Onko teillä vielä isovanhemmat elossa?

Äidinäitini on 63-vuotias,
Äidinisäni on 69-vuotias,
Isänäitini on 69-vuotias ja
Isänisäni 68-vuotias.

Isoisoäitini isän puolelta on 91-vuotias. Melkein kaikki isoisovanhempani ovat eläneet yli 90-vuotiaiksi. :)
 
millipilli
Äidinäiti on elossa ja täyttää kuukauden päästä 80v.

Äidinisä kuoli kun olin 7v. Isänisää en ehtinyt koskaan nähdä ja isänäiti kuoli 83-vuotiaana noin puoli tuntia ennen kuin eka kone törmäsi WTC:hen. On aika friikki päivämäärä hautakivessä... :whistle:
 
Mun isovanhemmat on kuollu, kaikki. Olishan heillä jo paljonkin ikää jos elossa olisivat, yli 100 vuotiaista kaikki.
Isän isää en ole nähnyt lainkaan kuollut paljon(?) ennenku synnyin. Isän äiti kuoli 1989.
Äidin äiti ja äidin isä kuolivat joskus 80 luvulla en muista tarkemmin.
 
Itse olen jo 40 v. Isovanhempani eivät enää elä. Isoisäni oli 82-vuotias kuollessaan yli 20 vuotta sitten. Myöskään mieheni isovanhemmat eivät ole elossa, hänen äitinsäkin täyttää tänä vuonna jo 82-vuotta. Esikoiseni tapasi oman isoisoäitinsä, ja oli isoisosänsä hautajaisissa ollessaan vauva, molemmilla oli ikää jo yli 90 vuotta.

Isäni isä on kuollut sodassa, ja hänen äitinsä isäni ollessa 12-vuotias. Äitini äiti hänkin kuoli reilusti yli 10 vuotta sitten, ja oli liki 80-vuotias kuollessaan.
 

Yhteistyössä