Onko tälläinen ihminen ihan terve?

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
nyt harmaana
Keksityllä asialla ottaa yhteyttä, saadakseen tietää tietoja nikin takaa? :/

Nyt naiset on lähellä se, että tämä vakkari alkaa poistelemaan omia viestejään ja pyytää ylläpitoa poistamaan tunnuksensa.


Ja sinä yksi, jos tunnistat itsesi. Toivottavasti tajuat edes hävetä.
 
ap
No en ihan hirveän tarkkaan halua kertoa, koska yks urkkija riitti mulle, mutta esitti olevansa samassa tilanteessa kuin minä. Oli varmaan huomannut heikon kohdan, ja näköjään oli ihan oikeassa kun sai mut sitä kautta antamaan yhteystietoni. Ja siis kyse useammasta viestistä, eli jaksoi juttuaan niin kauan, että sai minun nimeni tietoon.


Opinpa jotain.
 
Siis miten ottanut yhteyttä? Miten saanut sun nimen selville? Olet kertonut sille vai? Vai onko selvittänyt jotenkin? Voitko kertoa hieman perusteellisemmin? Onhan noissa profiileissakin ties mitä tietoa ihmisistä, valokuvista lähtien.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:
Siis miten ottanut yhteyttä? Miten saanut sun nimen selville? Olet kertonut sille vai? Vai onko selvittänyt jotenkin? Voitko kertoa hieman perusteellisemmin? Onhan noissa profiileissakin ties mitä tietoa ihmisistä, valokuvista lähtien.
Siis palstalla lukenut mun juttujani, otti yyveellä yhteyttä ja kertoi olevansa samassa tilanteessa lapsensa kanssa. Vaihdettiin useampi yv, ja sitten anto mulle s-postiosoitteensa.

Sen jälkeen kun sähköposteissa sai urkittua mun nimen tietoonsa, lopetti yhteydenpidon. Olis pitänyt tajuta, mutta ei tullut mieleen että joku viitsii noin johdonmukaisesti olla tuollainen. Jälkikäteen oon huomannut, että ne viestit aika tarkkaan johdatteli siihen suuntaan, että paljastaisin jotain henkilökohtaista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en ihan hirveän tarkkaan halua kertoa, koska yks urkkija riitti mulle, mutta esitti olevansa samassa tilanteessa kuin minä. Oli varmaan huomannut heikon kohdan, ja näköjään oli ihan oikeassa kun sai mut sitä kautta antamaan yhteystietoni. Ja siis kyse useammasta viestistä, eli jaksoi juttuaan niin kauan, että sai minun nimeni tietoon.


Opinpa jotain.
siis esitti kohtalon toveria?mistä tiedät että vain nimen takia teki?lakkasi vastaamasta vai?
 
Ja pointti oli mikä?Siis varmaan pitää johonkin tuollaiseen varautua jos kertoo nimensä tai jotain muuta vastaavaa.Ja mitä se nyt niillä sun tiedoilla tekee?!
Ja minäkin laitan muistaakseni nimeni yy viesteihin ja en usko että kukaan sillä tiedolla mitään tekee...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:
Siis miten ottanut yhteyttä? Miten saanut sun nimen selville? Olet kertonut sille vai? Vai onko selvittänyt jotenkin? Voitko kertoa hieman perusteellisemmin? Onhan noissa profiileissakin ties mitä tietoa ihmisistä, valokuvista lähtien.
Siis palstalla lukenut mun juttujani, otti yyveellä yhteyttä ja kertoi olevansa samassa tilanteessa lapsensa kanssa. Vaihdettiin useampi yv, ja sitten anto mulle s-postiosoitteensa.

Sen jälkeen kun sähköposteissa sai urkittua mun nimen tietoonsa, lopetti yhteydenpidon. Olis pitänyt tajuta, mutta ei tullut mieleen että joku viitsii noin johdonmukaisesti olla tuollainen. Jälkikäteen oon huomannut, että ne viestit aika tarkkaan johdatteli siihen suuntaan, että paljastaisin jotain henkilökohtaista.
Hänen sähköpostiosoitteensa siis oli sellainen luukku-tyylinen, eli ei paljastanut mulle yhtään mitään todellista itsestään. Ja jälkikäteen tajusin, että ne hänen jutut oli sellaisia, että ei tainnut olla kuitenkaan omakohtaista kokemusta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:
Siis miten ottanut yhteyttä? Miten saanut sun nimen selville? Olet kertonut sille vai? Vai onko selvittänyt jotenkin? Voitko kertoa hieman perusteellisemmin? Onhan noissa profiileissakin ties mitä tietoa ihmisistä, valokuvista lähtien.
Siis palstalla lukenut mun juttujani, otti yyveellä yhteyttä ja kertoi olevansa samassa tilanteessa lapsensa kanssa. Vaihdettiin useampi yv, ja sitten anto mulle s-postiosoitteensa.

Sen jälkeen kun sähköposteissa sai urkittua mun nimen tietoonsa, lopetti yhteydenpidon. Olis pitänyt tajuta, mutta ei tullut mieleen että joku viitsii noin johdonmukaisesti olla tuollainen. Jälkikäteen oon huomannut, että ne viestit aika tarkkaan johdatteli siihen suuntaan, että paljastaisin jotain henkilökohtaista.
Onko se ollut palstalla kuitenkin, vaikkei ole pitänyt enää yhteyttä? Jos on vaikka sairaalassa tai jotain...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Onko se ollut palstalla kuitenkin, vaikkei ole pitänyt enää yhteyttä? Jos on vaikka sairaalassa tai jotain...
Joo on ollut palstalla.

Tää tapahtui siis jonkin aikaa sitten, luulin ensin että jotain vaan on sattunut tai ei ota yhteyttä muuten jne. Mutta luin sattumalta sen juttuja täältä palstalta, ja näissä uusissa jutuissa on ihan eri ikäiset lapset ja eri elämäntilanne kuin mulle kerrotuissa jutuissa.

Muuten en varmaan ihmettelis.
 

Yhteistyössä