onkohan tää nyt sitä?

  • Viestiketjun aloittaja viimeisillään
  • Ensimmäinen viesti
viimeisillään
rv 39+3 ja esikko syntyi 39+4 aikanaan. Vaikea nyt tietää millon pitäis lähteä näytille. 3 tuntia supistellut aika kipeästi n.5 minsan välein. Selkä tosi kipeä koko ajan. Kuinkahan kauan uskaltais kärvistellä kotona? Matkaa sairaalaan 20km. Vaavi ollut laskeutuneena tosi alas jo pari viikkoa.
 
mulle sanottii esikkoa ootelless synnäriltä et voi olla kotona siihe saakka ku tulee veet tai limatulppa (meil o matkaa 45km saikulle)
ja lämmään suihkuun mee..
mut en kestänä kipui kotona nii menin ed. iltana sairaalaan 21.15 ja neiti ol seur. iltana maailmassa 21.28.
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:05 virpi82 kirjoitti:
mulle sanottii esikkoa ootelless synnäriltä et voi olla kotona siihe saakka ku tulee veet tai limatulppa (meil o matkaa 45km saikulle)
ja lämmään suihkuun mee..
mut en kestänä kipui kotona nii menin ed. iltana sairaalaan 21.15 ja neiti ol seur. iltana maailmassa 21.28.
Jos noita vesiä jääpi odottamaan niin aika viime tippaan jää, mulla joka synnytyksessä vedet menny hiukan ennen ponnistusvaihetta, limatulppaa taas en ole bongannut koskaan :LOL:
 
Ei kai siinä mitään häviä, jos näytillä käy..? Mieluummin käy turhaan, kun synnyttää kotona, eikö vaan..?

Mullakin eka kesti toistakymmentä tuntia ja lähdin heti kun vedet meni.. Toisesta lähdin, kun supparit oli kestänyt n. pari tuntia, matkalla alkoivat tulemaan 5min välein ja sairaalassa kerittiin olemaan noin 2h, kun poika syntyi..

Eli sinuna menisin jo nyt.

Jonna ja Kolmas pikkuinen 35+5
 

Yhteistyössä