onko tomaatin syömiselle

Laura
Niinku tuos ylempänä; eli voi tulla reaktiota mut ihan yleisesti ottaen sun kroppas kertoo ku oot vetäny tarpeeks, tai viimestään liikaa. :) Ei tomaatit siis paljon syötynä myrkyllisiä ole eikä niinku esim. vaikka (ei nyt tuu parempaa mieleen) maksa.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Misu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no mä tuskin olen raskaana. tai sitten pitää mennä heti lääkäriin toteamaan ihme :eek:
Ehkä sieltä tulee meiän uus vapahtaja. Näin 2000-luvun tyyliin. B)
nii justii, kärsä näkyy jo :attn:
:LOL:
Reps & Kops ja kovaa :D
OMpa hauskaa: ha haa haa vaan :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Misu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
no mä tuskin olen raskaana. tai sitten pitää mennä heti lääkäriin toteamaan ihme :eek:
Ehkä sieltä tulee meiän uus vapahtaja. Näin 2000-luvun tyyliin. B)
nii justii, kärsä näkyy jo :attn:
:LOL:
Reps & Kops ja kovaa :D
OMpa hauskaa: ha haa haa vaan :(

kaikkia ei voi millään miellyttää, olet varmaan huomannu itekkin saman ?

 
Laura
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Multa on lääkäri kieltänyt tomaatin ylenmääräisen syönnin, kun on välillä outoja vatsakipuja.
Niin tomaatit on hapokkaita eli närästystä voi tulla mut jos masu kestää ni antaa mennä vaa. :) Hampaisiin ne kuulemma myös aiheuttaa värjäymiä (niinku mansikatki).
 
Mun kaveri syötti miehelleen tomaatteja kun yrittivät vauvaa, ku oli kuullut jostain, et mälli ois jotenkin vahvempaa ja lentäis paremmi... Noh, ihminenhän on taipuvain uskomaan kaikenlaisiin kummallisuuksiin. :whistle: Et varohan vaa... Kohta varmaan tärähtää ja kovaa ja koet suuremmanluokan räjähdyksen. :attn: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Mun kaveri syötti miehelleen tomaatteja kun yrittivät vauvaa, ku oli kuullut jostain, et mälli ois jotenkin vahvempaa ja lentäis paremmi... Noh, ihminenhän on taipuvain uskomaan kaikenlaisiin kummallisuuksiin. :whistle: Et varohan vaa... Kohta varmaan tärähtää ja kovaa ja koet suuremmanluokan räjähdyksen. :attn: :LOL: :LOL:

no ei tässä ole pelkoa mistään täräyksistä
 
Tomaattia kaipaava
Söin yhtenä kesänä hirmuisesti tomaatteja. En tiedä montako kiloo niitä meni viikossa, mutta monta. Toissa kesänä kun ekat ihanat kotimaiset tomskut olin syöny, niin nielu alkoi turpoamaan. Kokeilin vielä pari kertaa ja aina alkoi pienemmästä määrästä oireileen.
No, nytpä vaan haaveilen tomaateista ja syön kyllä foliossa grillissä kypsytettyjä minitomaatteja.

Nyt ostin purkin aurinkokuivattuja ja harkitsen että uskaltaiskohan niitä kokeilla.
 

Yhteistyössä