onko totta?

Musta lähinnä se on epäreilua tässä maassa, että naisia kuunnellaan näissä asioissa mutta miehiä ei. Meilläkin mies ei saa tavata lapsiaan entisestä suhteestaan muuten kuin tuetuissa tapaamisissa, koska katkera exä on puhunut paskaa siitä kuinka mies mennyt aina kotiin kännissä ja hakannut lapsiaan vaikka ei todellisuudessa juo (ollut tuohon aikaan töissä aamusta yöhön, kirjaimellisesti) ja lapsiinsa ei todellakaan ole kajonut. Rakastaa näitä yli kaiken...

Miestä ei kuunneltu tässä tapauksessa ollenkaan vaan laitettiin vaan lappu postiin jossa ilmoitettiin ettei saa nähdä lapsiaan muuta kun tuetuissa tapaamisissa...

Että näin...

Elatusvelvollisuus silti on ja pysyy hänelläkin.
 
meillä näin
Kyllä siinä saa olla näyttöäkin aika tavalla, että tapaamiset määrätään valvotuiksi.

Mun ex kuritti lapsia fyysisesti, mutta lasten ikä ei riitä siihen, että heitä ois kuultu oikeudessa ja kun isä kiisti henkisen sekä fyysisen väkivallan käytön myönnettiin tapaamiset normaaleiksi. Kiisti alkoholin väärinkäytön ja koska itsellä ei ollut todistaa asiaa mitenkään, niin nyt sitten saan olla sydän syrjällään, että mikä meno siellä on, kun lapset on paikalla. Parisuhteen aika itsellä oli voimat niin loppu, että en ollut koskaan yhteydessä sossuihin isän tekemisten takia, jotta sitä näyttöä olis saatu.
Elatusmaksuja se maksaa miten huvittaa ja ikinä eivät ole tilillä silloin, kun niiden pitäisi olla. Olen hakenut niitä kelasta, mutta se maksaa ne rästit pois, kun kela lähettää sille kyselyn maksuista.
Nyt kaiken huippuna on se, että oikeus poisti valvotut vaihdot eli mä joudun kohtaamaan sen, vaikka se ihminen on saanut mut todella pohjalle, itsetuntonnottomaksi ja yksinäiseksi eli se pystyy jatkamaan nyt siitä mihin se jäi, kun meidän parisuhde päättyi.
Tällä hetkellä mä koen, että olen turhaan käynnyt vertaistukiryhmät, perheneuvolat ym. keskustelut, kun se sama paska alkaa jälleen. Nyt olen muutaman kerran saanut vaihtoihin kavereita avuksi, mutta mua pelottaa se kerta jo valmiiksi, kun olen aivan yksin. Edes sen tekstiviestit, mitkä on mun haukkumista jne. eivät riittäneet todisteiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin;26237350:
Kyllä siinä saa olla näyttöäkin aika tavalla, että tapaamiset määrätään valvotuiksi.

Mun ex kuritti lapsia fyysisesti, mutta lasten ikä ei riitä siihen, että heitä ois kuultu oikeudessa ja kun isä kiisti henkisen sekä fyysisen väkivallan käytön myönnettiin tapaamiset normaaleiksi. Kiisti alkoholin väärinkäytön ja koska itsellä ei ollut todistaa asiaa mitenkään, niin nyt sitten saan olla sydän syrjällään, että mikä meno siellä on, kun lapset on paikalla. Parisuhteen aika itsellä oli voimat niin loppu, että en ollut koskaan yhteydessä sossuihin isän tekemisten takia, jotta sitä näyttöä olis saatu.
Elatusmaksuja se maksaa miten huvittaa ja ikinä eivät ole tilillä silloin, kun niiden pitäisi olla. Olen hakenut niitä kelasta, mutta se maksaa ne rästit pois, kun kela lähettää sille kyselyn maksuista.
Nyt kaiken huippuna on se, että oikeus poisti valvotut vaihdot eli mä joudun kohtaamaan sen, vaikka se ihminen on saanut mut todella pohjalle, itsetuntonnottomaksi ja yksinäiseksi eli se pystyy jatkamaan nyt siitä mihin se jäi, kun meidän parisuhde päättyi.
Tällä hetkellä mä koen, että olen turhaan käynnyt vertaistukiryhmät, perheneuvolat ym. keskustelut, kun se sama paska alkaa jälleen. Nyt olen muutaman kerran saanut vaihtoihin kavereita avuksi, mutta mua pelottaa se kerta jo valmiiksi, kun olen aivan yksin. Edes sen tekstiviestit, mitkä on mun haukkumista jne. eivät riittäneet todisteiksi.
Täällä ei tarvittu mitään muuta kun äidin sana ja hän jopa väittä että mies on yrittänyt tappaa hänet kuristamalla ja hakkaamalla (mistä ei kumma kyllä löytynyt mitään todisteita, koska näin ei ole käynyt). Nainen jopa sanoi miehelleni suoraan päin naamaa että yrittää kaikin keinoin tehä tämän elämästä helvettiä.

Sulla on pikkasen pahempi tilanne, paljon jaksamisia ja voimia sinne :hug:
 
tota mäkin tarkotin et on kyllä miehille tosi epäreilua, tässäkin tapauksessa juuri menetti huoltajuuden ja tapaamiset ilman valvomista äidin paskan puhumisen takia... Toikin niin epäreilua että ilman mitään näyttöä voidaan uskoa äitiä! Sehän on ihan sama ku mä menisin poliisilaitokselle sanomaan että naapurin Jorma on tappanut ihmisen ilman mitään todisteita.
 

Yhteistyössä