Onko täällä totaali yh.ita?

  • Viestiketjun aloittaja "nih"
  • Ensimmäinen viesti
Vierass
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä olla;29791791:
Paljon parempi on ollut näin. Parisuhde ei ole ollenkaan välttämätön. En koe tarvitsevani ketään ja tykkään elää sinkkuna.
Minäminäminäminä.... Ei tule edes mieleen, että jotenkin lapsenon etu olisi otettava huomioon...
 
[QUOTE="kkk";29791916]No ketjun aihe oli "onko täällä totaali yh:ta?". Että tässä ei ilmeisesti tarvittu tätä sinun vankkaa tietämystä lapsista ja nuorista.[/QUOTE]

Et osaa lukea? Minähän en jakanut mitään tietoa, vaan vastasin väitteeseen että "sinä pikkutyttö et tiedä lapsista mtn".
 
Meinaaksä, että jos ihminen on itse joutunut syystä tai toisesta johonkin tilanteeseen, niin se ei silloin voi olla sitä mieltä, että kyseessä oleva tilanne ei ole välttämättä se optimaalisin?

Jos oma lapsi on ns. isätön, niin silloinko ei saa suoraan sanoa, että se isättömyys ei ole lapselle se paras mahdollinen vaihtoehto?

Aika puusilmäinen ajattelutapa.
En meinaa :)
Siirrytään vaan aiheeseen.
 
pikkutytölle
Miten niin ei perustu kokemuksiin OLLENKAAN? Jumalauta mä hoidan päivät pitkät lapsia ja nuoria niin kai mä nyt jotain heistä tiedän. Pidä suusi kiinni jos noin vähän tiedät, ja muahan sä et tunne pätkääkään.
Olet tyypillinen lapseton lastenhoitoalalla!! Tunnistan tyyppisi ja kerrot viisauksiasi innokkaasti. Sanonpa vaan että se että muutaman tunnin viikossa hoitaa muiden lapsia on kaukana oikeasta äidin arjesta. Ei sinulla ole mitään käsitystä siitä. Näsäviisas untuvikko sä olet. Hoida työsi hyvin ja pidä ohjeesi omana tietonasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutytölle;29791970:
Olet tyypillinen lapseton lastenhoitoalalla!! Tunnistan tyyppisi ja kerrot viisauksiasi innokkaasti. Sanonpa vaan että se että muutaman tunnin viikossa hoitaa muiden lapsia on kaukana oikeasta äidin arjesta. Ei sinulla ole mitään käsitystä siitä. Näsäviisas untuvikko sä olet. Hoida työsi hyvin ja pidä ohjeesi omana tietonasi.
Se että sinä hoidat omia lapsiasi kaikista maailman lapsista ei ole vielä yhtään mitään. ;) Koita hoitaa lapsesi täyspäisiä Suomen kansalaisiksi ja pidä neuvosi omana tietonasi. Ja btw mä en hoida paria tuntia viikossa vaan ihan täyspäiväisesti kahdeksasta neljään. Elä tule huutelemaan minun elämästäni josta sulla ei ole mitään käryä.
 
mää olen ja ei, en joudu raahaamaan lapsiani mukana. ennemminkin niin että ei ole paikkaa mihin en lapsiani voisi ottaa mukaan. se on ihan just niinku sen ajattelee, mä otan lapset lenkille, lääkäriin, kauppaan, kyläilemään.. niin ja irti ottoja arjesta, mitäne on :D :D mä otan ja lähden sellaiseen paikkaan että lapset voivat olla mukanani

mä kerkeen kyllä sitten kun tää tulevakin on reipas 10 vee että voi jättää JOS tarve vaatii hetkeksi yksin. mä oon juoksuni juossut teininä 8 luokasta sinne 18 vuotiaaksi asti ja sitten toisen pätkän n.20-23veenä.. oon nähnyt kaiken ja laista ja en todellakaan halua itse joutua samaan enkä ees kokeilla olisiko kivaa. MUTTA jokainen tyylillään ja tavallaan, toiset tarttee joka viikonloppu ja kauppa reissut lasten vahtia että voi käydä ja mennä yksin ja toiset kuuluu tähän toiseen ääripäähän mihin itse kuulun.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä