Onko teillä kaikilla kalliit vihkisormukset?

  • Viestiketjun aloittaja halvat sormukset
  • Ensimmäinen viesti
mullakin joku 200e, norm. hinta tais olla joku 400- ja ihan perus yksinkertainen valkokultainen sormus, jossa ei ole timantteja tai muuta tilpehööriä. Mä tykkään yksinkertaisesta. Ja onhan se miehellekkin kiva-pääsee tosi halvalla :D
 
Omani maksoi 3 500€, mutta en näe sitä pahana hintana vihkisormuksesta. Hinnalla ei kuitenkaan ole mielestäni väliä, pääasia että sormus on sellainen josta tykkää. Tärkeintä on kuitenkin se mitä se sormus symbolisoi. :)
 
5lasta2aikuista
15e...mutta kultaa kyll silti ja pari timanttia. Ostettiin markka-aikana kohta 20v sitten. Tosin ei miehen kanssa edes käytetä sormuksia kun molemmilla työ, missä ne on otettava pois, niin on jääneet käytöstä pois muutenkin. Mutta mehän ollaankin jo niin vanha pari =)
Oltiin teinejä kun sormukset ostettiin, joten eipä sitä rahaa ollut laittaa sormuksiin, ei tosin haluakaan.
 
Mulla ei ole ollenkaan vihkisormusta, vaikka ollaan oltu naimissa jo kaksi vuotta. Enkä kyllä käytä enää kihlasormustakaan, kun se jäi pieneksi ensimmäisessä raskaudessa :)

Tarkoitus olisi hankkia joku edullinen perusrinkula joskus tulevaisuudessa.
 
"Anna"
Minun sormus on sellasesta automaatista, mitä on kauppojen auloissa, maksaako ne euron tai jotain :D Kuopus sen mulle anto kun huomas paljaan nimettömän, lainaan :D

On mulla ihan oikeakin sormus, mutta se on jossain niin ovelassa piilossa etten enää itekkää muista missä..
 

Yhteistyössä