Onko teistä oikein jos mies

  • Viestiketjun aloittaja "mmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"mmmm"
jolla on vaimo ja lapsi/lapsia, lähtee kaverinsa kanssa kahdestaan ulkomaille "bilettämään" yms vähintään viikoksi? Tai mitä sanoisitte jos teidän mies olisi suunnittelmassa tollaista reissua, ja teillä on perhe?
 
Kyllä mun puolesta jos rahallisesti siihen olis varaa. Ja tietty toivoisin, että myöhemmin järjestyisi moinen irrottelu itsellenikin. Tosin tää on vaan hypoteettista, tuo minun pökkyläkultani ei lähtisi ikinä ukkoporukalla. Oli 2 yötä baltiassa firman pikkujoulureissulla ja voi sitä vinkumista kun kesti liian kauan :D Itselle ei moinen taas tekisi tiukkaakaan, mut mies on melkoinen kotikissa!
 
"vieras"
On oikein, jos asiasta on yhteisesti sovittu vaimon ja miehen kesken. Mieheni on ollut viikon lomareissulla kaverinsa kanssa, sillä itselläni ja lapsilla ei ollut mahdollisuutta matkustaa kyseisenä ajankohtana ja toisaalta halusin, että mies saa oikeasti nauttia lomasta ilman lastenhoitoa.
 
"mmmm"
no me emme ole vieläkään käyneet yhdessä perheenä/kahdestaan miehen kanssa ulkomailla, vaikka on pitänyt jo kauan. ja nyt suunnittelee säästävänsä rahaa ja lähtevänsä alkuvuodesta jonnekin ilman meitä.
 
Eipä siinä kai mitään. Mutta kyl mä ainakin itte ajattelen, että jos irtoo rahaa ja aikaa viikon verran, niin mieluiten vietän sen miehen seurassa. Uskoisin, että minäkin olen hänen ykkösvalinta matkakumppaniksi.
 
"mou"
Täytyy sanoa että en kyllä mitenkään ilahtuisi tuollaisesta. Tietenkään minulla ei olisi oikeutta kieltää, mutta yrittäisin ainakin antaa monta hyvää syytä olla menemättä. Onneksi minun on vaikea edes kuvitella, että oma mieheni tuollaista tekisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24328323:
Eipä siinä kai mitään. Mutta kyl mä ainakin itte ajattelen, että jos irtoo rahaa ja aikaa viikon verran, niin mieluiten vietän sen miehen seurassa. Uskoisin, että minäkin olen hänen ykkösvalinta matkakumppaniksi.
Näin meilläkin on. En missään nimessä aikuisen miehen reissusta kyllä ahdistuisikaan, ikävä kyllä olisi sitten sanoinkuvaamaton. Mies ajattelee samoin, sen tiedän. Eli ei alkaisi mun menoja kieltämään, mutta ikävöisi sitten itsensä kipeäksi. Lyhyempiä matkoja tehdäänkin itseksemme, pitkiä viikonloppuja jne.
 
"mä"
[QUOTE="mmmm";24328276]no me emme ole vieläkään käyneet yhdessä perheenä/kahdestaan miehen kanssa ulkomailla, vaikka on pitänyt jo kauan. ja nyt suunnittelee säästävänsä rahaa ja lähtevänsä alkuvuodesta jonnekin ilman meitä.[/QUOTE]

Sillä on toinen... lähtee sen kanssa!
 
Gronom
Kyl mä päästäisin, mikä mä olen sanomaan aikuiselle ihmiselle mitä saa tehdä ja mitä ei. Tosin riippuu ehkä vähän mihin matka on. Jos se on johonkin Espanjaan niin menkööt, mutta mikäli se suuntautuu vaikka Pattayalle niin siitä kyllä keskusteltais aika huolella, mutta sais mennä. Mä lähden sit omalla vuorollani ja mies on lapsen kanssa kotona.
 

Yhteistyössä