Onko väärin jos minä..

  • Viestiketjun aloittaja pelileski
  • Ensimmäinen viesti
pelileski
Meillä on kaksi lasta ja mieheni pelaa joka päivä monta tuntia jotain tietokonepeliä. Ikinä ei tehdä mitään kahdestaan, vaikka lapset oisi nukkumassa ja olisi aikaa. Miestä ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta mikään mitä ehdotan että tehtäis yhdessä. Ei pelata mitään lautapelejä, korteilla, pleikkarilla, ei tehdä yhdessä iltapalaa, istuta sylikkäin, ei jutella, ei löhöillä, ei kuunnella yhdessä musiikkia... Hyvinpä harvoin meillä on minkäänlaista elämää makkarissakaan. Miestä kiinnostais enemmän vain suihinotto kuin muunlainen seksi. Mikään ei kelpaa mitä ehdotan, ainut mitä voidaan "tehdä" kahdestaan on katsoa elokuvaa.

Ollaan monesti sovittu että vähentäis pelaamista mutta ei onnistu. Korkeintaan viikon pelaa vähemmän ja sitten sama tahti jatkuu. Viikonloppusin saattaa istua melkein koko yön koneella. Onko väärin jos minä sanon että lähden menemään jos ei lopeta pelaamista kokonaan? En enää nää muuta vaihtoehtoa..
 
Näytä miehelles että jos sun seura ei iltaisin kelpaa niin sie voit hakee sitä muualtaki :) Enkä nyt meinaa mitään seksisuhteita tähän, vaan että lähde ystäviesi kanssa vaikka elokuviin, iltaa viettämään yms. Voi pian mies kaivata sinuakin sinne kotiin enemmän kuin pelejään.
 
"Nita"
Kuulostaa, että vähän kuin minusta puhuisit. Mä olen perheenäiti, mutta tuntikausia netissä joka ikinen ilta. Oikeasti olen vähän masentunut enkä oikein jaksa perhettäni. En halua erota, en halua olla lapsista erossa, mutta en nyt jaksa heitä. Kaamosmasennus on se mun diagnoosi.
 
"..."
ap, mun mies on ihan samanlainen :O ..tai ainakin melkein. jatkuvasti istuu koneella, eikä mitään tehdä enää nykyään yhdessä. ainut mitä tehdään, on just toi leffan kattelu. siihen se sit jää.. : / en kans tie mitä tekisin asian kans.. en oo kyllä mitään ihan noin radikaalia ajatellu, mut jotain tarttis kyl keksiä : / pirun tietokonepelit pilaa suhteen! >:/
 
Meillä melko samanlaista. Mies tykkää pelata pleikkarilla ja pelaakin yleensä kun tulee töistä iltaan saakka, viikonloppusin aamusta iltaan ja lomasin aamusta iltaan. Mä hoidan kotityöt, tyttären ja leikin tyttären kanssa sillä välin. Ulkoillaan aina tyttären kanssa kaksin ja mies jää pelaamaan. Jos, ei pelaa kotona, niin menee yleensä kavereilleen pelaamaan ja saattaa muutaman tunninkin viipyä niillä reissuilla ja jatkaa taas pelaamista kun kotiin tulee. Mutta, on meillä sitten yleensä kahenkeskistä aikaa kun tytär menee nukkumaan. Ollaan lähekkäin, löhöillään sohvalla vierekkäin ja hempeillään. Toisinaan keskeyttää pelin ja tulee halailemaan, pussailemaan ja tekemään kiusaa mulle ja tyttärelle. Läheisyydestä ei ole pulaa kyllä, mutta ois kiva tehä kuitenkin yhessä jotain, koko perheenä ja mennä jonnekkin. Ainakin ulkoilu koko perheen voimin ois kivaa, mutta miestä ei vaan innosta lähtee ulos kävelee. Mutta, niin kauan kun meillä pysyy kuitenkin tietty läheisyys ja seksi toimii ja etenkin kuhan tytär saa paljon huomiota, niin tämä ei ole ongelma meillä. Istun näin iltasin välillä montakin tuntia tietokoneella ja mies pelaa tai kattoo telkkaria. Mies ei koskaan aja pois jos, vaikka kesken pelinkin meen antamaan pusun tai halaamaan, hymyilee vaan ja sanoo, että pusu pulako iski :D. Mut sillonkun tytär on hereillä, niin keskityn tyttäreen ja leikitään yhessä paljon ja tytär on yleensä mukana kun kotitöitä teen :).
 
Jos menet jonnekin ilman lasta niin hoitaako hän itse itsensä kun isi pelaa...?
Milloin tai onko miehesi ikinä tyttärensä kanssa..?




Meillä melko samanlaista. Mies tykkää pelata pleikkarilla ja pelaakin yleensä kun tulee töistä iltaan saakka, viikonloppusin aamusta iltaan ja lomasin aamusta iltaan. Mä hoidan kotityöt, tyttären ja leikin tyttären kanssa sillä välin. Ulkoillaan aina tyttären kanssa kaksin ja mies jää pelaamaan. Jos, ei pelaa kotona, niin menee yleensä kavereilleen pelaamaan ja saattaa muutaman tunninkin viipyä niillä reissuilla ja jatkaa taas pelaamista kun kotiin tulee. Mutta, on meillä sitten yleensä kahenkeskistä aikaa kun tytär menee nukkumaan. Ollaan lähekkäin, löhöillään sohvalla vierekkäin ja hempeillään. Toisinaan keskeyttää pelin ja tulee halailemaan, pussailemaan ja tekemään kiusaa mulle ja tyttärelle. Läheisyydestä ei ole pulaa kyllä, mutta ois kiva tehä kuitenkin yhessä jotain, koko perheenä ja mennä jonnekkin. Ainakin ulkoilu koko perheen voimin ois kivaa, mutta miestä ei vaan innosta lähtee ulos kävelee. Mutta, niin kauan kun meillä pysyy kuitenkin tietty läheisyys ja seksi toimii ja etenkin kuhan tytär saa paljon huomiota, niin tämä ei ole ongelma meillä. Istun näin iltasin välillä montakin tuntia tietokoneella ja mies pelaa tai kattoo telkkaria. Mies ei koskaan aja pois jos, vaikka kesken pelinkin meen antamaan pusun tai halaamaan, hymyilee vaan ja sanoo, että pusu pulako iski :D. Mut sillonkun tytär on hereillä, niin keskityn tyttäreen ja leikitään yhessä paljon ja tytär on yleensä mukana kun kotitöitä teen :).
 
pelileski
Pitääpä tosiaan kokeilla tuota että hankkiudun kavereiden seuraan enemmän iltaisin. Tai vaikka sitten yksin lenkille. Tai johonkin. Jos vaan jtoain tekemistä keksisin joka illalle niin että lähden muualle tai joku tulee kylään, että mies näkee että mulla on muutakin tekemistä sitten. Ja yritän näyttää mahdollisimman välinpitämättömältä. Mulla kun on ongelmana myös että en osaa olla kiinnittämättä huomiota tuohon pelaamiseen enää, se näppäimien näpytys saa mun hermoni kiristymään saman tien. Pitää koittaa nyt vaihtaa suhtautuminen kokonaa :)
 

Yhteistyössä