onko teillä joku tietty päivä viikosta siivouspäivä?

Alkuperäinen kirjoittaja cella:
ollaan vuosien saatossa yritetty mutta ei siihen oo kysetty. :D siivotaan kun jaksetaan ja ehditään.
no meillä kans minä siivoan kun kerkeen, kerta viikkoon kuitenkin, mut ajattelin et auttaiskohan tollanen säännöllinen siivouspäivä muuta perhettä osallistumaan.. kaikki kaatuu mun niskaan enkä saa apua mieheltä.. jos se olis joku tietty päivä, niin tietäis et sillon siivotaan ja piste.. tai sit tietäis häipätä just siivouspäivänä :xmas:
 
Emilia
Yleensä teen osissa. Esimerkiksi sunnuntainan siivosin vessan, eilen otin pölyt ja tänään imuroin. Joskus ollaan tehty perjantaina koko kämppä yhdessä miehen kanssa, mutta päivä ei ole mun mielestä hyvä.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
kaikki kaatuu mun niskaan enkä saa apua mieheltä.. jos se olis joku tietty päivä, niin tietäis et sillon siivotaan ja piste.. tai sit tietäis häipätä just siivouspäivänä :xmas:
Kyllä meillä ainakin mä ilmoitan miehelle, että huomennan siivotaan, sitten kysyn, mitä teet ja tehdään hommat :D.
 
Kun olen ollut tän vuoden kotona lasten kanssa olen yleensä keskiviikkoisin pölynnyt ja vaihtanut lakanat ja torstaisin imuroinut ja luutunnut. Nyt kun työarki alkaa taas, siivoan varmaan samaan tapaan, tai sitten torstaina koko huushollin. Saa sitten aloittaa viikonlopun puhtaassa kodissa.
 

Yhteistyössä