tietää, että kaikki ei ole niin mustavalkoista ja tietää kuinka helvetin vaikeaa se kaikki on. Noh, en siltikään lopeta painoni pudotusta, lupaan olla se poikkeus sitten kun pääsen normipainoon :)

 
vieras sh
kun tarvitset s. hoitoa niin muista haastatella hoitajasi, että otatko vastaan hoidon : ). En minäkään suurimmasta osasta potilaistani pidä mutta se on elämää. Ja suomessa ei ole mikään pakko hakeutua lääkäriin (ainakaan julkiselle puolelle).. Ne jotka hakeutuu ne hoidetaan hyvin. Se on sitä ammattimoraalia. Täällä mun ei tarvitse sitä noudattaa. Ymmärrätkö?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kaikki paljon laihtuneet jotka tiedän ovat muuttuneet myös luonteeltaan täysin, eikä voi kyllä sanoa että hyvään suuntaan. Niin pinnallisia ihmisiä on vaikea löytää kuin parikymmentä kiloa laihtunut ihminen ja sitten kun ne ajatuksetkin ovat muuttuneet sellaisiksi että ihmetellään miten joku pyöreämpi nainen voi saada jonkun miehen tai että miten lihava ihminen voi edes elää itsensä kanssa ja samalla unohdetaan että itsekin on eletty ja saatu miehiä isompanakin. Minua laihdutus pelottaa, mitä jos minustakin tulisi laihduttua sellainen pinnallinen idiootti jolla ei ole enää mitään muuta mielessä kuin oman ja muiden vartaloiden kyttäily :whistle: Luulisi että laihtunut ihminen on onnellinen ja hyvän itsetunnon omaava mutta ainakin omassa lähipiirissä juuri he ovat niitä lihavien julmimpia arvostelijoita. Ei saisi yleistää, mutta.....
Tää on totta! Ja mun kaikki kaverit on laihduttuaan vaihtanut miestä... Ei ole entinen sit enää "kelvannut, kun parempaakin saa". Itsellä ei ole ollut ainakaan tapana "tyytyä".
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras sh:
kun tarvitset s. hoitoa niin muista haastatella hoitajasi, että otatko vastaan hoidon : ). En minäkään suurimmasta osasta potilaistani pidä mutta se on elämää. Ja suomessa ei ole mikään pakko hakeutua lääkäriin (ainakaan julkiselle puolelle).. Ne jotka hakeutuu ne hoidetaan hyvin. Se on sitä ammattimoraalia. Täällä mun ei tarvitse sitä noudattaa. Ymmärrätkö?
Kannattas vaihtaa alaa jos noin ottaa päähän että pitää paska olonsa sitten muihin purkaa. Varmaan tajuat (?) että tuo ei ole normaalin ihmisen käytöstä. Ehkä oletkin itse hoidon tarpeessa. :)
Mikä sun motiivi on olla noin ilkeä?
 

Yhteistyössä