Onko täällä vuorohoidossa olevien eskarilaisten vanhempia?!?!

Se vähän riippui työviikosta. Jos miehellä ja minulla oli työvuorot viikonloppuna, niin silloin eskarilainen oli viikolla kotona, kun olimme vapaalla. Olipahan sekavasti sanottu. Mutta lapsille piti tulla vähintään kaksi vapaapäivää viikossa. Eli jos viikonloppu hoidossa, niin viikolla vapaapäivät kotona.

Jos mulla oli viikonloppu vapaa ja miehellä vapaat viikolla, niin vei tytön eskariin klo 9-13. Eskari oli lähellä, n. 15 min kävellen.
 
Useimmiten lapsi oli kotona jos mulla oli vapaap tai iltavuoro. Jos näitä olisi tullu monta viikkoon (poissa oloja eskarista siis) niin lapsi halusi itse mennä sinne eskariin. Mutta kun ilta ja perään aamu niin oli hoidossa yli yön niin aika pitkät ajat olisi tullu hoidossa jos aina olis ollu :/ tosin päikkystä/eskarista sanoivat että voi olla joka päivä eskarissa vaikka itsellä vapaa. Ja matka oli 500m =)
 
gissa
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Esitin kysymykseni vähän epäselvästi. :ashamed:

Tarkoitin sitä, että kuljetitteko lasta itse vai saitteko kunnalta taksikyydin? Ja paljonko matkaa kodin ja päiväkodin välillä?
tämä on kuntakohtaista, esim meillä raja on 3 km, sen yli jos menee matka, niin kunta maksaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja gissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Esitin kysymykseni vähän epäselvästi. :ashamed:

Tarkoitin sitä, että kuljetitteko lasta itse vai saitteko kunnalta taksikyydin? Ja paljonko matkaa kodin ja päiväkodin välillä?
tämä on kuntakohtaista, esim meillä raja on 3 km, sen yli jos menee matka, niin kunta maksaa
Meillä matkaa yhteen suuntaan 13 km eikä olla saatu taksikyytiä. Perusteluna oli se, että lapsi on samassa paikassa päivähoidossa ja eskarissa.

Alkaa vain rasittaa jo itseäkin nämä edestakaisin ajelut kun ensin on vietävä esikoinen aamulla eskariin ja ajettava kotiin ja päivemmällä kuopus samaan paikkaan päivähoitoon ja itse iltavuoroon töihin. Vapaapäivinä minun on itse vietävä ja haettava eskarilainen.
 
gissa
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja gissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Esitin kysymykseni vähän epäselvästi. :ashamed:

Tarkoitin sitä, että kuljetitteko lasta itse vai saitteko kunnalta taksikyydin? Ja paljonko matkaa kodin ja päiväkodin välillä?
tämä on kuntakohtaista, esim meillä raja on 3 km, sen yli jos menee matka, niin kunta maksaa
Meillä matkaa yhteen suuntaan 13 km eikä olla saatu taksikyytiä. Perusteluna oli se, että lapsi on samassa paikassa päivähoidossa ja eskarissa.

Alkaa vain rasittaa jo itseäkin nämä edestakaisin ajelut kun ensin on vietävä esikoinen aamulla eskariin ja ajettava kotiin ja päivemmällä kuopus samaan paikkaan päivähoitoon ja itse iltavuoroon töihin. Vapaapäivinä minun on itse vietävä ja haettava eskarilainen.
juu, tuo on totta, että kunta kustantaa ainoastaan jos käy vain eskarissa, eli jos eskarin jälkeen jatkuu päivähoito/vuorohoito, niin silloin on velvollinen kuskaamaan itse :) näin mullakin aikoinaan oli, mutta silloin päätin niin että siirryin päiväduuniin, kun poika ei olis ollut eskarissa kuin jokatoinen viikko.
 

Yhteistyössä