Onko tämä kampaus ranskalainen letti? (sis.kuvan)

hih
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tämmönen ihan tavallinen vino ranskis on kans kivan näkönen =)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=69942746
Katoitko noita linkin kuvia? siellä oli oikeasti aika mahtavia lettejä.


Osa oli kyllä mun mielestä aika :/ mutta monet oli aika upeita.
Kyllä tytsi varmaan tietää millasia lettejä linkissä on. On oma galleria sivunsa ja omaan päähän letit tehty. :D
 
valitettavasti nuo sun letit ei oo mitenkään erityisen taitavasti tehty. Aika pahojakin fiboja oli joukossa :(.

Mutta mä en tietenkään saa sanoa arvon neidille mitään negatiivista, muuten vilahtaa pakastevihannes nenuun ja vilkkaasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
valitettavasti nuo sun letit ei oo mitenkään erityisen taitavasti tehty. Aika pahojakin fiboja oli joukossa :(.

Mutta mä en tietenkään saa sanoa arvon neidille mitään negatiivista, muuten vilahtaa pakastevihannes nenuun ja vilkkaasti.
Eihän tuo kritiikki muhun kohdistu, en mä noita lettejä oo tehny :whistle:.

 
ranskalainen letti nurinpäin, jos ois oikein päin niin ei ois noin koholla, ite teen aika useasti tuolleen kun on nätinpi, mut mun kampaaja tekee 5 letillä ranskalaisen letin ja on toosi tyylikäs
 
Mun teki mieli ruveta skannaamaan mun vanhojen päivän kuvaani, mutten kuitenkaan viitsi. Siitä, ja tuosta tytsin vanhojen päivän kampauksesta näkee kyllä eron. Mulla oli nimittäin vanhojen päivänä nuttura, joka oli kolme kerroksinen, ja kaikki se omasta hiuksesta. Hiuksilla ei ollut sen enempää pituutta kuin tytsinkään tukalla. Mutta eipä minulla ole tullut mieleeni kuvailla tukkaani tuolla tavalla, tai kehua sen olevan erityisen runsas. Nyt se on sitten jo ihan lyhyt tukka, ja hyvä näin. Saampa sen edes joskus kuivaksi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mun teki mieli ruveta skannaamaan mun vanhojen päivän kuvaani, mutten kuitenkaan viitsi. Siitä, ja tuosta tytsin vanhojen päivän kampauksesta näkee kyllä eron. Mulla oli nimittäin vanhojen päivänä nuttura, joka oli kolme kerroksinen, ja kaikki se omasta hiuksesta. Hiuksilla ei ollut sen enempää pituutta kuin tytsinkään tukalla. Mutta eipä minulla ole tullut mieleeni kuvailla tukkaani tuolla tavalla, tai kehua sen olevan erityisen runsas. Nyt se on sitten jo ihan lyhyt tukka, ja hyvä näin. Saampa sen edes joskus kuivaksi :)
En mäkään lisäkkeitä ole kampauksissa koskaan käyttänyt :). Vanhojen tansseissa mulla oli suht yksinkertainen nuttura. Jokainen saa kuvata, mitä haluaa =).

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mun teki mieli ruveta skannaamaan mun vanhojen päivän kuvaani, mutten kuitenkaan viitsi. Siitä, ja tuosta tytsin vanhojen päivän kampauksesta näkee kyllä eron. Mulla oli nimittäin vanhojen päivänä nuttura, joka oli kolme kerroksinen, ja kaikki se omasta hiuksesta. Hiuksilla ei ollut sen enempää pituutta kuin tytsinkään tukalla. Mutta eipä minulla ole tullut mieleeni kuvailla tukkaani tuolla tavalla, tai kehua sen olevan erityisen runsas. Nyt se on sitten jo ihan lyhyt tukka, ja hyvä näin. Saampa sen edes joskus kuivaksi :)
Nythän sä just tulit tukallas pätemään. Aikuinen ihminen.
 
kampaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Sen nimi on "kalanruoto" eli ranskalainen nurinpäin.
Joo se on nurinpäin tehty ranskalainen eikä kalanruoto. Kalanruoto tehdään eri tavalla kuin ranskalainen letti ja se tosiaan näyttää vähän ruodolta, tuo ei näytä.

 

Yhteistyössä