Onko teistä tai perheestänne tehty lehtijuttuja?

jepulista joo
Olen ollut monessa lehdessä lapsesta lähtien. Jutuissa olen ollut myös mukana ja perhe myös mutta mitään ns. henkilöhaastattelua ei ole ollut :) Kaikki tallessa ja joskus tulee luettua jos sattuu penkomaan vanhoja papereita.
 
Työni puolesta on muutama juttu tehty. Sit on yksi iso juttu minusta ja miehestäni. Muistaakseni kolme juttua koko perheestä. Kaikki siviiliminään ja perheeseen liittyvät jutut ovat olleet kivoja ja asiallisia. Työjuttuja on vähän väritetty sitten.
 
vierailijaakko
On tehty, en ole aikoihin niitä lukenut. Paitsi joitain kuukausia sitten törmäsin 10-15 vuotta vanhoihin lehtijuttuihin, joissa olin opintojen/töiden puolesta. Niissä huvitti se, että minulla oli kaikissa neljässä jutussa lähes identtinen asento kuvassa :D
 
On tehty :)...ja vallankin ne haastattelut, missä oon ollut vallattomana lettipäisenä nauru- ja hölösuuna herättävät yhä vieläkin sekä hulvatonta huvitusta että semmoista....kaihoisan ihanaa tunnelmaa ja muistoa siitä lapsesta :)

Oi, ne jutut ovat melkoisia aarteita kyllä - ja omat ipanat ovat niitä kans lueskelleet ja katselleet ja jopa ihmetelleetkin, että kuinka olenkaan lehtiin päässyt :)...
 

Yhteistyössä