Onko tuossa Jade Goodyssa vähän rahastuksen makua?

Joka päivä tulee uutta juttua, että nyt on viimeiset tunnit ja hyvästeli lapsensa ja vieläkin on seuraavana ja sitä seuraavana päivänä elossa. Nyt on taas muka äitienpäivänäkin vielä elossa :eek: Ei siinä mitään, kai se hyvä on, jos saa vielä viettää aikaa läheistensä kanssa, mutta haiskahtaa vähän.. :whistle:
 
tarkoituksellahan se sitä tekeekin,ihan on julkisesti sen kertonut.
Kyllä minäkin yrittäisin tahkoa lapsille rahaa tulevaisuutta varten jos tuollainen onnistuisi.
Valitettavasti ensin tarvitsisi saada itsestä julkisuuden henkilö että olisi mitään mahdollisuuksia moiseen.
 
Vieras
Kyllä mäkin noin tekisin jos olisi pieniä lapsia ja olisin kuolemassa. Jos siis olisi tuollainen mahdollisuus ja ihmisten kiinnostus taattu. Ehkä se ajattelee että pystyy noilla rahoilla turvaamaan lastensa tulevaisuuden. Eipä se ole täällä tienaamassa tai niille viikkorahoja makselemassa enää kohta. :/
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa...:
jos ollaan terminaalivaiheessa oikeesti, ni ei sillon enää bileitä pidetä. Tiedän koska ystävä kuoli juuri tuohon syöpään.:(
Jokainen ihminen on erilainen. Voi olla, että tämä tyyppi on saanut hetken herätyksen ja todennut tämän "biletetään perkele"-tyyppisen kommentin ja sitten taas väsähtänyt. Se on ihan hyvin mahdollista. Ei se tarkota sitä, että oikeasti bilettäisi ja ryyppäisi läpi yön.

Tossavaiheessa alkaa usein jo päässäkin vippamaan ja siinä voi rauhallisempikin kaveri herätä ja seota hetken.

Yhden ihmisen kokemuksella ET voi tietää miten muilla asiat etenee. Etkä edes kahden, tai kolmen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä mäkin noin tekisin jos olisi pieniä lapsia ja olisin kuolemassa. Jos siis olisi tuollainen mahdollisuus ja ihmisten kiinnostus taattu. Ehkä se ajattelee että pystyy noilla rahoilla turvaamaan lastensa tulevaisuuden. Eipä se ole täällä tienaamassa tai niille viikkorahoja makselemassa enää kohta. :/
Jos mä olisin kuolemassa tai mun mies olis kuolemassa, niin en ikinä vois tuollaista tehdä. Jotenkin tarvii tosi laskelmoiva ja kylmä ihminen olla, että omalla kuolemallaan tuollalailla rahastaa varsinkin kikkailemalla, että ehee, enpäs vielä kuollutkaan, ehkä huomenna.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä mäkin noin tekisin jos olisi pieniä lapsia ja olisin kuolemassa. Jos siis olisi tuollainen mahdollisuus ja ihmisten kiinnostus taattu. Ehkä se ajattelee että pystyy noilla rahoilla turvaamaan lastensa tulevaisuuden. Eipä se ole täällä tienaamassa tai niille viikkorahoja makselemassa enää kohta. :/
Jos mä olisin kuolemassa tai mun mies olis kuolemassa, niin en ikinä vois tuollaista tehdä. Jotenkin tarvii tosi laskelmoiva ja kylmä ihminen olla, että omalla kuolemallaan tuollalailla rahastaa varsinkin kikkailemalla, että ehee, enpäs vielä kuollutkaan, ehkä huomenna.. :/
Hyvähän sun on sanoo,et ole vissiin just syöpään kuolemassa :headwall:
Mun mielestä pitää olla melko kylmä ihminen,että alkaa arvostelemaan kuolevaa ihmistä....
 
vieraas
Mä ehkä kyllä taitaisin rahastaa, jos siitä takuuvarmasti saisi lapsilleni rahaa elämiseen tulevaisuudeessa.
ja mikäli lapseni eivät sitä noloksi kokisi(tosin lapsieni nimiä ja kuvia en julkisuuteen antaisi)
olisipahan ainakin jotain hyötyä minusta lapsilleni, jos en heitä aikuiselämään muuten pystyisi kasvattamaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa...:
jos ollaan terminaalivaiheessa oikeesti, ni ei sillon enää bileitä pidetä. Tiedän koska ystävä kuoli juuri tuohon syöpään.:(
Jokainen ihminen on erilainen. Voi olla, että tämä tyyppi on saanut hetken herätyksen ja todennut tämän "biletetään perkele"-tyyppisen kommentin ja sitten taas väsähtänyt. Se on ihan hyvin mahdollista. Ei se tarkota sitä, että oikeasti bilettäisi ja ryyppäisi läpi yön.

Tossavaiheessa alkaa usein jo päässäkin vippamaan ja siinä voi rauhallisempikin kaveri herätä ja seota hetken.

Yhden ihmisen kokemuksella ET voi tietää miten muilla asiat etenee. Etkä edes kahden, tai kolmen...
No ei kyllä yleensä ihmiset jaksa enää mitään tehdä, kipulääkityskin on jo niin suurella tasolla että siinä ei edes jaloillaan jaksa olla. Ei pysty syömään eikä juomaan, nesteytys sisäisesti. Ja yleensä ihmiset terminaalivaiheessa jo lähes tajuttomina. Ja minulla on kokemusta tästä asiasta vuosien verran.
Mutta mä luulen että tuossa on kyse vain kavereiden ja perheen yhteen kokoontumisesta kuin mistään bileistä.

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä mäkin noin tekisin jos olisi pieniä lapsia ja olisin kuolemassa. Jos siis olisi tuollainen mahdollisuus ja ihmisten kiinnostus taattu. Ehkä se ajattelee että pystyy noilla rahoilla turvaamaan lastensa tulevaisuuden. Eipä se ole täällä tienaamassa tai niille viikkorahoja makselemassa enää kohta. :/
Jos mä olisin kuolemassa tai mun mies olis kuolemassa, niin en ikinä vois tuollaista tehdä. Jotenkin tarvii tosi laskelmoiva ja kylmä ihminen olla, että omalla kuolemallaan tuollalailla rahastaa varsinkin kikkailemalla, että ehee, enpäs vielä kuollutkaan, ehkä huomenna.. :/
No joo, pointti toikin. Moni haluaa noi hetket pitää yksityisenä. Mutta ymmärrän hyvin sen toisenkin puolen, että äiti on huolissaan pienten lastensa toimeentulosta. Tietää ettei ole tukemassa ja ylipäätään OLEMASSA kun he kasvavat. Kyllä siinä kohtaa mäkin alkaisin laskelmoimaan ja miettimään miten voisin turvata heidän tulevaisuutensa. Se tietää että kuolee kuitenkin; miksei siitä voisi saman tien hyötyä jos tietäisi että niillä rahoilla lapset kustantavat opiskelunsa ja paljon muuta..
 
vieras
Lisään vielä että muualla opiskelu voi maksaa hyvinkin paljon, paremmissa kouluissa varsinkin. Sosiaaliturva ym ei tod ole kaikkialla samanlainen kuin täällä. Siinä kohtaa lämmittää kummasti ajatus että lapsille on taattu mukava elämä rahan kannalta jolleivat nyt ihan ääliömäisesti niitä käytä..
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa...:
jos ollaan terminaalivaiheessa oikeesti, ni ei sillon enää bileitä pidetä. Tiedän koska ystävä kuoli juuri tuohon syöpään.:(
Jokainen ihminen on erilainen. Voi olla, että tämä tyyppi on saanut hetken herätyksen ja todennut tämän "biletetään perkele"-tyyppisen kommentin ja sitten taas väsähtänyt. Se on ihan hyvin mahdollista. Ei se tarkota sitä, että oikeasti bilettäisi ja ryyppäisi läpi yön.

Tossavaiheessa alkaa usein jo päässäkin vippamaan ja siinä voi rauhallisempikin kaveri herätä ja seota hetken.

Yhden ihmisen kokemuksella ET voi tietää miten muilla asiat etenee. Etkä edes kahden, tai kolmen...
No ei kyllä yleensä ihmiset jaksa enää mitään tehdä, kipulääkityskin on jo niin suurella tasolla että siinä ei edes jaloillaan jaksa olla. Ei pysty syömään eikä juomaan, nesteytys sisäisesti. Ja yleensä ihmiset terminaalivaiheessa jo lähes tajuttomina. Ja minulla on kokemusta tästä asiasta vuosien verran.
Mutta mä luulen että tuossa on kyse vain kavereiden ja perheen yhteen kokoontumisesta kuin mistään bileistä.

No niin, sitähän mä meinasin, että on ihan tsippi mutta saattaa hyvin hetkeksi herätä. Ei herääminen tarkota sitä, että nousee ylos ja alkaa rähjäämään. Ja sen hetken kommenti kerrotaan medialle. Hetki on hetki. Monihan itseasiassa saattaa juuri päivän ennen kuolemaa tai kuolemapvnä ihan hetkeksi herätä ja olla melkein "kunnossa". Ja sit ykskaks se loppuu. Typerää väittää, etti joku olisi voinut näin tehdä.
 
tyuio
Tässä koko maailmaa ravistelevassa taantumassa ja lamassa tekisin takuuvarmasti samoin, jos lehdistöllä olisi kiinnostusta. Kaikki 'irtorahan' repisin irti. Ja taitaa nuo ihmimset tukea tuota perhettä ostamalla niitä lehtiä sunmuita.
 

Yhteistyössä