Onkohan huomenna (aamusta/aamupäivästä) kaupoista jo kaikki jouluruuat loppu?

  • Viestiketjun aloittaja Ostokset tekemättä
  • Ensimmäinen viesti
Onks tää joku pikkukaupunkilainen ilmiö? Mulle ihan uusi juttu. Kun asuin ennen Helsingissä, niin ei ikinä ollut mikään loppu, vaikka olisit mennyt illalla 23.12. Ainakaan Stockalla, jossa tein viimeiset hankinnat. Nyt periferiassa työkaveritkin varoitteli menemästä enää 23.pv ja teinkin sitten toisin ja onneksi, sillä ainakin perunasalaattihylly oli tänään jo melkein tyhjä. (Tosin ei se joulu ilman sitä ois pilalle mennyt.. :) )
 
lasipää
Keskiviikkona prismassa haahuilin ja...
siellä oltiin tosissaan liikenteessä. jonot ihan ennätyspitkät, jokainen parkkiruutu varattu.
Ja melkein kaikilla se isokärrymalli aivan KUKKUROILLAAN eelintarvikkeita... :D

Ja kun katsoi sivulta päin ... (krohöm, ja minähän en oikeastaan KATSONUT, en vaan voinut olla näkemättä), niin ne kärryt oli siis ihan piukassa tavaroita, ettei mitään tyhjää tilaa siinä välissä siis...
 
Voihan nyt
Koska ihmisistä on tuommoisia hampstraajia tullut? Aattonakin olen vielä hakenut jouluruuat ja ihan olen saanut haluamani. Kyllä kaupaoissa täytetään niitä tiskejä myös.
 
lasipää
kyllä tämä ainakin luottaa siihen, että täytetään hyllyjä vielä kun arkipäivä kuitenkin..jos monta kauppaa, missä käydä, niin ei nyt luulis kaikista kaikki loppuvan...
 

Yhteistyössä