Onko väärin "kiristää" miestä näin?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Minä haluaisin kolmannen lapsen, mies ei.
Mies haluaa että lopetan 1½v:n imettämisen, koska se on hänestä ällöä. Minä en todellakaan halua lopettaa.

Jos sanoisin, että lopetan imetyksen heti kun aletaan yrittämään kolmatta. Olenko silloin ihan törkeä?

Taaperoimetystä paheksuvat älkööt vaivautuko!
 
on
väärin. Tuskin sinäkään tykkäisit jos sua kiristetään. Vaikka et joo tehdään lisää lapsia jos saan kerran viikossa käydässä luvalla vieraissa tai maksullisissa?
 
mii
On väärin kiristää toista tekemään lisää lapsia jos ei halua.Ja ihan sama millä kiristää!
Ja toisaalta roikkuuhan siinä sun tississä sitten kohta joku toinen jos sun kiristys toimisi ja taas olis samat keskustelut edessä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja on:
väärin. Tuskin sinäkään tykkäisit jos sua kiristetään. Vaikka et joo tehdään lisää lapsia jos saan kerran viikossa käydässä luvalla vieraissa tai maksullisissa?
Mutta sinusta on oikein että mies vaatii minua lopettamaan imettämisen? :eek:
 
Christina Dior
Tuohon imetykseen tuon ikäiselle en osaa ottaa kantaa. Omani ovat syöneet rintaa niin paljon vähemmän aikaa.
Kiristystä lapsenteossa en kuitenkaan kannata eli ajatuksesi on mielestäni törkeä.
Teidän täytyy löytää yhteisymmärrys jotenkin muuten kuin kiristyksen kautta. Se ei varmasti pidemmän päälle toimi yleensäkään!!
 
No ei kyllä kauhean kivalta kuulosta. En lähtisi asettaa ehtoja enkä kiristämään, sitä voi äkkiä olla keskenään lasten kanssa.
Ja pakko kysyä, että miksi imettää vielä noin isoa? Senkin uhalla että saan kysymyksestäni haukut, mutta ihmettelen. Ja ei, en ole imetyksenvastainen ollenkaan.
 
Onko teillä huono liitto?
On se nyt outoa, että mies puuttuu imetyksen kestoon. On outoa myös se ettet kunnioita miehesi halua olla enää lisääntymättä. Keskustelkaa enemmän!
 
pikasesti
No onhan tuo väärin,mutta väärin mieheskin tekee.
Ei sun ole pakko lopettaa imetystä,jos miehes ei siittä tykkää.
Yhtälailla sulla sitten olis oikeus saada kolmas lapsikin.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja on:
väärin. Tuskin sinäkään tykkäisit jos sua kiristetään. Vaikka et joo tehdään lisää lapsia jos saan kerran viikossa käydässä luvalla vieraissa tai maksullisissa?
Mutta sinusta on oikein että mies vaatii minua lopettamaan imettämisen? :eek:
Kerta itse kysyt niin vastaan. On oikein, lapsesi ei ole enää imeväisikäinen eli alle 1v. Toi on minustakin outoa että imetät. Olisi korkea aika vierottaa rinnalta.
 
argh
no voin kyllä ymmärtää että mies ei ehkä tykkää maitotisseistä jo puolettatoista vuotta..! ihan taatusti vaikuttaa seksielämään joka on osa parisuhdetta. ja toivottavasti miehelläkin on oikeus mielipiteeseensä? ja kolmatta lasta ja imetyksen lopettamista ei voi Mitenkään verrata toisiinsa. huh huh.
 
lapsellista,typerää ja väärin ja miksi miehen pitä
tuossa lapsimäärässä?Miksi juuri sinun vaatimuksesi pitäisi jyrätä läpi?Etkö voi tehdä kompromissia ja olla tyytyväinen että sinulla on jo lapsia?
 
ohis
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja on:
väärin. Tuskin sinäkään tykkäisit jos sua kiristetään. Vaikka et joo tehdään lisää lapsia jos saan kerran viikossa käydässä luvalla vieraissa tai maksullisissa?
Mutta sinusta on oikein että mies vaatii minua lopettamaan imettämisen? :eek:
Kerta itse kysyt niin vastaan. On oikein, lapsesi ei ole enää imeväisikäinen eli alle 1v. Toi on minustakin outoa että imetät. Olisi korkea aika vierottaa rinnalta.
:O :O :(

Kyllä 1,5v ikäistä on vielä hyvä imettää, jo ihan suositustenkin mukaan kuuluu imettää tuon ikäistä vielä. Itse imetän tällä hetkellä kuopusta, joka täytti viikko sitten 2v. Mieheni mielestä imetyksen voisi jo lopettaa, mutta ei painosta eikä se ole hänen mielestään "ällöä" eikä ole kommentoinut imettämistäni koskaan muutenkaan millään sellaisella sanalla mitä täällä monet äiti-ihmiset käyttää. Mutta mieheni ei olekaan päästään vialla... Edellistä imetin 2v4kk ikäiseksi ja lopetin, koska odoti seuraavaa jo rv17 silloin.

Hyvänen aika - 1,5v on tosi pieni vielä. Monelle tutti, tuttipullo ja vaippa on ihan ok vielä käyttää 3veelläkin, mutta tsiisus jos joku kehtaaki imettää 1,5v ikäistä.
 

Yhteistyössä