Onkos täällä muita, jotka "uskaltavat" olla uskovaisia, uskaltavat uskoa Jumalaan?

  • Viestiketjun aloittaja uskallan uskoa
  • Ensimmäinen viesti
uskallan uskoa
:) Herkästi saa sen kuvan, että ne Tosi Vahvat ihmiset eivät usko mihinkään, hyvä jos itseensä. Mielestäni tämä jos mikä on heikkoutta. Helppoahan se olisi olla uskomatta mihinkään?

Me olemme uskovaisia ja uskomme Jumalaan, Isään Kaikkivaltiaaseen, maan ja taivaan luojaan ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan...:)

Uskallamme poiketa monessa muussakin asiassa "totutusta" ja siitä on ollut meille vain iloa. :flower:
 
uskis
uskallan uskoa, pelkään olla uskomatta on totuus. Tiedän totuuden, Jeesus on tie totuus ja elämä. jne. Uskon ja elän uskoani todeksi, jollei nyt satunnaista palstailua lasketa eri asiaksi ;). Ja Ilo Herrassa on meidän väkevyytemme. Niin se menee :)
 
ihminen
Mä uskallan ottaa itse vastuuta ja olla myös vastuussa tekemisistäni. En halua paratiisiin/taivaaseen armokortilla, vaan yritän elää hyvän elämän. Nähtäväksi jää mitä sen jälkeen tulee.
 
niin
Minä uskon johonkin, mutta en siihen mitä tuputetaan koska siitä ei mitään todisteita ole faktana lyödä pöytään.
Uskovaisten touhu on samaa, kun mitä lapsille tuputetaan joulupukista ja nämä herkkäuskoisena nielevät kaiken.
Ja kaiken lisäksi kun ottaa huomioon miten paljon on näitä hyväksikäyttäjiä, pedofiileja ja nyt viimeisimpänä maailmaa kuohuttaneena sen erään naisen siepannut uskovainen ukko, joka oli raiskannut raista ja sillä oli niitä lapsiakin sen kanssa niin ei voi muuta sanoa kuin että
varsin tekopyhää ja sairasta sakkia.
 
johanna
kyllä, haluan olla uskovainen ja olen ylpeä siitä! Ilman muuta on hyvä ottaa vastuuta itsestään ja ympäristöstään, sen luulisi olevan itsestäänselvää jokaiselle. "Jos tahdot päästä taivaaseen, käy kaitaa tietä aina, ja usko Herraan Jeesukseen, sanansa mieleen paina"
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En mä tiedä, onko se uskaltamista, mutta mä kyllä uskon.
Mäkin mietin, mitä uskaltamista siinä on, että uskoo? En mä ainakaan ole koskaan ajatellut, että uskaltaisinkohan mä uskoa.
Onhan siinä tietysti se uskaltaminen, että luottaa johonkin, mitä ei näe, sen sijaan, että luottaisi itseensä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Uskovaisten touhu on samaa, kun mitä lapsille tuputetaan joulupukista ja nämä herkkäuskoisena nielevät kaiken.
Varmaan tämäntyylisten syiden takia aloittaja heittää kysymyksen uskaltamisesta, eli uskaltaako ottaa sen riskin, että ihmiset pitävät typeränä.
Ihmiset pitävät typeränä, kyllä. Mutta se ei ole mitään sen rinnalla, että saa periä kerran iankaikkien elämän taivaassa ja nämä herjaajat sitten saavatkin kitua iankaikkisuutensa jossain muualla...
 
johanna
onhan sitä monenlaista hulluutta kuulunut joissain uskonnollisissa piireissä ja lahkoissa olevan..ihmisissä on pahuutta uskomattoman paljon. Mutta miksi takertua sellaisiin luulo -ja kuulopuheisiin? Jos todella tulee kaipuu saada elävä usko sydämeen, sen todella voi saada! onhan sitä monenlaista hömppää ja pahuutta joka puolella.. Mutta yksin usko voi ihmisen pelastaa ja sen kautta antaa ikuisen onnen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Onhan siinä tietysti se uskaltaminen, että luottaa johonkin, mitä ei näe, sen sijaan, että luottaisi itseensä.
No jaa, mutta luottaahan sitä ihminen usein muuhunkin kuin vain itseensä.
Juu, niin uskoo. Mutta on asioita, joihin on "luvallisempaa" uskoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja uskallan uskoa:
:) Herkästi saa sen kuvan, että ne Tosi Vahvat ihmiset eivät usko mihinkään, hyvä jos itseensä. Mielestäni tämä jos mikä on heikkoutta. Helppoahan se olisi olla uskomatta mihinkään?

Me olemme uskovaisia ja uskomme Jumalaan, Isään Kaikkivaltiaaseen, maan ja taivaan luojaan ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan...:)

Uskallamme poiketa monessa muussakin asiassa "totutusta" ja siitä on ollut meille vain iloa. :flower:
tee sinä mitä uskallat.
minä teen mitä haluan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmiset pitävät typeränä, kyllä. Mutta se ei ole mitään sen rinnalla, että saa periä kerran iankaikkien elämän taivaassa ja nämä herjaajat sitten saavatkin kitua iankaikkisuutensa jossain muualla...
Pistää kummastuttamaan, että miksi iankaikkisen elämän antaja haluaa ympärilleen sellaisia tyyppejä, jotka ovat aidosti vahingoniloisia kituville herjaajilleen.
 

Yhteistyössä