Onko tämä ovisplussa?

https://aijaa.com/vJJvAq

Katotaan osasinko ladata ton kuvan
Eli nyt kp9 vasta ja tänään tuli pyyhittäessä ovislimaa. Eilen munasarjoja juili. Mulla yleensä ovis vasta kp16, mutta viimekierrossa oli keltarauhaskysta joka puhkes ja aiheutti kauheet kivut. En siis ihmettele jos nyt olis kierto lyhyempi.
En ole vuosiin tikuttanu ovista, joten pakko kysyä neuvoa teiltä eli onko kuvassa jo ovisplussa?
 
Kyllä se plussa on, tosin mulla ainakin joskus menee vielä tuosta tummemmaksi mutta se tapahtuu ihan tuntien (esim 6 tuntia) kuluessa tuosta kun viiva on tuollainen mitä tuossa kuvassa. Että kyllä varmasti on sulla ovis ihan tuloillaan :)
 
Ton jälkeen lähti viiva haalenee..tosin mä tikutan kyllä edelleen sinne kp20 saakka, kun yleensä tullu kp16 ovis, niin en haluu sitä missaa jos toi olikin liian haalee viiva :) nyt tosin On aika ajoin munasarjoja juilinu mut limat ei oo lisääntyny. Lähinnä limat lisääntyy jos ovis olis vielä tulossa..mutta en oo varma..siksi pakko tikuttaa vielä, heh..
 
Ton jälkeen lähti viiva haalenee..tosin mä tikutan kyllä edelleen sinne kp20 saakka, kun yleensä tullu kp16 ovis, niin en haluu sitä missaa jos toi olikin liian haalee viiva :) nyt tosin On aika ajoin munasarjoja juilinu mut limat ei oo lisääntyny. Lähinnä limat lisääntyy jos ovis olis vielä tulossa..mutta en oo varma..siksi pakko tikuttaa vielä, heh..

Niin, onhan se tosi yksilöllistäkin että miten nää kullakin menee, viivan vahvuudet ja kuinka nopeasti ja muuta. Parempi aina varman päälle seurailla pidempään :-D
 
vierailija
Kuinka pitkä kierto sinulla on?
Entä mitä ovistikkuja käytät?
Olen käyttänyt OneStep tikkuja, eikä koskaan tule kunnolla tummaa viivaa. 3-4 päivää näkyy haalea viiva. Hieman haastavaa vielä saada varmuutta milloin ovulaatio on.
 

Yhteistyössä